Gå til innhold

Analplugg/buttplug hos mannfolk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Alterego666
Hr. Aktiv skrev (3 timer siden):

Da tror jeg du må være i et miljø der slike ting er tema. Når du ikke har noen tilhørighet der blir nok utfordringen en del større for å finne denne dama. 

Jeg er ikke og har ikke vært i noen miljøer hvor sex er et fellesbånd. Jeg har truffet individuelle kvinner, og når vi har sex er det fokus på at begge skal nye. Akkurat slik sex mellom voksne, samtykkende mennesker skal være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Alterego666
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det er det jeg egentlig håper da, men veit ikke hvordan jeg evt skal fortell hu om ønsket mitt. Redd for hu ser "ned" på meg som mann...

Men er vell ikke galt at hetero menn ønsker og utforske analen vell?

Anonymkode: e92b5...d1b

Hvis hun ser ned på deg fordi du liker en spesiell form for seksuell nytelse, er hun kanskje ikke en kompatibel partner?

Jeg tenker at slikt er bra å finne ut så tidlig som mulig. 
 

I min erfaring er de fleste kvinne åpne og liberale i forhold hvor begge føler seg trygge og ivaretatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alterego666 skrev (4 minutter siden):

Hvis hun ser ned på deg fordi du liker en spesiell form for seksuell nytelse, er hun kanskje ikke en kompatibel partner?

Jeg tenker at slikt er bra å finne ut så tidlig som mulig. 
 

I min erfaring er de fleste kvinne åpne og liberale i forhold hvor begge føler seg trygge og ivaretatt.

Hun er ei fantastisk partner😊 men aldri snakket om analkos på meg, men vill egentli tru hu tar det helt greit 😊

 

Må væll bare mann meg opp å nevn det for hun etterhvert da😅

Anonymkode: e92b5...d1b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hr. Aktiv skrev (3 timer siden):

Da tror jeg du må være i et miljø der slike ting er tema. Når du ikke har noen tilhørighet der blir nok utfordringen en del større for å finne denne dama. 

Tror ikke det altså. Mannen min lo alltid av de som likte sånt, spøkte med at det var ekkelt og sånt. Så jeg tenkte at han sikkert egentlig var nysgjerrig på det, og startet med å kile ham litt med fingrene når vi hadde oss. Merket at han ikke protesterte på det, og begynte gradvis å lirke fingeren såvidt inn. Var jo pirrende å utforske det, og jeg har aldri vært i noe miljø, og mannen er typisk manne-mann. 

Nå bruker vi buttplugs på han ganske ofte. Selv hater jeg tanken på å få noe opp i rævva, men han digger det😅

Anonymkode: 7af55...829

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hr. Aktiv skrev (3 timer siden):

Begge deler, men det er skjelden ei dame vil være med på dette da hun har ingen glede av det. 

Snakk for deg selv! 

Anonymkode: 41529...f9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hr. Aktiv skrev (3 timer siden):

Da tror jeg du må være i et miljø der slike ting er tema. Når du ikke har noen tilhørighet der blir nok utfordringen en del større for å finne denne dama. 

Jeg er ikke i noe miljø.

Anonymkode: 41529...f9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alterego666 skrev (16 minutter siden):

Jeg er ikke og har ikke vært i noen miljøer hvor sex er et fellesbånd. Jeg har truffet individuelle kvinner, og når vi har sex er det fokus på at begge skal nye. Akkurat slik sex mellom voksne, samtykkende mennesker skal være.

Tja du oppsøker nå steder der slike folk ferdes, bytter litt partner osv.. Det gjør ikke jeg. Da treffer jeg lettere dama i gata og her er det heller et skjeldent unntak at samarbeid og felles hygge er noe fint. Der er det hvis ikke de får det som de vil så går de videre til nestemann for de står stort sett i kø. 

Noen sier det til og med rett ut at hva får de utav det om de suger meg liksom? Og damer stusser på hvorfor menn bare farer rundt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hr. Aktiv skrev (1 minutt siden):

Tja du oppsøker nå steder der slike folk ferdes, bytter litt partner osv.. Det gjør ikke jeg.

Det gjør ikke jeg heller.

Her er det du som er ute og sykler altså. 

Anonymkode: 41529...f9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som bruker dildo av og til isteden for buttplugg eller analplugg?

Gir det forskjell i nytelse eller erbdet buttplugg som er tingen for å finn ut om man liker det?

 

My teite spørsmål kansje, men utrolig lystenbå utforske, men samtidlig skummelt å😅

Anonymkode: e92b5...d1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
Hr. Aktiv skrev (48 minutter siden):

Da treffer jeg lettere dama i gata og her er det heller et skjeldent unntak at samarbeid og felles

«Dama i gata» er seksuelt mangfoldig og treffes overalt. Man trenger bare skape trygge rammer for relasjonen. Det er ikke én spesiell type kvinner som er seksuelt frimodig. Min erfaring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Er det noen som bruker dildo av og til isteden for buttplugg eller analplugg?

Gir det forskjell i nytelse eller erbdet buttplugg som er tingen for å finn ut om man liker det?

 

My teite spørsmål kansje, men utrolig lystenbå utforske, men samtidlig skummelt å😅

Anonymkode: e92b5...d1b

Dildo funker fint det. Jeg er dame, litt vanskeligere å holde den inni ham under akten, enn en buttplug. Men kan til gjengjeld "pule" ham litt mer med den😅🙈 Bare spør damen din du, hun blir nok med 😊

Anonymkode: 7af55...829

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alterego666 skrev (17 minutter siden):

«Dama i gata» er seksuelt mangfoldig og treffes overalt. Man trenger bare skape trygge rammer for relasjonen. Det er ikke én spesiell type kvinner som er seksuelt frimodig. Min erfaring.

Er ikke helt enig. De som oftest opplever å bli dumpet og som du ser på dating er også damer som på ingen måte lever opp til det de selger i datingfasen. Det går ikke mange ukene før deres virkelige jeg kommer til syne. 

Det er bare så synd ingen er ærlige med hvem de er og hva de tilbyr. Så sutrer de over at menn dumper dem. Selvsagt blir de dumpet. Har allerede en madrass og trenger ingen flere. 

De frimodige er stort sett opptatte. De er heller ikke så opptatte av fasaden som den andre gruppa er. Så noen røper seg her. 

Men det er veldig utfordrende å finne ei slik ja som ikke er så opptatt av fasaden.

Endret av Hr. Aktiv
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Dildo funker fint det. Jeg er dame, litt vanskeligere å holde den inni ham under akten, enn en buttplug. Men kan til gjengjeld "pule" ham litt mer med den😅🙈 Bare spør damen din du, hun blir nok med 😊

Anonymkode: 7af55...829

Hehe høres digg ut 😁 men vis jeg ønsker å prøv alein først, villa du kjøpt buttplugg eller dildo eller begge dele får å finn ut om dette er noe jeg liker?

Anonymkode: e92b5...d1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Til ts. 

Hvis du er usikker på om hun vil godta anallek så vær forsiktig.

Min ex gikk ut å fortalte til felles venner etter det var slutt at jeg hadde blitt tatt med strapon og fingret. Gikk så langt at noen i min familie fikk vite det.

Min forrige ex mistet respekten for meg og var tydlig ubekvem når vi snakket om det.

Det er igrunn ganske sårt, da jeg opplevde stigmatisering og mobbing av venner. Ex venner i dag.

Min kone i dag vil ikke, men hun er nå helt topp på alt annet. 

 

Anonymkode: 1fe98...377

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hehe høres digg ut 😁 men vis jeg ønsker å prøv alein først, villa du kjøpt buttplugg eller dildo eller begge dele får å finn ut om dette er noe jeg liker?

Anonymkode: e92b5...d1b

Det aner jeg ikke, ville valgt noe lite kanskje? Vi startet jo med en finger liksom, men det er jo ikke så enkelt alene😅 Aller først startet vi bare med at jeg masserte den delen mellom penis og analen (skrukken?) men du er vel kanskje forbi det stadiet (får kontakt med prostata på den måten også.)

Anonymkode: 7af55...829

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det aner jeg ikke, ville valgt noe lite kanskje? Vi startet jo med en finger liksom, men det er jo ikke så enkelt alene😅 Aller først startet vi bare med at jeg masserte den delen mellom penis og analen (skrukken?) men du er vel kanskje forbi det stadiet (får kontakt med prostata på den måten også.)

Anonymkode: 7af55...829

Ja er forbi det studiet, å kjenner lysten på noe inni rumpa mot prostata mer å mer for hver dag å det hhar vært leng i tankene Så derfor jeg vill utforske mer

Anonymkode: e92b5...d1b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Til ts. 

Hvis du er usikker på om hun vil godta anallek så vær forsiktig.

Min ex gikk ut å fortalte til felles venner etter det var slutt at jeg hadde blitt tatt med strapon og fingret. Gikk så langt at noen i min familie fikk vite det.

Min forrige ex mistet respekten for meg og var tydlig ubekvem når vi snakket om det.

Det er igrunn ganske sårt, da jeg opplevde stigmatisering og mobbing av venner. Ex venner i dag.

Min kone i dag vil ikke, men hun er nå helt topp på alt annet. 

 

Anonymkode: 1fe98...377

Jeg trur kansje hun syns det er rart i starten men at hun vill godta det. Men kansje ikke hjelp til i starten.

 

Hun er fantastisk på alle måter, så håpe ikke dette evt ødelegg forholdet vårres. 

 

Æ vill jo gjerne vær ærlig med hun også

Anonymkode: e92b5...d1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja er forbi det studiet, å kjenner lysten på noe inni rumpa mot prostata mer å mer for hver dag å det hhar vært leng i tankene Så derfor jeg vill utforske mer

Anonymkode: e92b5...d1b

Det er bare å utforske det.

Eneste du må huske på er å ALLTID bruke noe med stopper. Ellers risikerer du å bli en av de mange historiene fra legevakten eller akuttkirurgien, og det vil du ikke. 

Anonymkode: 41529...f9f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jack be nimble. Jack be quick. Jack fell onto the candle stick..... and the doctor said riiiiiiight."

Anonymkode: 471e5...567

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Det er bare å utforske det.

Eneste du må huske på er å ALLTID bruke noe med stopper. Ellers risikerer du å bli en av de mange historiene fra legevakten eller akuttkirurgien, og det vil du ikke. 

Anonymkode: 41529...f9f

Nei det er ikke ønskelig nei😅

Anonymkode: e92b5...d1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...