Gå til innhold

​ Har du planlagt en lur aprilsnarr? Hvem skal du narre og hva er planen? 😀 ​


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har du planlagt en lur aprilsnarr? Hvem skal du narre og hva er planen? 😀

Anonymkode: f7a85...576

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"Er du våken! Leste i avisen at corona er over, de har funnet antigenet som de skal sprøyte i oss og vi er alle immune i all fremtid, vi er fri!" 

Hahahaaaaaaaa 😭

Anonymkode: f5350...724

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte jeg skulle kjøre rundt til alle butikker i stor-Oslo og sette rødt kryss over munnbindskiltene:)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte å ringe min mor og si jeg har fått korona. 

Anonymkode: c2e81...90b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når folk fremdeles tror på corona og masker, så er det 1. april hver dag allerede.

Fra spøk til alvor, synes denne tradisjonen burde være utdødd. Hvorfor skulle det være gøy å lure folk? Med mindre man er en psykopat da.

Anonymkode: 5dcb7...e47

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg elsker 1. April for da kan jeg lure kjæresten min, og han går på limpinnen hver gang.

I morgen skal jeg sende en sms til han der jeg skriver at jeg har brekt underarmen, og hvordan det skjedde.

Jeg funnet et bilde på nettet av en gipset arm som ligner litt på min arm/ mine fingrer.

Han kommer til å flippet ut og ringe meg med en gang, og lure på hva i huleste som har skjedd😁

Anonymkode: 4d4d3...69a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Jeg elsker 1. April for da kan jeg lure kjæresten min, og han går på limpinnen hver gang.

I morgen skal jeg sende en sms til han der jeg skriver at jeg har brekt underarmen, og hvordan det skjedde.

Jeg funnet et bilde på nettet av en gipset arm som ligner litt på min arm/ mine fingrer.

Han kommer til å flippet ut og ringe meg med en gang, og lure på hva i huleste som har skjedd😁

Anonymkode: 4d4d3...69a

hva med musa? en av mine veninner knekte bekkenet i fylla(ikke ante jeg at det kunne være mulig)😅😅

Anonymkode: 1c68a...2d8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpt meg en falsk tester som viser at  jeg er gravid 😂

Vi begge ønsker ikke barn, så tenker han blir lang i maska.

Anonymkode: 7166a...4f4

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sendte ut en mld med bilde av hunden og masse valper. Skrev at han plutselig hadde blitt far i natt og at der nå vrimlet rundt 10 valper.. overraskende nok så trodde mamma på det.. 😆 Jeg har en ganske stor hannhund. Brukte en video fra han var valp og mammahunden hans. 

 

Har og lagt ut bilde fra snap der jeg endrer lokasjonen min til Danmark og skrev ar der var deilig å være i ett annet land 😆 fått mange krasse tilbakemeldinger allerede. 

Anonymkode: 6ca20...ec9

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Driver fortsatt og pønsker på det. Klarer stort sett å lure barna og kjæresten, men så blir jeg lurt tilbake også da 😂😂

Moren min er den største nøtten å knekke, hun klarer jeg aldri å lure. Det er målet hvert år, men det er en utfordring. 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kjøpt meg en falsk tester som viser at  jeg er gravid 😂

Vi begge ønsker ikke barn, så tenker han blir lang i maska.

Anonymkode: 7166a...4f4

Skikkelig klassiker! Kunne gjort det selv, men jeg hadde mensen til i går så tror ikke min hadde gått på det😆

Anonymkode: c1d54...b6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Kjøpt meg en falsk tester som viser at  jeg er gravid 😂

Vi begge ønsker ikke barn, så tenker han blir lang i maska.

Anonymkode: 7166a...4f4

Svarer meg selv her, jeg viste han testen mens vi spiste lunsj. Fargen i ansiktet hans skiftet fra solbrun til nesten hvit 😆.

Etter å ha sagt at vi må jo bare beholde barnet....dette skal vi klare osv 😄  Så måtte jeg jo avsløre det, helt frem til da sa han ingenting! 🥰

Anonymkode: 7166a...4f4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

hva med musa? en av mine veninner knekte bekkenet i fylla(ikke ante jeg at det kunne være mulig)😅😅

Anonymkode: 1c68a...2d8

Han trodde jeg hadde knekt armen og ble skikkelig bekymret, men etter et par timer måtte jeg avsløre spøken.

