Gå til innhold

hvor møte ålreite gutter på nettet?


Gjest Jente21

Anbefalte innlegg

Gjest Jente21

Jeg har vært singel veldig lenge, og begynner å bli litt lei av å møte gutter på byen, og på studiet mitt og på jobben er det ingen aktuelle gutter egentlig. Så jeg lurte på om jeg skulle gitt nettet en sjanse. Men hvor treffer man gutter på nettet egentlig? Jeg hadde likt bedre å chatte med noen direkte, enn å opprette profil sånn som på spraydate (eller vil noen anbefale spraydate, msn soulmates eller noe lignende?) Hvilke steder er okei å chatte da? Eneste stedene jeg vet om er alle bare ute etter en ting, vise seg på cam etc, og d er ikke så aktuelt ;) Erfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei si det.. jeg har fortsatt ikke funnet noen sånne steder. De som vil vise seg på cam er ikke til å unngå. Vet ikke om noen nettsteder med kun chatterom for dating, bare sider hvor du oppretter profil og sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skulle jeg gjerne likt å visst selv :) Jeg har funnet flest "normale" å chatte med gjennom slike sider man legger ut profil. F.eks Blink på dagbladet og Møteplassen på vg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på spray for et års tid siden. Da var det en del ålreite gutter der.

Nå for litt siden prøvde jeg å gå inn og kikke på profiler, fra jenter såvel som gutter. og ting har endret seg, nå poserer mange av guttene med bar overkropp, jenter er stort sett halvnakne og med svært sexy blikk. Navnene er også i den stilen: Anallover, Sexmaniac, etc etc. Blir KVALM av dette!!! Og mange er gift fra før, og søker noen til å ha det gøy med på si' ......

Vet ikke helt hvor VANLIGE folk holder til lenger... :forvirret: (eller om jeg er håpløst gammeldags)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk napp på IRC. Men der må man være kresen :P Og #Norge er ikke en god kanal, der får du omtrent 10 pm's i sekundet med "er du kåt?" "hadde du sparket meg i ballene om vi hadde møttes?" "kan jeg gjøre hva jeg vil med deg for 10 000?" osv osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IRC er et greit sted. Men der har man ikke luksusen av å se profiler osv., bare masse tekst. Men man kan møte masse morsomme mennesker der!

Jeg foretrekker blink. Der tilbringer jeg store deler av tiden min (mens jeg er på jobb that is :sjarmor:) og har møtt veldig mange ålreite mennesker der. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest seroxata

er mange morsomme mennesker på blink ja, men jeg har ikke følelsen av at det er så seriøst egentlig....

Jeg er der iallefall ikke for å sjekke opp noen, for å si det slik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo prøve Møteplassen på VG!

Fin fin plass det! :klappe:

Masse hyggelige folk og vi finner på ting sammen!

Ta en kikk! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bøllefrøet
Møtte en gammel kjenning igjen på blink etter 10 år

I dag er vi kjærester  :hjerter_rundt:

Hehe.. Dette leste jeg som; "Møtte en gammel kjerring igjen på blink etter 10 år. I dag er vi kjærester" :ler: Tenkte at det ikke var særlig koselig å si om kjæresten sin! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest pondus74

finnenvenn.no er min favoritt side, den er helt gratis og virker veldig bra. møteplassen er noe dritt, der må man betale, og det er lite folk der. blink og spray er grei nok, men finnenvenn er nok det beste stedet syns eg.

www.finnenvenn.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...