Gå til innhold

Finner ikke bambus stretch fleece i norge


sjanglepupp

Anbefalte innlegg

Jeg har så lyst å kjøpe et større parti med bambus stretch fleece, helst til engros pris men finner ingenting av det i norge. Har søkt i flere mnd.

Kan kjøpe fra feks. USA men da er frakten veldig dyr. Har dere noen tips?

Trenger hvit og sort. 70% bambus 24-25% bomull og 5-6% spandex. 

Er ute etter ca 30-40 meter men kan være fleksibel. Det er så mykt å jeg må bare lage klær av det!  

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

sjanglepupp skrev (4 minutter siden):

Jeg har så lyst å kjøpe et større parti med bambus stretch fleece, helst til engros pris men finner ingenting av det i norge. Har søkt i flere mnd.

Kan kjøpe fra feks. USA men da er frakten veldig dyr. Har dere noen tips?

Trenger hvit og sort. 70% bambus 24-25% bomull og 5-6% spandex. 

Er ute etter ca 30-40 meter men kan være fleksibel. Det er så mykt å jeg må bare lage klær av det!  

 

Kan det hende at det er det som heter bambus jersey i Norge? Får mange treff på stoffbutikker på dette.

Anonymkode: 2a306...173

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Kan det hende at det er det som heter bambus jersey i Norge? Får mange treff på stoffbutikker på dette.

Anonymkode: 2a306...173

Bambus jersey er et flott stoff som jeg også prøver å få tak i til en grei pris, det er mye lettere å få tak i enn bambus fleece. Bambus fleece er mye tykkere å har en børstet bakside, minner om isoli 🙂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sjanglepupp skrev (1 minutt siden):

Den var jo litt intressant, tror du denne muligens kan være litt stretchy? 😊

Jeg vet ikke. Jeg ville kontaktet butikken og spurt om det. Kanskje du kan høre med de om de kan ta inn det stoffet som du ønsker deg?

Anonymkode: 2a306...173

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg vet ikke. Jeg ville kontaktet butikken og spurt om det. Kanskje du kan høre med de om de kan ta inn det stoffet som du ønsker deg?

Anonymkode: 2a306...173

Flott tips! Det skal jeg gjøre 😃

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sjanglepupp skrev (3 timer siden):

Flott tips! Det skal jeg gjøre 😃

Lykke til! :) På google dukket det opp en nettside som heter roggbif.no og det sto "Bambus stretch French Terry. Myk french terry av 70 % bambusviskose, 25% økologisk bomull, 5% spandex.". Jeg har ikke erfaring med den nettsiden/nettbutikken.

Anonymkode: 2a306...173

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sto også noe om ". Bambusviskose. Bambusviskose ... 145cm bred. Myk fleece med litt stretch som passer..", men jeg har ikke gått inn på siden og lest nærmere.

Anonymkode: 2a306...173

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...