Gå til innhold

Undervurderte og overvurderte artister


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

52 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei! Det vet jeg ikke!

Og det er mange holdepunkter som Jeg har sendt til deg. Skjønner ikke hvordan ellers det kan «bevises». 

Anonymkode: 7374b...b2e

Nei, du har ikke sendt meg ett eneste holdepunkt for det er vanskeligere for kvinner enn menn å bli tatt seriøst i musikkbransjen.  Alt du har funnet eksempler på er at det finnes kvinnelige artister som har blitt kritisert. Men mannlige artister blir også kritisert. For hver kvinne som har blitt kritisert kan jeg finne en mann. 

Det er også åpenbart mer legitimt å diskriminere menn enn kvinner.  Er jo bare å se på tittelen du synes er bra. Tittelen er grovt sexistisk og man hadde blitt stemplet som kvinnehater om man hadde byttet ut female med male i tittelen. 

2 hours ago, AnonymBruker said:

 

Synes tittelen beskriver det bra:

10x The Talent = 1/3 Of The Credit: How Female Musicians Are Treated Differently In Music

Anonymkode: 7374b...b2e

 

Anonymkode: d31ca...e2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nei, du har ikke sendt meg ett eneste holdepunkt for det er vanskeligere for kvinner enn menn å bli tatt seriøst i musikkbransjen.  Alt du har funnet eksempler på er at det finnes kvinnelige artister som har blitt kritisert. Men mannlige artister blir også kritisert. For hver kvinne som har blitt kritisert kan jeg finne en mann. 

Det er også åpenbart mer legitimt å diskriminere menn enn kvinner.  Er jo bare å se på tittelen du synes er bra. Tittelen er grovt sexistisk og man hadde blitt stemplet som kvinnehater om man hadde byttet ut female med male i tittelen. 

 

Anonymkode: d31ca...e2d

Det er et forskningsarbeid jeg refererer til hvor de har redegjort godt for det synes jeg. Og de refererer også til større studier. Det er ikke sexistisk når det er sant. Men ok lev i boblen din du. 

Anonymkode: 7374b...b2e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Overvudert: Tone Damli. Jeg bare forstår ikke hvorfor hun er kjendis? 

Undervurdert: Adam Lambert. Det første han ga ut var kanskje ikke veldig imponerende. Veldig tydelig at "mange ville ha en del av kaka" etter Idol. Vokalen hans er helt unik. Elsker det siste albumet hans. Han var også den første (åpne) homofile popstjernen som toppet Billboard-albumlistene. 

Anonymkode: 56590...9f0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Overvurdert: Tix, karpe diem, Astrid S, Drake. 

Undervurdert: Erlend Ropstad, Elg (😛 ) Cezinando

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...