Gå til innhold

Analplugg/buttplug hos mannfolk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan er det å ha buttplugg i analen halvtimes-times tid før man skal onanere feks? Gir det noe ekstra nytelse pirring? Eller bør følg opp med Dildo etterpå får å få glede?

Anonymkode: e92b5...d1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 8.4.2021 den 15.51):

Teorien din tru æ kan stem, jeg å trur flere villa hatt det vis man har snakket mer åpent om det og ikke vært så tabubelagt.

Jeg har veldig lyst til å prøv det får jeg håper jeg får den orgasmen man snakker om.

Men det er nettopp derre med følelsen av at det er tabubelagt da, at jeg er usikker pga redd for reaksjonene vis.jeg blir avslørt 🙈 dum tanke da jeg er sikker på min seksualitet

Anonymkode: e92b5...d1b

Det gjør du, du vil skrike av full hals, når du får analorgasme. Det diggeste i verden

Anonymkode: 0f08e...1a2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 14.4.2021 den 12.46):

Hvordan er det å ha buttplugg i analen halvtimes-times tid før man skal onanere feks? Gir det noe ekstra nytelse pirring? Eller bør følg opp med Dildo etterpå får å få glede?

Anonymkode: e92b5...d1b

Ja, ekstremt mye. Jeg vil garantere deg at du vil skrike når orgasmen kommer. Typen skriker som en gal.

Anonymkode: 0f08e...1a2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heh, ikke fortell meg at vanlige menn godtar å få dyttet slike opp i rævva.

Dette er sånn Oslo-fenomen for androgyne "hannkjønn".

Anonymkode: 86764...0c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 4/8/2021 at 10:08 PM, AnonymBruker said:

Får æ spør hvem sitt forslag det var første gangen? Å hvordan var reaksjonen?

Anonymkode: e92b5...d1b

Det var mitt forslag. Fingret han før det. Fingret alle menn jeg har vært med og alle digger det. 
nå er han såpass dreven at han kan finne på å leke for seg selv også. 

Anonymkode: d0fb8...7e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 17.4.2021 den 14.39):

Heh, ikke fortell meg at vanlige menn godtar å få dyttet slike opp i rævva.

Dette er sånn Oslo-fenomen for androgyne "hannkjønn".

Anonymkode: 86764...0c0

Heller omvendt, spør du meg. 

Anonymkode: 41529...f9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det var mitt forslag. Fingret han før det. Fingret alle menn jeg har vært med og alle digger det. 
nå er han såpass dreven at han kan finne på å leke for seg selv også. 

Anonymkode: d0fb8...7e0

Så spennende! Det virker bare mer å mer at det er flere menn enn forventet som liker å få utført analkos :)

Anonymkode: e92b5...d1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke fått meg til å like noe bak. Har prøvd meg litt frem selv og hatt partner som ville prøve på meg.

ga meg svært lite. Problemer med å oppnå orgasme med noe opp bak. Er bare ikke godt.

 

Anonymkode: eda54...a32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Ikke fått meg til å like noe bak. Har prøvd meg litt frem selv og hatt partner som ville prøve på meg.

ga meg svært lite. Problemer med å oppnå orgasme med noe opp bak. Er bare ikke godt.

 

Anonymkode: eda54...a32

Nei, er en ærlig sak det 🙂 men er du gla for du utforsket det? Sånn at du veit du ikke liker dette?

Anonymkode: e92b5...d1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 17.4.2021 den 14.39):

Heh, ikke fortell meg at vanlige menn godtar å få dyttet slike opp i rævva.

Dette er sånn Oslo-fenomen for androgyne "hannkjønn".

Anonymkode: 86764...0c0

 Vanlige menn, kanskje ikke.. Men menn som er sikre på seg selv og egen seksualitet. De godtar, og ønsker, ofte dette. (er min erfaring, da, de som har likt dette har også vært de beste i seksuell kommunikasjon og i senga) 

Anonymkode: 9ba2f...516

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er snart 50 år og digger analsex. Mennene har ikke vært så interessert i plugger, men kan se ut som min nye kjæreste er nysgjerrig🤩

Etter mye frem og tilbake fikk vi testet vanlig analsex sammen for første gang forrige uke. Fy fader så intens og bra sex vi hadde. Foreslo at vi prøver plug og dildo samtidig, og da var han helt i ekstase! Dette var helt nytt for han🤩💥 

Anonymkode: b2e5b...eda

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

 Vanlige menn, kanskje ikke.. Men menn som er sikre på seg selv og egen seksualitet. De godtar, og ønsker, ofte dette. (er min erfaring, da, de som har likt dette har også vært de beste i seksuell kommunikasjon og i senga) 

Anonymkode: 9ba2f...516

Skakkjørt seksualitet har ingenting med selvsikkerhet å gjøre. Snarere tvertimot. Hvis en mann eller kvinne trenger en gjenstand opp i rævva for å oppnå fullt utbytte av sex, snakker vi om en alvorlig avsporing. Bokstavelig talt.

Anonymkode: df599...61d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Skakkjørt seksualitet har ingenting med selvsikkerhet å gjøre. Snarere tvertimot. Hvis en mann eller kvinne trenger en gjenstand opp i rævva for å oppnå fullt utbytte av sex, snakker vi om en alvorlig avsporing. Bokstavelig talt.

Anonymkode: df599...61d

Oisann!

Med mindre det er skulderen som er ute av ledd, kunne kanskje en liten buttplug ha lettet på stemningen?

Anonymkode: 41529...f9f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Oisann!

Med mindre det er skulderen som er ute av ledd, kunne kanskje en liten buttplug ha lettet på stemningen?

Anonymkode: 41529...f9f

Nei, her er det seksualiteten som er ute av ledd. Mot en kjønnsdrift på villspor, tror jeg psykoterapi hjelper bedre enn rumpeplugg.

Anonymkode: df599...61d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Nei, her er det seksualiteten som er ute av ledd. Mot en kjønnsdrift på villspor, tror jeg psykoterapi hjelper bedre enn rumpeplugg.

Anonymkode: df599...61d

Hva med klyx?

Anonymkode: 41529...f9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 20.4.2021 den 20.58):

Er snart 50 år og digger analsex. Mennene har ikke vært så interessert i plugger, men kan se ut som min nye kjæreste er nysgjerrig🤩

Etter mye frem og tilbake fikk vi testet vanlig analsex sammen for første gang forrige uke. Fy fader så intens og bra sex vi hadde. Foreslo at vi prøver plug og dildo samtidig, og da var han helt i ekstase! Dette var helt nytt for han🤩💥 

Anonymkode: b2e5b...eda

Herlig, hvordan ble orgasmen for han?

Anonymkode: 0f08e...1a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (På 20.4.2021 den 21.47):

Skakkjørt seksualitet har ingenting med selvsikkerhet å gjøre. Snarere tvertimot. Hvis en mann eller kvinne trenger en gjenstand opp i rævva for å oppnå fullt utbytte av sex, snakker vi om en alvorlig avsporing. Bokstavelig talt.

Anonymkode: df599...61d

Wow, høres ut som du har fult innsyn i andres nytelse. Du vet at for ganske mange menn som er åpen for å prøve analt, får di sjukeste orgasmer. Det gir menn intens nytelse og som jeg skrev, ekstreme orgasmer.

Anonymkode: 0f08e...1a2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det gir menn intens nytelse 

Anonymkode: 0f08e...1a2

Noen menn, ikke alle menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sicario skrev (2 timer siden):

Noen menn, ikke alle menn.

Vet, det er sant

Anonymkode: 0f08e...1a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...