SoWhat? Skrevet 6. april 2021 Forfatter #61 Del Skrevet 6. april 2021 Denne tråden ble noen sider. Nå må vi forvente å få rimelige svar og forklaringer. Jeg blir så sint fordi folk blir bare utestengt herfra i denne tiden. Det er kanskje det eneste sosiale de har i livet nå? Og så bli utestengt pga at en moderator blir påvirket eller fornærmet. Fyfaen! Unnskyld. Jeg banner fordi påsken er over 🙂 La folk få ha det lille sosiale de har. Som KG. Vær så snill 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BEYou Skrevet 6. april 2021 #62 Del Skrevet 6. april 2021 Ctrl skrev (1 minutt siden): Jeg er ikke enig i at det må opplyses om det. For min del ser jeg ikke behovet for det heller. Moderatorene er også privatpersoner som må få lov til å ytre seg her inne på like vilkår som alle andre. Om dem er moderator i forkledning gir meg ingenting. Det er jo personen jeg skriver med, ikke rollen deres. Og jeg tenker at moderatorene fint klarer å skille mellom mod og privat selv også, selv om halve tråden her later til å tro at dem ikke gjør det. Moderatorene har selv valgt å være moderatorer og når man først velger å være det så kan de fint diskutere under eget moderator-nick, de er jo fortsatt anonyme. Skal de ha samme «fordeler» som vanlige brukere i tillegg til å være moderator som igjen gir nye fordeler så vil de automatisk bli inhabile og useriøse. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 6. april 2021 Forfatter #63 Del Skrevet 6. april 2021 Ludovica- skrev (7 minutter siden): Du virker litt paranoid? Og tar KG litt for seriøst? Moderatorene er her frivillig. De er ikke lønnet, de får ikke betalt, de bruker sin fritid. Lykke til med å finne moderatorere som kan forumet godt og i tillegg skulle ta fra de rollen som bruker. Bryter de regler blir det oppdaget. Det å sitte å tro at moderatorene har gjenger, favoriserer og splitter virker veldig voldsomt. Chill.. Ja. Ok. Jeg vet bedre 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 6. april 2021 #64 Del Skrevet 6. april 2021 (endret) BEYou skrev (9 minutter siden): Moderatorene har selv valgt å være moderatorer og når man først velger å være det så kan de fint diskutere under eget moderator-nick, de er jo fortsatt anonyme. Skal de ha samme «fordeler» som vanlige brukere i tillegg til å være moderator som igjen gir nye fordeler så vil de automatisk bli inhabile og useriøse. Men dem er jo inhabile i trådene dem er aktive i. Det har jo moderator i denne tråden vært ganske tydelig på. Så hvorfor skal vi sitte her å tvile på det? Jeg synes det er rett og rimelig at en mod velger to profiler for å skille mellom "privatliv" og "rolle" her. Det gjør det faktisk enklere og bedre for oss også, så slippes det å spekuleres. Det er jo ikke alle her inne som klarer å ha et sunt forhold til en "autoritet" på fritiden sin heller. Edit: For øvrig synes jeg også det er helt greit at en mod både skriver privat og er mod med samme profil. Men skulle en mod ville skille privat og mod her, så er det helt fair for min del. Endret 6. april 2021 av Ctrl 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 6. april 2021 Forfatter #65 Del Skrevet 6. april 2021 Ctrl skrev (5 minutter siden): Men dem er jo inhabile i trådene dem er aktive i. Det har jo moderator i denne tråden vært ganske tydelig på. Så hvorfor skal vi sitte her å tvile på det? Jeg synes det er rett og rimelig at en mod velger to profiler for å skille mellom "privatliv" og "rolle" her. Det gjør det faktisk enklere og bedre for oss også, så slippes det å spekuleres. Edit: For øvrig synes jeg også det er helt greit at en mod både skriver privat og er mod med samme profil. Men skulle en mod ville skille privat og mod her, så er det helt fair for min del. Hehehe moderatorteamet her har jevnlig kontakt og møtes også fysisk iblant. Hallo. Det sier sitt egentlig. Og de skal holde styr på dette forumet? Alle idiotene: " vi rapporterer henne/han" Modeatoreme : å så mange som rapporterer Best å utestenge. Hvis ikke .., tja. Må dere se tegninga da 🙂 Men what ever 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 6. april 2021 #66 Del Skrevet 6. april 2021 SoWhat? skrev (Akkurat nå): Hehehe moderatorteamet her har jevnlig kontakt og møtes også fysisk iblant. Hallo. Det sier sitt egentlig. Og de skal holde styr på dette forumet? Alle idiotene: " vi rapporterer henne/han" Modeatoreme : å så mange som rapporterer Best å utestenge. Hvis ikke .., tja. Må dere se tegninga da 🙂 Men what ever Tenker du at når dem møtes så diskuterer dem meg og deg? Det tviler jeg for at dem har interesse for. For øvrig er det helt supert at dem møtes for å diskutere forumet, praktiseringen og forbedringer. Jeg tenker at dere overtenker dette litt for mye her, og legger altfor mye i det. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 6. april 2021 #67 Del Skrevet 6. april 2021 Ctrl skrev (Akkurat nå): Tenker du at når dem møtes så diskuterer dem meg og deg? Det tviler jeg for at dem har interesse for. For øvrig er det helt supert at dem møtes for å diskutere forumet, praktiseringen og forbedringer. Jeg tenker at dere overtenker dette litt for mye her, og legger altfor mye i det. Tenker ikke at noen eller enkelte overtenker dette. Når det vise seg at det er et mønster i dette og det er tilknytning til tidligere handlinger å historikk, så skjønner jeg (hvertfall) at folk blir skeptiske. Spesielt når en bruker som har vært medlem av forumet i 17år, forsvinner samme dag som seksjonen på advarsel poengene har gått ut. Da stiller man seg både tankefull og ikke minst spørrende om hvordan moderatorene opptrer under sine ordinære brukere å under AnonymBruker alternativet. For det har ikke blitt lagt skjult på at enkelte blir holdet et ekstra øyet med fra moderatorene. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 6. april 2021 #68 Del Skrevet 6. april 2021 MaleficentAurora skrev (1 minutt siden): Tenker ikke at noen eller enkelte overtenker dette. Når det vise seg at det er et mønster i dette og det er tilknytning til tidligere handlinger å historikk, så skjønner jeg (hvertfall) at folk blir skeptiske. Spesielt når en bruker som har vært medlem av forumet i 17år, forsvinner samme dag som seksjonen på advarsel poengene har gått ut. Da stiller man seg både tankefull og ikke minst spørrende om hvordan moderatorene opptrer under sine ordinære brukere å under AnonymBruker alternativet. For det har ikke blitt lagt skjult på at enkelte blir holdet et ekstra øyet med fra moderatorene. På generelt grunnlag så overtenkes dette veldig. At det skjer enkelthendelser slik som du illustrerer kan man bare spekulere i. Kanskje har ting foregått bak kulissene som verken du eller jeg vet om. At man kan stille spørsmål ved dette enkelttilfellet får så være, men å reagere slik det blir i denne tråden over den generelle praktiseringen blir litt i overkant for min del. At enkelte brukere får et ekstra tilpass må man ofte forvente når man gjentatte ganger tråkker over linjer. Jeg nekter å tro at folk som er helt uskyldige blir kastet ut herifra uten at det har skjedd provokasjoner og/eller gjentatte regelbrudd. Så godtroende tillater jeg meg å være. Kanskje jeg tar feil. Men om jeg tar feil så er det ingenting jeg skulle ha gjort eller sagt på det uansett, egentlig. Jeg er her av fri vilje. Og KG er ikke alt for meg i livet, selv om det er en tidvis fin plass å være for å mette noen grunnleggende behov. Men behovene kan også mettes andre plasser på nettet. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gugglo Skrevet 6. april 2021 #69 Del Skrevet 6. april 2021 Jeg har et enkelt forslag: Moderatorene har vel ikke noe å skjule? Så da kan de lage en liste over hvilke brukernavn de bruker, så kan vi andre ignorere de, så slipper vi å havne i krangel med noen av brukerne deres. Da slipper de av oss som er skeptiske til hvorvidt moderatorene er helt objektive i krangler med andre moderatorer å være usikre på det. Så slipper også moderatorene å bli utsatt for anklager om at noen har hatt en krangel med en av moderatorene under et "vanlig" brukernavn, og derfor har fått sanksjoner. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 6. april 2021 #70 Del Skrevet 6. april 2021 (endret) Ctrl skrev (8 minutter siden): På generelt grunnlag så overtenkes dette veldig. At det skjer enkelthendelser slik som du illustrerer kan man bare spekulere i. Kanskje har ting foregått bak kulissene som verken du eller jeg vet om. At man kan stille spørsmål ved dette enkelttilfellet får så være, men å reagere slik det blir i denne tråden over den generelle praktiseringen blir litt i overkant for min del. At enkelte brukere får et ekstra tilpass må man ofte forvente når man gjentatte ganger tråkker over linjer. Jeg nekter å tro at folk som er helt uskyldige blir kastet ut herifra uten at det har skjedd provokasjoner og/eller gjentatte regelbrudd. Så godtroende tillater jeg meg å være. Kanskje jeg tar feil. Men om jeg tar feil så er det ingenting jeg skulle ha gjort eller sagt på det uansett, egentlig. Jeg er her av fri vilje. Og KG er ikke alt for meg i livet, selv om det er en tidvis fin plass å være for å mette noen grunnleggende behov. Men behovene kan også mettes andre plasser på nettet. Må si at måten du formulere deg på og hvor du velger å legge ordforråd hen, er igrunn litt interessant.. Hva KG er for deg er ikke relevant ift min kommentar på saken for hva tråden handler om. Endret 6. april 2021 av MaleficentAurora 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 6. april 2021 #71 Del Skrevet 6. april 2021 MaleficentAurora skrev (Akkurat nå): Må si at måten du formulere deg på og hvor du velger å legge ordforråd hen er igrunn litt interessant.. Hva KG er for deg er ikke relevant ift min kommentar på saken for hva tråden handler om. Hva mener du med måten jeg formulerer meg på og mitt interessante ordforråd? Det siste var ment til å være en slags "dette er ikke verdens undergang", og derav at folk legger for mye i det. Har dog forståelse for at KG betyr mer for andre igjen. Så jeg kunne kanskje latt være å skrive det, og forholdt meg til poenget om at reaksjonen er på generelt grunnlag rundt praktiseringen ikke fornuftig. