Gå til innhold

Erfaring med å date en 'hasjer'?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Helt riktig. Han snakker hele tiden. Skifter emne etter 1-2 min

Anonymkode: 9a00e...260

Tror han at han oppriktig at det han sier er interessant for deg?

Anonymkode: bc1ad...5fe

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Tror han at han oppriktig at det han sier er interessant for deg?

Anonymkode: bc1ad...5fe

Både og tror jeg. Han sier ofte at han må slutte å snakke så mye. Det sier jeg ja til, men samtidig viser jeg jo interesse for det han har på hjertet.

Skrevet

Tråden er ryddet for brukerangrep, forherligelse av brudd på norsk lov og svar til dette. 

Perelandra, mod. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Han sier hans kamerater mener han er som et barn når det kommer til å uttrykke følelser. Sier alt han har på hjertet- hele tiden. Jeg har tenkt at dette var positivt. 

Det er sikkert derfor han røyker, og hasj hjelper han med dette, samt det du nevnte at han bytter tema ofte... det er ikke hasjen som gjør det, men hasj hjelper på disse tingene. Det jan være han gjør en velykket selvmedisinering, rett og slett. Det kan være adhd for eksempel, eller se opp for at han rett og slett tar noe speed også? Her kan det være mye forskjellig, jeg kjenner jo ikke fyren. Jeg syns hasj til hverdags og cola er sjelden gang er helt innafor. Det er flere enn man tror som fungerer helt fint med det. Men du må se på helheten. Drikker han også? Eller er hasj erstatning for øl? I så fall mener jeg det er positivt. 

Anonymkode: 935c9...a51

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det kommer vel an på hvor ofte man røyker. Hasj har lang halveringstid, så om man røker nesten hver dag, vil det jo akkumuleres i kroppen 

Lol 

AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er sikkert derfor han røyker, og hasj hjelper han med dette, samt det du nevnte at han bytter tema ofte... det er ikke hasjen som gjør det, men hasj hjelper på disse tingene. Det jan være han gjør en velykket selvmedisinering, rett og slett. Det kan være adhd for eksempel, eller se opp for at han rett og slett tar noe speed også? Her kan det være mye forskjellig, jeg kjenner jo ikke fyren. Jeg syns hasj til hverdags og cola er sjelden gang er helt innafor. Det er flere enn man tror som fungerer helt fint med det. Men du må se på helheten. Drikker han også? Eller er hasj erstatning for øl? I så fall mener jeg det er positivt. 

Han har ikke ADHD, har spurt, for det kunne virke slik. Han drikker også. Sist gang jeg var der drakk han og røykte hasj før jeg kom. Han har prøvd speed, men "går" ikke på det.

Skrevet

Stoners er no-go. De kan ha hode perioder, men de dårlige er helt jævlig. Hygiene og alt forsvinner ut døra. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Ååwooow skrev (23 timer siden):

Spring i motsatt retning av denne sløve skikkelsen. De fleste som røyker sitter fast i tenårene og kommer seg ikke videre.

Her er du helt på bærtur

Anonymkode: f4473...d8b

AnonymBruker
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker said:

Lol 

Hvorfor ler du av det? Det er velkjent at cannabinoider er svært lipofile og akkumuleres i fettvev 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, Katten.2.0 said:

Stoners er no-go. De kan ha hode perioder, men de dårlige er helt jævlig. Hygiene og alt forsvinner ut døra. 

Er nettopp bekymret for hvordan dette påvirker han i lengden. For det er såpass hyppig han gjør det. Hadde det bare vært en gang i måneden, men det er kanskje 5 dager i uken.

Skrevet

Det kommer vel an på hvor ofte man røyker. Hasj har lang halveringstid, så om man røker nesten hver dag, vil det jo akkumuleres i kroppen 

I know.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...