Gå til innhold

Analplugg/buttplug hos mannfolk

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 26.4.2021 den 17.00):

Veldig intens. Han nærmest jodlet. Vi er ganske nye sexpartnere, så dette brakte oss mye nærmere 🥰

Anonymkode: b2e5b...eda

Herlig, hørtes vanvittig deilig ut for han😍😘

Anonymkode: 0f08e...1a2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 26.4.2021 den 17.25):

Har du noen gode tips til hvordan bruke buttplugg med maks nytelse for en uerfaren?

Anonymkode: e92b5...d1b

Masse vibrasjon, presse opp mot magen. Jukke i mot, mer og mer intenst jo nærmere orgasmen du kommer. Stoppe rettferd mange ganger før orgasmen kommer. Etter kanskje 1 times pining, lar du orgasmen komme. Skal love deg himmelske orgasmer.

AnonymBruker
Skrevet
jentegutt skrev (På 9.4.2021 den 1.19):

Når jeg bruker plugg ligger jeg på rygg, noen ganger sitter jeg på kne i senga og fører den inn.

Jeg kjenner på et sterkt behov for å bli penetrert, kan ikke forklare hvorfor, det bare er slik.

Jeg har også en kraftig dildo med sugekopp, setter denne på baderomsgulvet og rir 😍

Høres sjukt deilig ut, helt vanvittig følelse å ri på en kraftig dildo, orgasmene blir vanvittige og varer så lenge.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.4.2021 den 14.39):

Heh, ikke fortell meg at vanlige menn godtar å få dyttet slike opp i rævva.

Dette er sånn Oslo-fenomen for androgyne "hannkjønn".

Anonymkode: 86764...0c0

Mange vanlige menn gjør dette, orgasmene blir ekstreme

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.4.2021 den 13.13):

Da er buttplug komme i hus, og venter på dildo🙈 håpe dette faller i smak.

Er utrolig spent på denne opplevelsen når jeg får tid til å teste ut 😄

Fått testet enda?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 22.5.2021 den 14.19):

Fått testet enda?

Ja har fått testet ut lite grann :) men dessverre ikke fått noe som helst av nytelse eller orgasme.. :( vurdere og prøve ikveld vis stemningen tilsier det. Noen tips?

AnonymBruker
Skrevet
Alterego666 skrev (På 8.4.2021 den 9.30):

Det er mange kvinner som finner nytelse i å se mannen nyte. Disse ønsker typisk lek med mannens anal velkommen.

Har hørt mer latterligjøring av kvinner om menn som er slikt, fordi man blir mentalt rar av det. Så tror ikke det er sant, utenom sosial manipulasjon for å lage en illusjon av det?.

Anonymkode: 67478...ddf

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Har hørt mer latterligjøring av kvinner om menn som er slikt, fordi man blir mentalt rar av det. Så tror ikke det er sant, utenom sosial manipulasjon for å lage en illusjon av det?.

Anonymkode: 67478...ddf

Dette skjønte jeg ikke mye av. Men det er riktig som alterego sier, vi er mange der ute som tenner på å gi mannen anal orgasme ❤ kanskje min skal få seg en ikveld når jeg tenker etter 🤪

Anonymkode: 7af55...829

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Dette skjønte jeg ikke mye av. Men det er riktig som alterego sier, vi er mange der ute som tenner på å gi mannen anal orgasme ❤ kanskje min skal få seg en ikveld når jeg tenker etter 🤪

Heldiggris😁

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Ble det analorgasme på han?

AnonymBruker
Skrevet

Finnes sikkert masse om dette på sånne homoforum.

Gjest Alterego666
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Finnes sikkert masse om dette på sånne homoforum.

Hvilket homoforum anbefaler du?😎

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ble det analorgasme på han?

Det ble det. Men jeg er mer nysgjerrig på om TS fikk overtalt damen? Eller har du ikke turt å ta det opp med henne enda TS? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det ble det. Men jeg er mer nysgjerrig på om TS fikk overtalt damen? Eller har du ikke turt å ta det opp med henne enda TS? 

Har ikke tatt det opp med henne nei🙈 Har prøvd litt for meg selv og har ikke fått noe som helst form av nytelse med dette. Så trur dessverre at dennw type lek ikke er noe for meg😔

• 6 måneder senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.5.2021 den 12.14):

Da har jeg endelig tatt dette på henne... å hun tok det utrolig positivt, å sa dette var spennende! Men hun veit ikke om hun vill bli klar for å bidra med dildo eller strap on ( har fått bare mer å mer lyst til å bli knullet med strap on) ettersom jeg har fått orgasme av dildo (før hun viste noe)

Noen her som har erfaringer med strap on? Trur dere hun er villig til dette når ting har sunket inn til henne?

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 22.5.2021 den 14.16):

Mange vanlige menn gjør dette, orgasmene blir ekstreme

Nei, det er definitivt ikke mange vanlige menn som holder på med dette. Det er det er en marginal praksis i en liten seksuelt pervers subkultur, men de gjør til gjengjeld mye av seg.

Anonymkode: 6d288...ef9

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Nei, det er definitivt ikke mange vanlige menn som holder på med dette. Det er det er en marginal praksis i en liten seksuelt pervers subkultur, men de gjør til gjengjeld mye av seg.

Anonymkode: 6d288...ef9

Hallo 🙄 De vanlige mennene som gjør dette sier bare ikke så mye om det, nettopp fordi de er ganske vanlige. Gjerne etter å ha hatt samme partner i veldig mange år, for det kan ta lang tid før man tør å si sånt til partner. 

Anonymkode: 4483d...de9

• Liker 1
Skrevet

Elsker å bruke buttplugg under sex,det forsterker orgasmen min under samleie, jeg spruter som jeg aldri har sprutet før når  jeg bruker buttplugg.

M45

Anonymkode: 305b4...2f9

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Da har jeg endelig tatt dette på henne... å hun tok det utrolig positivt, å sa dette var spennende! Men hun veit ikke om hun vill bli klar for å bidra med dildo eller strap on ( har fått bare mer å mer lyst til å bli knullet med strap on) ettersom jeg har fått orgasme av dildo (før hun viste noe)

Noen her som har erfaringer med strap on? Trur dere hun er villig til dette når ting har sunket inn til henne?

Bruker strap-on på typen av og til og tenner veldig på at han tenner på det. Vi har alltid hatt mye analsex og leketøy analt på oss begge, så det var bare moro å prøve å knulle ham også. Gi det tid, vil hun ikke så vil hun ikke. Men det er utrolig deilig å utforske dette sammen. Jeg er egentlig meget submissiv og får maksimalt ut av at han er den kontrollerende og dominerende parten, men å få leke med rumpa hans er helt fantastisk 👌

Anonymkode: 7fea1...c78

Skrevet
Hr. Aktiv skrev (På 8.4.2021 den 13.15):

Tja du oppsøker nå steder der slike folk ferdes, bytter litt partner osv.. Det gjør ikke jeg. Da treffer jeg lettere dama i gata og her er det heller et skjeldent unntak at samarbeid og felles hygge er noe fint. Der er det hvis ikke de får det som de vil så går de videre til nestemann for de står stort sett i kø. 

Noen sier det til og med rett ut at hva får de utav det om de suger meg liksom? Og damer stusser på hvorfor menn bare farer rundt?

Hva i alle dager er det for slags damer du finner deg? 

Anonymkode: 8d465...f0c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...