Gjest Optimo Skrevet 10. april 2021 #61 Del Skrevet 10. april 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): DU ER FORTSATT IKKE TS Anonymkode: 98a7f...01d Men halvt svensk. 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #62 Del Skrevet 10. april 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): DU ER FORTSATT IKKE TS Anonymkode: 98a7f...01d Unnskyld trodde jeg var i den andre tråden igjen. Anonymkode: 1c652...bda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #63 Del Skrevet 10. april 2021 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Fortøyelen? Og hva er det? Anonymkode: 86e70...68b Tøylen i fremdelen av hesten? Altså hodedelen av hesten. Baktøylen må være den rundt halen, antar jeg. 😄 Anonymkode: bc3be...6b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #64 Del Skrevet 10. april 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Unnskyld trodde jeg var i den andre tråden igjen. Anonymkode: 1c652...bda Forvirret halvsvenske! Anonymkode: bc3be...6b3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #65 Del Skrevet 10. april 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Om du aldri vasker nedi toalettet så blir jo det helt gult og ekkelt nedi der. Det er jo meningen med å ha en dobørste, at man skal kunne vaske der fordi det er nødvendig. Resten av toalettet vakser man jo med andre ting som klut/fille/våtseriviett. Anonymkode: 51cc2...166 Jeg bruker klorin over natta i doen, da går alt det gule vekk. Trenger ikke bruke dobørste for å vaske det vekk. Anonymkode: 71e27...e52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #66 Del Skrevet 10. april 2021 Når jeg har tatt dassvasken, slenger jeg børsten i oppvaskmaskinen på høyeste temperatur, så er den ren og fin til neste vask Anonymkode: f101e...f2c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CorvusCorax Skrevet 10. april 2021 #67 Del Skrevet 10. april 2021 Catalina Culès skrev (1 time siden): Bruker den kun til å vaske nedi toalettskålen. Som normale mennesker. 🙌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #68 Del Skrevet 10. april 2021 8 minutter siden, AnonymBruker said: Forvirret halvsvenske! Anonymkode: bc3be...6b3 Altså ingen grund til å bli rasistisk /ts Anonymkode: bb4b0...1a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CorvusCorax Skrevet 10. april 2021 #69 Del Skrevet 10. april 2021 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Unnskyld jeg er halvt svensk. På svensk heter avtredet brusefortøyl. Avtredet mener jeg altså. /ts Anonymkode: 1c652...bda Slutt å signere med ts!! Hva f*** er problemet? Vet du hva ts står for? Trådstarter! DU er IKKE trådstarter. Det er ingen andre anonymbrukere som signerer som ts, så hva i all verden er det du driver med? 🙄🤦♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #70 Del Skrevet 10. april 2021 Just now, CorvusCorax said: Slutt å signere med ts!! Hva f*** er problemet? Vet du hva ts står for? Trådstarter! DU er IKKE trådstarter. Det er ingen andre anonymbrukere som signerer som ts, så hva i all verden er det du driver med? 🙄🤦♀️ Åj, hvilken tråd er dette? Huff sorry /ts Anonymkode: bb4b0...1a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CorvusCorax Skrevet 10. april 2021 #71 Del Skrevet 10. april 2021 (endret) AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Åj, hvilken tråd er dette? Huff sorry /ts Anonymkode: bb4b0...1a6 Seriøst! Følg med på anonymkode. Jeg har ikke sitert deg! Hvorfor oppretter du to tråder om du har så problemer med å holde styr på dem? Tenkte du at du var smart å kunne trolle med en annen anonymkode? Også signerte du feil. Vel, det er ikke lov å diskutere med seg selv i en tråd. Endret 10. april 2021 av CorvusCorax Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nnilm Skrevet 10. april 2021 #72 Del Skrevet 10. april 2021 Vasker selvsagt kun nede i doskåla med børsten og fjerner avføringsrester, hvem vasker egentlig resten av doen med den børsten? Resten av doen vaskes med klut. Dobørsten sprayes med klorin og skylles etter bruk. Bytter dobørste minst 4 ganger i året. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 10. april 2021 #73 Del Skrevet 10. april 2021 CorvusCorax skrev (7 minutter siden): Slutt å signere med ts!! Hva f*** er problemet? Vet du hva ts står for? Trådstarter! DU er IKKE trådstarter. Det er ingen andre anonymbrukere som signerer som ts, så hva i all verden er det du driver med? 🙄🤦♀️ Så sinna da😂😂😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CorvusCorax Skrevet 10. april 2021 #74 Del Skrevet 10. april 2021 Hannah80 skrev (1 minutt siden): Så sinna da😂😂😂 Jaaa. Jeg er så lei!! 😅😂 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #75 Del Skrevet 10. april 2021 Guile skrev (27 minutter siden): Men halvt svensk. 😂 Som ikke kan svensk engang...🙈 Anonymkode: 86e70...68b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #76 Del Skrevet 10. april 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Åj, hvilken tråd er dette? Huff sorry /ts Anonymkode: bb4b0...1a6 Åherregud altså. Å fortsetter å skrive som ts 🤦🏼♀️ Anonymkode: 98a7f...01d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Skrevet 10. april 2021 #77 Del Skrevet 10. april 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Som ikke kan svensk engang...🙈 Anonymkode: 86e70...68b Er jo nederdelen som er svensk antakelig. 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten.2.0 Skrevet 10. april 2021 #78 Del Skrevet 10. april 2021 Hvoooordan skal man ellers få vekk evt rester? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #79 Del Skrevet 10. april 2021 38 minutter siden, CorvusCorax said: Seriøst! Følg med på anonymkode. Jeg har ikke sitert deg! Hvorfor oppretter du to tråder om du har så problemer med å holde styr på dem? Tenkte du at du var smart å kunne trolle med en annen anonymkode? Også signerte du feil. Vel, det er ikke lov å diskutere med seg selv i en tråd. Hvor har ts diskutert med seg selv? Anonymkode: bb4b0...1a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #80 Del Skrevet 10. april 2021 6 minutter siden, Katten.2.0 said: Hvoooordan skal man ellers få vekk evt rester? Pirke med neglen, det er jo dette man har fått negler til. Anonymkode: bb4b0...1a6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå