Honey Dew Skrevet 10. april 2021 #21 Del Skrevet 10. april 2021 Muskath skrev (På 8.4.2021 den 20.52): Mir er da et nydelig navn. Det er ikke norsk navn. Det er fint, men jeg synes at bor en i Norge, bruker en norske navn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krusedullz Skrevet 10. april 2021 #22 Del Skrevet 10. april 2021 Det finnes en youtuber som har gitt disse navna til barna sine. (Taina Toivola) Leonardo de Valentino. Cleopatra Taina Bride. Jerusalem D'Artagnan. Romeo Indiana. Shakespeare. Nefertiti Bambi Butterfly. KingJames Ocean Fox. Aprhrodite Bambi. Omega Royal Fox Synes mest synd på de 4 siste 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marai Skrevet 10. april 2021 #23 Del Skrevet 10. april 2021 Honey Dew skrev (7 minutter siden): Det er ikke norsk navn. Det er fint, men jeg synes at bor en i Norge, bruker en norske navn. Da blir ikke så mye navn man kan bruke hvis man skal bruke kun norske navn 😛 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Khadira Skrevet 10. april 2021 #24 Del Skrevet 10. april 2021 Har alltid ment at man ikke trenger lage mobbeofre av barna sine, og noen av disse navnene gjør ikke akkurat barna en tjeneste her i verden. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #25 Del Skrevet 10. april 2021 Folk her inne får jo spasmer av litt spesielle navn. Alt som ikke er Sara og Anna(som jeg personlig syns er forferdelige navn) er helt grusomt å gi til sine barn. Hadde jeg skrevet her inne hva mine barn heter tror jeg folk hadde steila(og det et ikke Susander Petromilian og alle de navnene der). Anonymkode: c2c83...10e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #26 Del Skrevet 10. april 2021 Honey Dew skrev (3 timer siden): Det er ikke norsk navn. Det er fint, men jeg synes at bor en i Norge, bruker en norske navn. Jaggu glad man slipper å kun bruke norske navn på ungene sine. Norske navn er jevnt over grusomme. Anonymkode: c2c83...10e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 10. april 2021 #27 Del Skrevet 10. april 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jaggu glad man slipper å kun bruke norske navn på ungene sine. Norske navn er jevnt over grusomme. Anonymkode: c2c83...10e Synes de er finere enn alle de stygge navnene folk setter på ungene sine nå. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chroma Skrevet 10. april 2021 #28 Del Skrevet 10. april 2021 Honey Dew skrev (3 timer siden): Det er ikke norsk navn. Det er fint, men jeg synes at bor en i Norge, bruker en norske navn. Er du egentlig klar over hvilke navn som egentlig er norske og hvor mange velbrukte navn som hadde utgått om man kun skulle bruke norske navn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #29 Del Skrevet 10. april 2021 On 4/3/2021 at 5:44 PM, byråkrati said: https://www.nrk.no/trondelag/foreldre-gir-barna-sine-oppdiktede-navn---navneforsker-mener-de-har-sett-for-mye-game-of-thrones-1.15427987 Ja, det er kanskje rart, men er det egentlig gode grunner for at vi burde bry oss? Handler ikke vår irritasjon om helt irrasjonelle greier som at vi syntes det er teit å bruke navn fra tv serier eller at vi misliker folk som vi mener prøver være spesielle? Eller at vi syntes navnene høres dumme ut? Hva så om en i klassen heter Amarell og en annen Markuninus, er det noe vi burde investere mye energi i å bry oss om? Jeg syntes mange "normale" navner stygge, men jeg har da ikke tenkt legge meg opp i folks valg alikevel, så lenge barnet deres ikke heter penis eller feitleif. Vi skal selvsagt ikke "bry oss" en tøddel. Hva skulle vi liksom gjøre med saken? Gå til barnets foreldre og si, hør nå her, er ikke Eva et finere navn enn Amarell? Eller si til barnet hei, lille venn, du og du for et fælt navn du hadde? Jeg håper og tror at diverse folk ikke er så nedlatende mot visse navnevalg i det virkelige liv som de er her inne på kg. Anonymkode: 36654...7a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #30 Del Skrevet 10. april 2021 3 hours ago, Honey Dew said: Det er ikke norsk navn. Det er fint, men jeg synes at bor en i Norge, bruker en norske navn. Som du vil, Honningdugg. Anonymkode: 36654...7a0 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #31 Del Skrevet 10. april 2021 Jeg liker ikke typisk helnoske navn, som klinger dårlig internasjonalt. Men noen kan være fine. Anonymkode: 1c291...c63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Danielle- Skrevet 10. april 2021 #32 Del Skrevet 10. april 2021 Krusedullz skrev (3 timer siden): Det finnes en youtuber som har gitt disse navna til barna sine. (Taina Toivola) Leonardo de Valentino. Cleopatra Taina Bride. Jerusalem D'Artagnan. Romeo Indiana. Shakespeare. Nefertiti Bambi Butterfly. KingJames Ocean Fox. Aprhrodite Bambi. Omega Royal Fox Synes mest synd på de 4 siste 😆 Èn youtuber? 😳 Som har 10 barn og kalt dem alt dette? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krusedullz Skrevet 10. april 2021 #33 Del Skrevet 10. april 2021 -Danielle- skrev (Akkurat nå): Èn youtuber? 😳 Som har 10 barn og kalt dem alt dette? Jepp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muskath Skrevet 10. april 2021 #34 Del Skrevet 10. april 2021 4 hours ago, Honey Dew said: Det er ikke norsk navn. Det er fint, men jeg synes at bor en i Norge, bruker en norske navn. Ja, det er mange fine norske navn, men når blir et navn egentlig norsk? Jeg synes man kan bruke navn som man liker og som kan uttales «på norsk vis». Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maxwell Skrevet 10. april 2021 #35 Del Skrevet 10. april 2021 Det finnes mange rare navn uansett. Særlig damenavn. F.eks Billeba, Lillebil, Mæmmit og Veslemøy... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #36 Del Skrevet 10. april 2021 Honey Dew skrev (3 timer siden): Synes de er finere enn alle de stygge navnene folk setter på ungene sine nå. Helt uenig. Selv om jeg misliker sterkt navn som f.eks Liam, Matheo og Chanel er de 100% finere enn typ Dagrun, Kjell og Kåre Anonymkode: c2c83...10e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 10. april 2021 #37 Del Skrevet 10. april 2021 (endret) Folk får kalle ungene sine hva de vil så lenge det ikke er noe støtende/betyr noe stygt, men jeg synes myndighetene kanskje kunne vært litt strengere - hørte om noen hvis datter heter Malise, altså "ondskap", det synes jeg må defineres som å være til ulempe for ungen, mulig foreldrene ikke visste om det da de bestemte seg for navnet, og da synes jeg myndighetene må passe på så folk ikke begår sånne flauser. Stakkars unger. Ellers får jo folk som sagt kalle ungene sine hva de vil, selv om jeg personlig synes det er litt latterlig med dem som kjemper for å finne på det mest spesielle og intrikate unike navnet, og ikke innser at de egentlig er helt like alle sammen... Endret 10. april 2021 av Anonymus Notarius Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #38 Del Skrevet 10. april 2021 Syns virkelig folk skal få kalle ungene det de vil, så lenge de ikke TYDELIG oppfordrer til mobbing, som Jan banan for eksempel, haha. Å bruke mobbing som et eksempel blir dumt uansett, fordi om unger vil mobbe, så mobber de uansett om du hadde hett Ida, kåre, lars eller Fillip. Jeg ble mobbet pga etternavnet mitt, selv om det ikke var noe spesielt med det. Men jeg bodde på den tiden i en bygd hvor etternavnet mitt var "ukjent". Vi har valgt Felix som navn på sønnen vår, fordi det kan brukes internasjonalt og det kan "alle" uttale. Anonymkode: b8ebf...9af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #39 Del Skrevet 11. april 2021 Dagens motenavn høres slik ut for meg : Rånn Benedicktiuz, Krøllgjærgitte Fjodolanka, Bruskeduskesnopp Tittifeis, Lussekattrine Didibollesaft, Kladdefjatten Brillejesus, Snøftius Fransgerd, Zildejazz Moppeturk, Vrinsk Frøbrø, Zchnydenz Schkækk Anonymkode: 5b705...6f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #40 Del Skrevet 12. april 2021 Orion er virkelig ikke pent..Tenker bare på filmen Orions Belte. Anonymkode: 055c1...4c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå