Gå til innhold

Analplugg/buttplug hos mannfolk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Til menn:

Hvor stor er analpluggene dere bruker?

 

Noen som synes plugger virker bedre enn vibrator?

 

Like godt alein som med samleie med dama?

Anonymkode: e92b5...d1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har flere str i plugger, alt fra små til veldig stor.Hvilken jeg bruker kommer helt an på hva jeg føler for.Ofte kjenner jeg en sterk trang/behov for å bli fylt skikkelig opp, da blir det den største pluggen som krever tid og oppvarming, ingenting slår den følelsen når jeg kjenner den glir inn på plassen etter mye tøying.

Andre ganger er det bare deilig med en liten sak, mens jeg kjører på med vibrator på strengen.

Mine orgasmer blir intense og mye sterkere når jeg har dildo, penis eller plugg inni meg.

Jeg vrir og stønner i ren nytelse når jeg kommer da😍

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jentegutt skrev (8 timer siden):

Har flere str i plugger, alt fra små til veldig stor.Hvilken jeg bruker kommer helt an på hva jeg føler for.Ofte kjenner jeg en sterk trang/behov for å bli fylt skikkelig opp, da blir det den største pluggen som krever tid og oppvarming, ingenting slår den følelsen når jeg kjenner den glir inn på plassen etter mye tøying.

Andre ganger er det bare deilig med en liten sak, mens jeg kjører på med vibrator på strengen.

Mine orgasmer blir intense og mye sterkere når jeg har dildo, penis eller plugg inni meg.

Jeg vrir og stønner i ren nytelse når jeg kommer da😍

Okei, e vell bare å prøv seg fram da 🥰

 

Villa du anbefalt med eller uten penisring til en som e ganske så fersk på analkos?

Tips til str i omkrets og lengde?

Anonymkode: e92b5...d1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville startet med en liten plugg uten penisring, kos deg med den til du kjenner at behovet for noe større melder seg.Lykke til❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jentegutt skrev (12 minutter siden):

Jeg ville startet med en liten plugg uten penisring, kos deg med den til du kjenner at behovet for noe større melder seg.Lykke til❤️

Skal gjør det😊 

 

Får jeg spør hvordan du får best nytelse av buttplugg?  Ligg, sitt, stå? Eller funke d meste?

 

Anonymkode: e92b5...d1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Skal gjør det😊 

 

Får jeg spør hvordan du får best nytelse av buttplugg?  Ligg, sitt, stå? Eller funke d meste?

 

Anonymkode: e92b5...d1b

Og hvordan er den å kjør inn å ut?

Anonymkode: e92b5...d1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Til menn:

Hvor stor er analpluggene dere bruker?

 

Noen som synes plugger virker bedre enn vibrator?

 

Like godt alein som med samleie med dama?

Anonymkode: e92b5...d1b

Alt etter som hva han liker. Noen liker store mens andre liker de små. 

Begge deler.

Begge deler, men det er skjelden ei dame vil være med på dette da hun har ingen glede av det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
Hr. Aktiv skrev (1 minutt siden):

Alt etter som hva han liker. Noen liker store mens andre liker de små. 

Begge deler.

Begge deler, men det er skjelden ei dame vil være med på dette da hun har ingen glede av det. 

Det er mange kvinner som finner nytelse i å se mannen nyte. Disse ønsker typisk lek med mannens anal velkommen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hr. Aktiv skrev (2 minutter siden):

Alt etter som hva han liker. Noen liker store mens andre liker de små. 

Begge deler.

Begge deler, men det er skjelden ei dame vil være med på dette da hun har ingen glede av det. 

Okei, e vell bare å prøv seg fram da😊

 

Litt dumt at det sånn at damer ikke ønsker det, vis mannen får bedre nytelse av dette og vis mannen sett den i analen selv, så der ikke jeg problemet.

 

Men no har det seg sånn at jeg veit ikke om jeg vill fortell dama om dette, eller evt hvordan.

Anonymkode: e92b5...d1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alterego666 skrev (1 minutt siden):

Det er mange kvinner som finner nytelse i å se mannen nyte. Disse ønsker typisk lek med mannens anal velkommen.

Da tror jeg du må være i et miljø der slike ting er tema. Når du ikke har noen tilhørighet der blir nok utfordringen en del større for å finne denne dama. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Okei, e vell bare å prøv seg fram da😊

 

Litt dumt at det sånn at damer ikke ønsker det, vis mannen får bedre nytelse av dette og vis mannen sett den i analen selv, så der ikke jeg problemet.

 

Men no har det seg sånn at jeg veit ikke om jeg vill fortell dama om dette, eller evt hvordan.

Anonymkode: e92b5...d1b

Det damer tror er at de må stille stussen sin til disp når mannen liker det der bak. Jo for mange veier opp det de får og gir det tilbake. Sex er en byttehandel (butikk) mere enn gjensidig glede og nytelse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alterego666 skrev (3 minutter siden):

Det er mange kvinner som finner nytelse i å se mannen nyte. Disse ønsker typisk lek med mannens anal velkommen.

Det er det jeg egentlig håper da, men veit ikke hvordan jeg evt skal fortell hu om ønsket mitt. Redd for hu ser "ned" på meg som mann...

Men er vell ikke galt at hetero menn ønsker og utforske analen vell?

Anonymkode: e92b5...d1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke vibratorfunksjon gjør stort. Det blir kanskje et større klimaks, men det har kanskje mer med å gjøre at min kjære får et ekstra glimt i blikket når hun også har en bryter å vri på.

Tok 10 år inn i forholdet før jeg og min kjære begynte å leke med "bakdøra". Var ikke spesielt savn i forkant, men ville ikke vært det foruten nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

MuffinStud skrev (18 minutter siden):

Jeg synes ikke vibratorfunksjon gjør stort. Det blir kanskje et større klimaks, men det har kanskje mer med å gjøre at min kjære får et ekstra glimt i blikket når hun også har en bryter å vri på.

Tok 10 år inn i forholdet før jeg og min kjære begynte å leke med "bakdøra". Var ikke spesielt savn i forkant, men ville ikke vært det foruten nå.

Okei, du har vell et poeng der trur æ😊

 

Aha, da går det kansje med hu hjem å da, får hennes bakdør i helt klart lukket, og det respektere jeg. Derfor jeg er spent på hvordan hu reagere vis jeg foreslår at jeg evt vill ha noe i baken.. derfor vært på tanken å ha det som skjult egen kos. Men  sikkert også vært digg å kunna prøvd med noe i baken mens jeg har sex med hun..

Anonymkode: e92b5...d1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker said:

Derfor jeg er spent på hvordan hu reagere vis jeg foreslår at jeg evt vill ha noe i baken.. derfor vært på tanken å ha det som skjult egen kos. Men  sikkert også vært digg å kunna prøvd med noe i baken mens jeg har sex med hun.

Hvis du ønsker et tips på det, så foreslår jeg at du presenterer det som løs fantasi som du er nysgjerrig på. Hun kommer nok til å bite seg merke i det uansett hvor vag du er. 

Så kan det gå to måneder før hun føler seg mentalt klar for å assistere deg. Eller det kan gå to dager. Eller to år.

Men første initiativ bør ikke ha noe "her og nå" preg med mindre du har god grunn til å tro at hun vil svare positivt.

Det er verdt det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MuffinStud skrev (1 minutt siden):

Hvis du ønsker et tips på det, så foreslår jeg at du presenterer det som løs fantasi som du er nysgjerrig på. Hun kommer nok til å bite seg merke i det uansett hvor vag du er. 

Så kan det gå to måneder før hun føler seg mentalt klar for å assistere deg. Eller det kan gå to dager. Eller to år.

Men første initiativ bør ikke ha noe "her og nå" preg med mindre du har god grunn til å tro at hun vil svare positivt.

Det er verdt det.

Takk for tipset, det var vell ikke en dum ide 😊

Men jeg er interessert i å prøv leketøy i baken no🙈 så da kan jeg ha det som min egenkos og nevn det litt løst etterhvert til madammen værtfall vis dette er noe jeg liker.

Anonymkode: e92b5...d1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Fnuggolina
Hr. Aktiv skrev (2 timer siden):

Da tror jeg du må være i et miljø der slike ting er tema. Når du ikke har noen tilhørighet der blir nok utfordringen en del større for å finne denne dama. 

Hæ?

Det er ganske normalt med leketøy for menn i den kategorien i helt vanlige parforhold altså :P 

Hvorfor skal det være annerledes enn våre sexleketøy? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fnuggolina skrev (5 minutter siden):

Hæ?

Det er ganske normalt med leketøy for menn i den kategorien i helt vanlige parforhold altså :P 

Hvorfor skal det være annerledes enn våre sexleketøy? 

 

Det tror jeg også, men det er kanskje litt tabu. Både min nåværende og tidligere partner var åpne for dette. Jeg foreslo en gang for eksen at hun kunne ta meg med en strapon, men akkurat det var hun ikke helt komfortabel med. Andre leketøy har imidlertid ikke vært noe problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jdz skrev (17 minutter siden):

Det tror jeg også, men det er kanskje litt tabu. Både min nåværende og tidligere partner var åpne for dette. Jeg foreslo en gang for eksen at hun kunne ta meg med en strapon, men akkurat det var hun ikke helt komfortabel med. Andre leketøy har imidlertid ikke vært noe problem.

Ja, jeg også trur det er mer normalt en man egentlig trur, bare at det kansje er litt tabu som du sier.. synd at dette ikke snakkes mer åpent om.

Anonymkode: e92b5...d1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fnuggolina skrev (27 minutter siden):

Hæ?

Det er ganske normalt med leketøy for menn i den kategorien i helt vanlige parforhold altså :P 

Hvorfor skal det være annerledes enn våre sexleketøy? 

 

Der bak? Damer er livredde for noe som helst skal der bak. Om mannen liker det så ja tenk om, og tolker at jeg også skal ha noe der bak?

Vanlig sexleketøy til menn er ofte tabu og et forbudt område. Tenk om han kommer med det istedet for i musa deres? Det hadde vært krise. Alt annet tilsidesettes for at dere skal bli penetrert. Det er liksom det som er det ypperste innen sex for dere vel og merke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...