Gå til innhold

Venter vår tredje gutt 😀 trenger navneforslag!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi har en Casper og Eirik, eneste navnet jeg kommer på som passer bra og som jeg liker er navnet Victor. Samboer er ikke helt enig, vi kommer ikke fram til noe, brukte laaaaang tid på å finne navn til storebrødrene også 🙉 Noen forslag?? 😀😀

Anonymkode: 1e07d...2b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jonathan! 😆 Blir litt sånn «Kasper, Jesper (Eirik her da) og Jonathan». 

Endret av Kenelz
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Martin, Noah, Olav, Thomas, Sivert, Isak, Mathias, Loke, Oliver, Pål, Rolf, Stian, Truls, Vegar, Kristian, Anton, Alfred, Emil, Egon, Adam, Brage, Frits, Georg, Gaute, Gottfrid, Sigmund, Hauk, Joakim, Bård, Ståle, Ask, Ragnar, Åsmund 😇

Anonymkode: 9069a...168

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

blir så fascinert over at folk virkelig er så lite kreative at de må Spørre her om navneforslag , vil man virkelig ha et navn som en ukjent på kvinneguiden foreslo. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Branellio skrev (1 time siden):

Jeg har tenkt på Døng i det siste. Ligger godt i munnen.

Ja... For all del...

Anonymkode: b7014...2dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå har du jo allerede brukt et persisk navn og et norrønt, så da kan du jo gå for et indiansk eller noe for å få dekket mere av jordkloden navnemessig.

Anonymkode: 751e8...7da

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aslak, Fredrik, Oliver, Filip, Theo, Viljar, Isak, Wilmer, Daniel, Mathias, Noah, Johannes, Gaute, Nikolai, Nikolas, Herman, Kristoffer

Anonymkode: 8be40...b19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 4.4.2021 den 1.14):

Vi har en Casper og Eirik, eneste navnet jeg kommer på som passer bra og som jeg liker er navnet Victor. Samboer er ikke helt enig, vi kommer ikke fram til noe, brukte laaaaang tid på å finne navn til storebrødrene også 🙉 Noen forslag?? 😀😀

Anonymkode: 1e07d...2b3

Anbefaler å gi navn etter at fødsel er skjedd, det er da både opplevelse og hvem du ser som formidler hva navnet blir. Ps. Ett navn betyr noe.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...