Gå til innhold

Undervurderte og overvurderte artister


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Overvurdert: Aurora og Cezinando..

Anonymkode: 5600d...061

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Overvurdert: Maria Mena, Karpe, Madcon

Undervurdert: Briskeby, Vazelina, Madrugada

Anonymkode: 6372e...9a4

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overvurdert:

Beyonce, Rolling Stones og Bruce Springsteen

Mens førstemann har god sangstemme men ødelegger alt med å missbruke den fullstendig, eier ikke de to andre stemne som burde bært brukt til sang overhode. 

 

Undervurdert:

Jakob Schøyen som synger kun høye toner, jeg dauer litt hver gang 🤣

 

Anonymkode: d1137...18a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Overvurdert:

Beyonce, Rolling Stones og Bruce Springsteen

 

Anonymkode: d1137...18a

Neeeeeei!!! De er jo sykt bra❤🧡💛

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Mens førstemann har god sangstemme men ødelegger alt med å missbruke den fullstendig, eier ikke de to andre stemne som burde bært brukt til sang overhode. 

Du liker sikkert verken Ole Paus eller Bob Dylan.

Anonymkode: 6372e...9a4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hannah80 skrev (2 minutter siden):

Neeeeeei!!! De er jo sykt bra❤🧡💛

De høres ut som et dårlig prosjekt i musikktimen på ungdomsskolen. Et proskjekt hvor alle må bidra til tross for at de er fullstendig talentløse og umusikalske.

Anonymkode: d1137...18a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du liker sikkert verken Ole Paus eller Bob Dylan.

Anonymkode: 6372e...9a4

Ikke mine favoritter, men overvurderte er de ikke.

Anonymkode: d1137...18a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overvurdert: Aurora. Føler hele hennes karriere er et prosjekt om "hvordan være særest mulig" bare for å være sær, liksom.

Undervurdert: Il Volo, som representerte Italia i Eurovision 2015.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overvurdert: Madonna. Sikkert kontroversielt å mene, men synes hun har en forferdelig stemme.

Undervurdert: Jewel. Vakre tekster og vakker stemme.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SPOCA skrev (Akkurat nå):

 

Overvurdert: Madonna. Sikkert kontroversielt å mene, men synes hun har en forferdelig stemme.

 

Enig. Har aldri taklet musikken hennes.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SPOCA skrev (3 minutter siden):

Overvurdert: Madonna. Sikkert kontroversielt å mene, men synes hun har en forferdelig stemme.

Undervurdert: Jewel. Vakre tekster og vakker stemme.

Er faktisk helt enig.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Overvurdert: Maria Mena, Karpe, Madcon

Undervurdert: Briskeby, Vazelina, Madrugada

Anonymkode: 6372e...9a4

Morsomt du skulle nevne Madrugada. Skulle nemlig akkurat til å skrive et innlegg her for å trekke frem nettopp dem.

Jeg har aldri helt forstått hypen med Madrugada, men her om dagen gikk det en konsert på tv. Da tenkte jeg at jeg får vel gi det en sjans, så kanskje jeg skjønner greia.

Vel...jeg klarte ikke skille noen av sangene fra hverandre. Det hele hørtes ut som en og samme vassgraut som de bare hadde «spicet opp» med litt forskjellig tilbehør ved hvert låtskift. Etter 30 minutter var jeg så lei at jeg bare måtte bytte kanal. Så, nå skjønner jeg IHVERTFALL ikke hypen med dem, og konklusjon er at jeg mener de er kraftig overvurdert.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SPOCA skrev (1 time siden):

Undervurdert: Jewel. Vakre tekster og vakker stemme.

Jewel er helt sjef, alltid likt henne.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 4/13/2021 at 2:15 AM, AnonymBruker said:

Din mening er din mening, ikke sannheten. Igjen, nevn en artist som du mener skriver gode/bedre låter enn Swift. Er nysgjerrig siden du avskriver en talentfull låtskriver bare fordi du ikke liker sjangeren. Du finner gode låter innenfor alle sjangre, og den nevnte artisten har ikke bare skrevet låter som tilhører pop-kategorien. Hører på alt selv og det er ikke mange som har låtskriverferdighetene som Swift har. Hun er kanskje ikke den beste gitaristen eller pianisten (kompetent er hun), men når det gjelder låtskriverferdigheter er hun absolutt på topp, å hevde noe annet viser bare hvor inkompetent (eller burde jeg si forutinntatt) du er. 

Anonymkode: 1340d...192

Kan du ikke bare nevne dine meninger angående undervurdert og overvurdert artister? Du trenger ikke å hamre inn opplagte sannheter i hodet på andre.

Anonymkode: 7f7de...0c3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overvurdert - Tix. 
 

Undervurdert - Rotlaus og Maria Mena

Anonymkode: 88734...473

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Kan du ikke bare nevne dine meninger angående undervurdert og overvurdert artister? Du trenger ikke å hamre inn opplagte sannheter i hodet på andre.

Anonymkode: 7f7de...0c3

Overvurdert: Madonna (som flere her nevner), Rolling Stones, Coldplay og Iron Maiden.

Undevurdert: The sound, Boston, Status Quo, Humble Pie, osv. Så mange gode band fra 70 og 80-tallet som flere ikke har hørt om. 

Anonymkode: 1340d...192

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (På 11.4.2021 den 20.39):

Det blir spennende å se de asiatiske artistene som får popularitet i vesten fremover. Liker det jeg har hørt fra BTS veldig godt, men har ikke hørt så nøye på tekstene! Må sjekke ut!

Anonymkode: 7374b...b2e

K-pop har jo vært populært for jenter i tidlig tenårene en stund nå. Tenker nok de blir i den nisjen, slik som boyband var for noen ti-år siden. I min tid var det puddelrock 😀

Anonymkode: 42c88...37a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overvurdert:

Rihanna

Marit Larsen (snork)

Muse

Anonymkode: 38b38...3a4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Kan du ikke bare nevne dine meninger angående undervurdert og overvurdert artister? Du trenger ikke å hamre inn opplagte sannheter i hodet på andre.

Anonymkode: 7f7de...0c3

For øvrig, begynner å bli rimelig lei av at visse disser en åpenbart talentfull artist på grunn av... Ja, pga hva egentlig? På grunn av kjønn? Alder? Sjanger? Hadde en ung mannlig artist hatt så mange egenkomponerte låter og hatt de samme evnene, tviler jeg litt på at de hadde fått så mye hat. Diss artister som ikke gjør jobben selv, som shopper låter,  ikke håndterer instrumenter, som bruker utseendet for å selge plater og hvor alt handler om image og følgere på sosiale medier. Ikke diss en kvinne som har skrevet alt hun hat utgitt og behersker flere instrumenter og som er blitt kjent på grunn av talent.

Anonymkode: 1340d...192

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...