Gå til innhold

Moderatorer som anonyme og under andre brukernavn?


SoWhat?

Anbefalte innlegg

Anki skrev (1 time siden):

Ja det er jeg ikke uenig med, det var mer ett lite notat på hvordan det gikk den ene gangen vi hadde noen betalte og at det i alle år har vært frivllige moderatorer som har vært her inne siden starten.

Anki, mod

Men er det ikke to betalte moderatorer som opererer under sol og måne nå? Mente å huske at de skulle ta over den betalte jobben til den moderator-bedriften dere leide inn før?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

BEYou skrev (2 minutter siden):

Men er det ikke to betalte moderatorer som opererer under sol og måne nå? Mente å huske at de skulle ta over den betalte jobben til den moderator-bedriften dere leide inn før?

Det er forskjell på moderator, admin, teamleder og forumansvarlig :)

Anki, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anki skrev (2 minutter siden):

Det er forskjell på moderator, admin, teamleder og forumansvarlig :)

Anki, mod

Hva er forskjellen mellom?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noomie skrev (4 timer siden):

Dere har valgt å være moderator, vi har ikke valgt å diskutere med en moderator i skjul som kan straffe oss urettmessig. 

👏👏👏

Helt hårreisende at man kan diskutere med moderatorer som skriver som AB uten at man vet det. Kommer man på kant med en moderator da er man mildt sagt fucked, som du skriver.

Jeg har selv fått to advarsler og én utestenging, og sist advarsel, da ble jeg helt oppgitt. Trodde jo omtrent at jeg var et forferdelig menneske helt fram til jeg fikk listen over regelbrudd. Var i kontakt med en annen bruker (venn) som fikk screen av alle regelbruddene, og hun syntes mildt sagt det var latterlig at jeg kunne få advarsel når tilnærmet alle regelbruddene var helt vanlige kommentarer, intet mer intet mindre.

Jeg begynte virkelig å føle at moderatorene hadde en personlig agenda mot meg. Det virket som de hadde noe imot meg, det føltes personlig, og jeg spurte en moderator om sanksjonen var personlig betinget, og fikk et svar tilbake jeg opplevde skikkelig ubehagelig. Selv om moderatoren nektet for at det var personlig og skrev at de behandler alle brukere likt, så merket jeg jo at moderatoren ble brydd, og fikk således indirekte bekreftet at det kanskje var noe personlig allikevel. Jeg er kanskje naiv, men ikke dum. Jeg forstår når noe ikke stemmer. 

Det er veldig uprofesjonelt at moderatorene gir sanksjoner basert på trynefaktor. Man skjønner jo kanskje litt hvorfor da om de kan utgi seg for å være AB i tråder og late som de er vanlige forumbrukere. Det er ufattelig sleipt av KG. Jeg vil nesten gå så langt som å si at det er maktmisbruk.

  • Liker 14
  • Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anki skrev (3 minutter siden):

Det er forskjell på moderator, admin, teamleder og forumansvarlig :)

Anki, mod

Takk for svar :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visum skrev (1 minutt siden):

Hva er forskjellen mellom?

Hentet fra naob.no:
Moderator: person som leder og kontrollerer (oftest) nettbaserte diskusjoner.
Administrator: person som fungerer som overordnet bruker i et datasystem e.l.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Visum skrev (3 minutter siden):

Hva er forskjellen mellom?

Hvilken oppgaver vi er satt til og utfører hovedsakelig.

Ellers stenger jeg tråden da den pr nå har gått mer over til brukerdiskusjon, personangrep og avsporinger enn det reele spørsmålet. Tråden vil evt bli åpnet opp igjen etter opprydning.

Anki, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for brukerdebatt, spekulasjoner og avsporinger. Beklager at det tok litt tid å få ryddet opp i tråden, vi lar den også forbli stengt da TS har fått svar, slik at den ikke sklir ut igjen.

Anki, mod

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...