Gå til innhold

Analplugg/buttplug hos mannfolk

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Bruker strap-on på typen av og til og tenner veldig på at han tenner på det. Vi har alltid hatt mye analsex og leketøy analt på oss begge, så det var bare moro å prøve å knulle ham også. Gi det tid, vil hun ikke så vil hun ikke. Men det er utrolig deilig å utforske dette sammen. Jeg er egentlig meget submissiv og får maksimalt ut av at han er den kontrollerende og dominerende parten, men å få leke med rumpa hans er helt fantastisk 👌

Anonymkode: 7fea1...c78

Høres digg ut! Ja jeg har sagt til henne at hu må bruk den tiden hu treng, å bare si ifra om hun blir klar for dette :)

kan se for meg at det blir mangbfine stunder ja

Anonymkode: e92b5...d1b

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jentegutt skrev (På 7.4.2021 den 23.40):

Har flere str i plugger, alt fra små til veldig stor.Hvilken jeg bruker kommer helt an på hva jeg føler for.Ofte kjenner jeg en sterk trang/behov for å bli fylt skikkelig opp, da blir det den største pluggen som krever tid og oppvarming, ingenting slår den følelsen når jeg kjenner den glir inn på plassen etter mye tøying.

Andre ganger er det bare deilig med en liten sak, mens jeg kjører på med vibrator på strengen.

Mine orgasmer blir intense og mye sterkere når jeg har dildo, penis eller plugg inni meg.

Jeg vrir og stønner i ren nytelse når jeg kommer da😍

Du er virkelig en spennende person...😘

Anonymkode: 542eb...b83

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Høres digg ut! Ja jeg har sagt til henne at hu må bruk den tiden hu treng, å bare si ifra om hun blir klar for dette :)

kan se for meg at det blir mangbfine stunder ja

Det er kanskje fremmed for mange. Jeg var sammen med eksen i over 15 år og han likte overhode ikke noe analt, så koser meg veldig nå hvor vi begge får utløp for det 😇 lek med hverandre, la henne se på deg mens du leker sjøl (hvis hun vil). Vi har blant annet en oppblåsbar buttplug med vibrering som vi ofte bruker som oppvarming før jeg tar ham med strap-on. Jeg og bruker den og den er utrolig deilig 👌 denne kombinert med at jeg rir ham f.eks gir orgasme på no-time. Han og kan «ri meg» når jeg har strap-on på meg.

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Det er kanskje fremmed for mange. Jeg var sammen med eksen i over 15 år og han likte overhode ikke noe analt, så koser meg veldig nå hvor vi begge får utløp for det 😇 lek med hverandre, la henne se på deg mens du leker sjøl (hvis hun vil). Vi har blant annet en oppblåsbar buttplug med vibrering som vi ofte bruker som oppvarming før jeg tar ham med strap-on. Jeg og bruker den og den er utrolig deilig 👌 denne kombinert med at jeg rir ham f.eks gir orgasme på no-time. Han og kan «ri meg» når jeg har strap-on på meg.

Så bra du får del dine gleder no syns jeg ☺️ 

Det var en god ide, dette skalnjeg foreslå å sjekke om det er et ønske :) får unngå at dette bli kleint for min del 🙈

Hvilken stilling anbefale du å bynn med?

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Hvordan gjør dere det siste? Skulle gjerne fått til det 🙈

Anonymkode: 4483d...de9

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hallo 🙄 De vanlige mennene som gjør dette sier bare ikke så mye om det, nettopp fordi de er ganske vanlige. Gjerne etter å ha hatt samme partner i veldig mange år, for det kan ta lang tid før man tør å si sånt til partner. 

Tvertimot. De mennene som gjør dette, er typisk teatralske apekatter med stort oppmerksomhetsbehov og skakkjørt seksualitet.

Anonymkode: 6d288...ef9

• Liker 1
Skrevet

Så bra du får del dine gleder no syns jeg ☺️ 

Det var en god ide, dette skalnjeg foreslå å sjekke om det er et ønske :) får unngå at dette bli kleint for min del 🙈

Hvilken stilling anbefale du å bynn med?

Jeg for min del er ikke så nøye på det, men min mann er mer «rutinert» ifht analsex (bi-seksuell og har hatt sex med menn tidligere). Mannen på rygg, gjerne med ei pute under rumpa for å få han høyere opp mens jeg sitter på kne foran ham. Doggy er selvforklarende. Eller at jeg ligger på siden bak han. 

Hvordan gjør dere det siste? Skulle gjerne fått til det 🙈

Jeg ligger på rygg og han skrever over meg og trer seg over dildoen. Rir som jeg ville ridd ham liksom. Blir sittende på huk, ikke på kne.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg for min del er ikke så nøye på det, men min mann er mer «rutinert» ifht analsex (bi-seksuell og har hatt sex med menn tidligere). Mannen på rygg, gjerne med ei pute under rumpa for å få han høyere opp mens jeg sitter på kne foran ham. Doggy er selvforklarende. Eller at jeg ligger på siden bak han. 

Jeg ligger på rygg og han skrever over meg og trer seg over dildoen. Rir som jeg ville ridd ham liksom. Blir sittende på huk, ikke på kne.

Takk, har du tips til type dildo/strapon som fungerer godt til formålet? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Takk, har du tips til type dildo/strapon som fungerer godt til formålet? 

https://www.kondomeriet.no/frekke-sexleketoy/strap-on-belte-heavy-duty/ Tror det er dette vi har, så bytter vi bare på hvilken dildo vi bruker alt etter hvilken str han vil ha. Funker fint for oss.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Takk! 😊 Bruker du noe spesielt for din nytelse samtidig?

Nei ☺️ Jeg får jo veldig tenning av at han nyter det. Han tar seg godt av meg og underveis da. Har sett litt på strap-ons hvor dama også stimuleres samtidig, men har ikke prøvd det enda.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Med belte der kan du bruk koss dildo du vill?

Vil tro de fleste passer til det ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...