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 6. april 2021 Forfatter #72 Del Skrevet 6. april 2021 Ctrl skrev (29 minutter siden): Tenker du at når dem møtes så diskuterer dem meg og deg? Det tviler jeg for at dem har interesse for. For øvrig er det helt supert at dem møtes for å diskutere forumet, praktiseringen og forbedringer. Jeg tenker at dere overtenker dette litt for mye her, og legger altfor mye i det. Ok. Jeg tenker at de er mennesker som alle andre. De møtes for å forvisse seg om at de alle er "seriøse" Fikk jeg vite. Jaja, samme det. Diskuterer forumet og praktisering og forbedringer? Hvilke forbedringer? 🙂 Øh. Tror ikke de har så mye og skulle ha sagt om det ene og det andre. Det kan bare miste de og utestenge ut fra skjønn. Hvem bryr seg? 🙂 Jeg gjør men tar det piano 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 6. april 2021 #73 Del Skrevet 6. april 2021 Jeg var ikke klar over dette. At moderatorene hadde andre brukere. Men jeg har tydeligvis ikke hisset på meg noen. 😄 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 6. april 2021 #74 Del Skrevet 6. april 2021 SoWhat, har du nettopp vært utvist fra forumet? Var en lang periode jeg ikke så noe til deg her. Eller kanskje du bare hadde en pause? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 6. april 2021 Forfatter #75 Del Skrevet 6. april 2021 Hannah80 skrev (1 minutt siden): Jeg var ikke klar over dette. At moderatorene hadde andre brukere. Men jeg har tydeligvis ikke hisset på meg noen. 😄 Vet ikke om mange som vet.. Du hisser vel ikke på deg noen 🙂 du er en hyggelig bruker. Jeg er nok litt mer... opposisjonell 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 6. april 2021 Forfatter #76 Del Skrevet 6. april 2021 Hannah80 skrev (1 minutt siden): SoWhat, har du nettopp vært utvist fra forumet? Var en lang periode jeg ikke så noe til deg her. Eller kanskje du bare hadde en pause? Jeg ble nok "suspendert" 🙂 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 6. april 2021 #77 Del Skrevet 6. april 2021 (endret) SoWhat? skrev (18 minutter siden): Ok. Jeg tenker at de er mennesker som alle andre. De møtes for å forvisse seg om at de alle er "seriøse" Fikk jeg vite. Jaja, samme det. Diskuterer forumet og praktisering og forbedringer? Hvilke forbedringer? 🙂 Øh. Tror ikke de har så mye og skulle ha sagt om det ene og det andre. Det kan bare miste de og utestenge ut fra skjønn. Hvem bryr seg? 🙂 Jeg gjør men tar det piano En avsporing, men moderatorene har alltid vært klar på at det finnes forbedringer her på KG. I alt fra praktisering og moderering til layout. Så jeg tenker at dem har nok av samtaleevner når dem først møtes, annet enn å snakke om meg og deg. Du av alle her inne @SoWhat? har jo ingenting å frykte. Snill som et lam, dagen lang Endret 6. april 2021 av Ctrl 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 6. april 2021 #78 Del Skrevet 6. april 2021 SoWhat? skrev (2 minutter siden): Vet ikke om mange som vet.. Du hisser vel ikke på deg noen 🙂 du er en hyggelig bruker. Jeg er nok litt mer... opposisjonell 😄 Naaaw😃 Men forumet hadde jo vært kjedelig uten brukere som deg da. Må ha litt liv her. Jeg la veldig fort merke til det da du var borte. Jeg har hengt mye her det siste året. Alt for mye🤭 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 6. april 2021 Forfatter #79 Del Skrevet 6. april 2021 Hannah80 skrev (4 minutter siden): Naaaw😃 Men forumet hadde jo vært kjedelig uten brukere som deg da. Må ha litt liv her. Jeg la veldig fort merke til det da du var borte. Jeg har hengt mye her det siste året. Alt for mye🤭 Vi henger her for mye alle sammen tror jeg 🙂 what ever. Ingenting er så nøye egentlig. Så le ge en smiler og sover godt 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 6. april 2021 Forfatter #80 Del Skrevet 6. april 2021 Ctrl skrev (7 minutter siden): En avsporing, men moderatorene har alltid vært klar på at det finnes forbedringer her på KG. I alt fra praktisering og moderering til layout. Så jeg tenker at dem har nok av samtaleevner når dem først møtes, annet enn å snakke om meg og deg. Du av alle her inne @SoWhat? har jo ingenting å frykte. Snill som et lam, dagen lang Jeg har sans for humor 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg