Gå til innhold

A-HA


Gjest _was there_

Anbefalte innlegg

Gjest _was there_

Nye rekorder i norsk konsert - frognerparken samlet 120 000 mennesker til en kjempekonsert! Skikkelig folkefest. :klappe:

Var du der?

Håper Norge, politikere og de som har mulighet følger opp Hydro sitt flotte initiativ og klarer å arrangere noe liknende senere også!

Alt fra små barn til eldre mennesker var tilstede i Frognerparken idag :)

Tusen takk til Hydro og gratulerer med 100-årsjubileet. Jeg har hatt en flott dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp, I was there. Må si jeg ble litt skuffet over a-ha. Grunnen til det er låtvalget, kjedlig. Gikk etter tre kvarter. Ravi var bare helt konge. En stor takk til HYDRO- for et prosjekt. Nå venter vi bare på at andre stre firma, f.eks statoil følger etter. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, I was there. Må si jeg ble litt skuffet over a-ha. Grunnen til det er låtvalget, kjedlig. Gikk etter tre kvarter. Ravi var bare helt konge. En stor takk til HYDRO- for et prosjekt. Nå venter vi bare på at andre stre firma, f.eks statoil følger etter.  :sjarmor:

Avisene har blanke seksere for A-ha, og en dårlig firer på Ravi. Ravi hadde visst elendig lyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ravi syns jeg var dørgende kjedelig. Han er ikke stor nok til å klare å fange alles oppmerksomhet. (Og jeg snakker ikke om fysisk størrelse..)

Aha spilte selvsagt mye nytt, men det var da noen klassikere innimellom. Og avslutningen.. Fy fillern, ekstranummer 1 var helt fantastisk! Sjeldent har jeg opplevd bedre stemning enn under Hunting high and low.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...