Å knekke bekkenet er mye mye verre...

Anonymkode: 4d4d3...69a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noen stygge 'spøker'! Det er ikke morsomt å skremme folk eller gjøre dem bekymret!

Anonymkode: 6030b...594

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lot som om jeg hadde spist opp alt påskegodteri et vårt i smug på natta. Jeg er på slankeren og har spist minimalt med godteri på evigheter, men hadde spart opp kalorier nok til å kunne få et velfylt påskeegg. Vi hadde to fulle plastkasser med godteri stående (samboeren min har ufrivillig gått ned 18 kg i år pga sykdom og har fullstendig friplass), og alt i de kassene med unntak av et par ting jeg absolutt ikke liker ble så stille jeg kunne flyttet over til klesskuffene mine mens samboeren min pusset tenner kvelden før. Jeg hadde på forhånd spart på tomt godtepapir i månedsvis, ikke helt de samme typene, men såpass mye at det ble vanskelig å single ut hva som var hva og dette fylte jeg de nå tilnærmet tomme plastkassene med og la meg til å sove. Morgenen etter sto jeg opp litt etter henne, og fant både mitt og hennes påskeegg på salongbordet fylt til randen av druer, jordbær, sukkererter, saltbakte mandler som fortsatt var lunkne og nystekte vafler med brunost. Ikke ett eneste klandrende ord om alt godteriet jeg hadde "spist" opp ble sagt. Snakk om å gjøre det beste ut av ting og snakk om ekte (og ganske overbærende) kjærlighet ❤️😅

Hun ble riktignok ganske glad for å slippe å feire påsken helt uten godteri, da, når jeg først avslørte spøken 😂

Anonymkode: d9764...23e

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg lot som om jeg hadde spist opp alt påskegodteri et vårt i smug på natta. Jeg er på slankeren og har spist minimalt med godteri på evigheter, men hadde spart opp kalorier nok til å kunne få et velfylt påskeegg. Vi hadde to fulle plastkasser med godteri stående (samboeren min har ufrivillig gått ned 18 kg i år pga sykdom og har fullstendig friplass), og alt i de kassene med unntak av et par ting jeg absolutt ikke liker ble så stille jeg kunne flyttet over til klesskuffene mine mens samboeren min pusset tenner kvelden før. Jeg hadde på forhånd spart på tomt godtepapir i månedsvis, ikke helt de samme typene, men såpass mye at det ble vanskelig å single ut hva som var hva og dette fylte jeg de nå tilnærmet tomme plastkassene med og la meg til å sove. Morgenen etter sto jeg opp litt etter henne, og fant både mitt og hennes påskeegg på salongbordet fylt til randen av druer, jordbær, sukkererter, saltbakte mandler som fortsatt var lunkne og nystekte vafler med brunost. Ikke ett eneste klandrende ord om alt godteriet jeg hadde "spist" opp ble sagt. Snakk om å gjøre det beste ut av ting og snakk om ekte (og ganske overbærende) kjærlighet ❤️😅

Hun ble riktignok ganske glad for å slippe å feire påsken helt uten godteri, da, når jeg først avslørte spøken 😂

Anonymkode: d9764...23e

Morsom spøk, Og For en fantastisk kjæreste 💕

Anonymkode: 27d4b...746

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Morsom spøk, Og For en fantastisk kjæreste 💕

Anonymkode: 27d4b...746

Ja, jeg er veldig heldig 😊 De smakte ekstra godt, de vaflene ❤️

Anonymkode: d9764...23e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 31.3.2021 den 21.57):

Når folk fremdeles tror på corona og masker, så er det 1. april hver dag allerede.

Fra spøk til alvor, synes denne tradisjonen burde være utdødd. Hvorfor skulle det være gøy å lure folk? Med mindre man er en psykopat da.

Anonymkode: 5dcb7...e47

Høres ut som du ble lurt i år 😂

Anonymkode: 8eeb6...711

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sliter med angst og fikk seriøst hjertet oppi himmelen da venninnen min skrev på messenger: «duuu...var det meningen å legge ut det der på story?» hjertet mitt dunket utrolig hardt og landet ikke før det hadde flere minutter. Jeg er veldig vanskelig å lure, men der traff hun knappen jævla godt😂🙈

Anonymkode: c1d54...b6c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...