AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #1 Skrevet 2. april 2021 Hva tenker dere om å date en mann fra et østblokk land som røyker hasj flere ganger i uken og tar kokain på fester. Jeg har aldri prøvd narkotika og er usikker på hvor mye dette påvirker han. Kan man fungere i arbeidslivet på dette viset? Vi er rundt 35år. Anonymkode: 9a00e...260
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #2 Skrevet 2. april 2021 Det var selvfølgelig viktig å nevne at han var fra «østblokk land»... Anonymkode: ad6fd...fe9 4
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #3 Skrevet 2. april 2021 Jeg datet en slik fyr. Det er en grunn til at jeg skriver datET. Anonymkode: 45d0e...fe2 7
Milky Skrevet 2. april 2021 #4 Skrevet 2. april 2021 Æsj.. har ikke datet en men vet at det stinker dritt av folk som røyker hasj 2
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #5 Skrevet 2. april 2021 6 minutter siden, AnonymBruker said: Kan man fungere i arbeidslivet på dette viset? Ja, det går helt greit å røyke hasj daglig etter jobb, samt ta kokain fra tid til annen (i helger), og fremdeles takle arbeidslivet. Anonymkode: 0f900...225 6
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #6 Skrevet 2. april 2021 De jeg har møtt har for det meste bare sittet der og klaget ... At andre er så dumme, at du må gjøre sånn og sånn, osv. De har liksom funnet svaret på alle livets gåter og mysterier. Da begynner man å lure på hvorfor livene deres er så shitty, hvis de har svaret på absolutt alt ... Anonymkode: bc1ad...5fe 4
GudSelv Skrevet 2. april 2021 #7 Skrevet 2. april 2021 8 minutter siden, AnonymBruker said: Hva tenker dere om å date en mann fra et østblokk land som røyker hasj flere ganger i uken og tar kokain på fester. Jeg har aldri prøvd narkotika og er usikker på hvor mye dette påvirker han. Kan man fungere i arbeidslivet på dette viset? Vi er rundt 35år. Anonymkode: 9a00e...260 Ja, det er flere som klarer seg helt fint med det. Har han råd til å holde på med sånt? 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #8 Skrevet 2. april 2021 Kan fungere i arbeidslivet, ja, men tvilsomt at han fungerer som partner. Særlig pga av kokainen. Anonymkode: cb0b9...db9 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #9 Skrevet 2. april 2021 32 minutter siden, GudSelv said: Ja, det er flere som klarer seg helt fint med det. Har han råd til å holde på med sånt? Godt spørsmål. Han har ikke et høytlønnet yrke. Anonymkode: 9a00e...260
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #10 Skrevet 2. april 2021 Det heter Pothead eller Stoner. Anonymkode: 10825...f47 2
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #11 Skrevet 2. april 2021 32 minutter siden, AnonymBruker said: Kan fungere i arbeidslivet, ja, men tvilsomt at han fungerer som partner. Særlig pga av kokainen. Anonymkode: cb0b9...db9 På hvilken måte da, tenker du? Anonymkode: 9a00e...260
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #12 Skrevet 2. april 2021 41 minutter siden, AnonymBruker said: Det var selvfølgelig viktig å nevne at han var fra «østblokk land»... Anonymkode: ad6fd...fe9 Jeg skrev også alder og kjønn, så hvorfor ikke. Anonymkode: 9a00e...260
Marai Skrevet 2. april 2021 #13 Skrevet 2. april 2021 Ååwooow skrev (45 minutter siden): Spring i motsatt retning av denne sløve skikkelsen. De fleste som røyker sitter fast i tenårene og kommer seg ikke videre. Du vet at en som misbruker rusmidler slutter å utvikle seg emosjonelt den dagen rusen tok over? Helt fakta. Alle går forbi denne misbrukeren intellektuelt,emosjonelt og materialistisk. Det stemmer ikke helt. Det finnes mange som er oppegående sol røyker , ikke alle , men noen:) 2
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #14 Skrevet 2. april 2021 39 minutter siden, AnonymBruker said: De jeg har møtt har for det meste bare sittet der og klaget ... At andre er så dumme, at du må gjøre sånn og sånn, osv. De har liksom funnet svaret på alle livets gåter og mysterier. Da begynner man å lure på hvorfor livene deres er så shitty, hvis de har svaret på absolutt alt ... Anonymkode: bc1ad...5fe Stemmer. Han er ganske ‘filosofisk’ og snakker mye om religion Anonymkode: 9a00e...260
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #15 Skrevet 2. april 2021 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Hva tenker dere om å date en mann fra et østblokk land som røyker hasj flere ganger i uken og tar kokain på fester. Jeg har aldri prøvd narkotika og er usikker på hvor mye dette påvirker han. Kan man fungere i arbeidslivet på dette viset? Vi er rundt 35år. Anonymkode: 9a00e...260 Du dater ikke en hasjer. Du dater en østblokkmann. Anonymkode: 13882...39b
Marai Skrevet 2. april 2021 #16 Skrevet 2. april 2021 Ååwooow skrev (1 minutt siden): Yeah right. Det vil si at du kjenner alle som røyker da ? Men ja, de kqn stå opp og jobbe helt vanlig. Noen er det sikker vanskelig, men andre ikke:) 3
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #17 Skrevet 2. april 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: Du dater ikke en hasjer. Du dater en østblokkmann. Anonymkode: 13882...39b Det du sier er at det er vanlig å røyke hasj, om man kommer derfra? Anonymkode: 9a00e...260
GudSelv Skrevet 2. april 2021 #18 Skrevet 2. april 2021 16 minutter siden, AnonymBruker said: Godt spørsmål. Han har ikke et høytlønnet yrke. Anonymkode: 9a00e...260 For å si det sånn. Hasj kan være et dårlig tegn, hasj og kokain er et dårlig tegn. Hasj, kokain og ikke høylønnet er et veldig dårlig tegn. 4
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #19 Skrevet 2. april 2021 1 minutt siden, Ååwooow said: Its science. Gjerne les deg opp på hva rusmidler gjør med mennesker. Når du velger rusmidler i hverdagen så stopper du den emosjonelle utviklingen. Jobbmessig, spørs hvilken jobb du har. Håndverker Anonymkode: 9a00e...260
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #20 Skrevet 2. april 2021 21 minutter siden, Marai said: Det stemmer ikke helt. Det finnes mange som er oppegående sol røyker , ikke alle , men noen:) Ja, men jeg har bare møtt 1 som var oppegående da han røykte. Resten plaget meg, men da jeg gjorde de samme greiene tilbake ble de sure. Skjønte ikke helt greien, hvorfor de gjorde det når de var såpass bevisste på at de ikke likte det selv. Litt som å sprute vann på en og å le hysterisk, men hvis du spruter vann tilbake er det full klikking og på linje med seriøs krenkelse. Kanskje de trodde de var som en søt 5-åring når de selv gjorde det, eller noe. Voksne taper-menn. Syntes det nesten var fascinerende. Skjønte ikke hvordan de fikk det til å se bra ut i hodene sine. Anonymkode: bc1ad...5fe 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå