Gå til innhold

Date tok kontakt igjen etter to mnd


Sukkerklumpen29

Anbefalte innlegg

Hjelp! Data en fyr i to mnd. Han brøyt da, fordi han var stressa over å gå inn i noe, sleit med jobb, ++. 
To mnd gikk med null kontakt. Plutselig kontakter han meg igjen, sier han tenker på meg. Har en lang prat med han. Sier åpent at han er redd for å gå inn i noe nytt og bli såra, men at han tror vi kan bli en god match. Sa han aldri ville miste meg den gangen, men at han måtte sortere tanker i hodet. Sier jeg må tenke på det. Han kontakter meg neste dag og inviterer meg på besøk. Reiser dit, og har det super koselig. Ender opp med å ligge med han. Angrer bittert dagen etterpå, fordi jeg er redd jeg har ødelagt noe. Samtidig prøver han å legge nye planer med meg, og han kontakter meg igjen samme kveld for å høre hvordan jeg har det. Blir jeg lurt? Eller er dette seriøst?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres jo ut som han er interessert, så hvorfor ikke gi det en sjanse? :)

Anonymkode: 81213...bfb

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. Vanskelig å si noe om dette. Virker det som han er seriøs ellers? En god match kan jo mange være, men gir han uttrykk for at dette er noe han vil satse på?

Personlig ville jeg nok forsøkt å holde igjen litt på følelsessiden, og kanskje bare nyte hverandres selskap og se hva det fører til. Hva føler du selv? Du bør jo kanskje prøve å snakke med han, og fortelle hva du føler og at du kanskje er redd for at han plutselig skal kutte kontakten igjen?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jo datet han i to mnd før «bruddet», og da fikk jeg overhodet ikke følelsen av at han var useriøs eller en fuckboy. Vi var masse sammen uten å ha sex. Ute og spiste, gått turer, bare sitte og skravle. Men redd jeg ødela noe med å ligge med han igjen «med en gang» 😩 Men følelsene ovenfor han er så intense, og de «føler man» liksom tilbake

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

vivalavida skrev (8 minutter siden):

Hmm.. Vanskelig å si noe om dette. Virker det som han er seriøs ellers? En god match kan jo mange være, men gir han uttrykk for at dette er noe han vil satse på?

Personlig ville jeg nok forsøkt å holde igjen litt på følelsessiden, og kanskje bare nyte hverandres selskap og se hva det fører til. Hva føler du selv? Du bør jo kanskje prøve å snakke med han, og fortelle hva du føler og at du kanskje er redd for at han plutselig skal kutte kontakten igjen?

Har jo datet han i to mnd før «bruddet», og da fikk jeg overhodet ikke følelsen av at han var useriøs eller en fuckboy. Vi var masse sammen uten å ha sex. Ute og spiste, gått turer, bare sitte og skravle. Men redd jeg ødela noe med å ligge med han igjen «med en gang» 😩 Men følelsene ovenfor han er så intense, og de «føler man» liksom tilbake

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sukkerklumpen29 skrev (3 minutter siden):

Har jo datet han i to mnd før «bruddet», og da fikk jeg overhodet ikke følelsen av at han var useriøs eller en fuckboy. Vi var masse sammen uten å ha sex. Ute og spiste, gått turer, bare sitte og skravle. Men redd jeg ødela noe med å ligge med han igjen «med en gang» 😩 Men følelsene ovenfor han er så intense, og de «føler man» liksom tilbake

For meg høres det seriøst ut ja. Men man stusser jo litt på at han plutselig kutta kontakten. Jeg tenker at det at du lå med han ikke nødvendigvis har ødelagt noe, for hvis følelsene er så intense som du skriver så skal ikke et ligg kunne ødelegge det :) jeg tror jeg ville snakket med han, og fortalt det som det er. At følelsene er intense og at du liker han og er seriøs med dette, men at du er redd for at han vil "stikke av" igjen. Jeg tenker egentlig jo tidligere jo bedre, for hvis du går inn i dette uten å vite hvor han står, kan du ende med å bli skuffet igjen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet du, jeg foreslår at du sier det til han akkurat som det er; «Vi hadde en hyggelig kveld sist vi møttes, men etter det som skjedde mellom oss ønsker jeg å ta ting svært rolig og sakte. Det som skjedde kommer ikke til å skje igjen før ting er mer avklart» Jeg mener at dette er noe du fint kan kreve, fordi det faktisk var han som avsluttet ting med deg. 

Jeg personlig hadde ikke ligget med han før noe var avklart og han virkelig hadde vist meg at han mente alvor (med handling over tid). Personlig hadde jeg bare lent meg tilbake og observert hvor mye innsats mannen hadde lagt i meg, også tatt en avgjørelse utifra dette.

Anonymkode: f5d54...8c3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Vet du, jeg foreslår at du sier det til han akkurat som det er; «Vi hadde en hyggelig kveld sist vi møttes, men etter det som skjedde mellom oss ønsker jeg å ta ting svært rolig og sakte. Det som skjedde kommer ikke til å skje igjen før ting er mer avklart» Jeg mener at dette er noe du fint kan kreve, fordi det faktisk var han som avsluttet ting med deg. 

Jeg personlig hadde ikke ligget med han før noe var avklart og han virkelig hadde vist meg at han mente alvor (med handling over tid). Personlig hadde jeg bare lent meg tilbake og observert hvor mye innsats mannen hadde lagt i meg, også tatt en avgjørelse utifra dette.

Anonymkode: f5d54...8c3

Signerer denne! 👆

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At du gidder..

Dersom han hadde rett følelser for deg hadde han ikke forsvunnet i 2 mnd. 

Mest sannsynlig vil han bli usikker igjen. Særlig når du regelrett kaster deg rett i armene hans selv om han var rasshøl mot deg. Å hoppe når en mann sier hopp er liksom ikke den beste måten å få respekt fra menn..

Tror du er best tjent med å la dette ligge og heller gå for en mann som viser at han vil ha deg fra starten. 

Anonymkode: c3832...fb3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke helt hva du skal ha ødelagt ved å ha sex med han.

Eneste er når du ikke har det bra med det etterpå, da må du jo vente til det føles riktig for deg. Men du ødelegger ikke en interesse eller et gryende forhold ved å ha sex, snarere tvert imot.

Når det er sagt så høres denne fyren utrolig vinglete og flaky ut. Jeg tror ikke han driver og lurer deg sånn helt direkte, men han høres på ingen måte ut som et sikkert kort. Sånn "redd for å bli såra/redd for å gå inn i noe/stressa på jobb"-opplegg er på grensen til useriøst i min verden, og i alle fall tegn på at det ikke skal så mye til før denne karen får panikk for et eller annet.

Bare vit at om han en dag finner ut at dette var visst for mye for han likevel og stikker, så var det ikke fordi dere hadde sex. Det er bare noe kvinner som ofte blir dumpet sier. Han hadde forsvunnet uansett.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg virker han svært umoden ut. 

Anonymkode: 9531c...7f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som han egentlig ikke var/er interessert. Og tar kontakt igjen når han er ensom for å få litt selskap. Du underholder han til noe bedre kommer. Og ja det kommer til å skje igjen med null kontakt så kommer igjen «jeg savner deg, jeg gjør alt for deg etc»

Anonymkode: 56d76...420

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...