Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja, her kommer en oppdatering, veldig mange av dere som hadde rett... Han har fått seg dame, og for å vise hverandre respekt hadde de blitt enige om å slette gamle ligg fra fb 😔 Dette hadde jeg aldri trodd om en mann som han.. (ref til tidligere innlegg). Så da har jeg altså mistet min "eyecandy", samt forhåpninger om oss i fremtiden. 

Anonymkode: 46cf3...acc

Brorparten av forhold varer ikke, så ikke si det for sikkert at det ikke blir dere i fremtiden. 

Men, bra for han, og dem. Du får unne de et godt liv, og heller se hva fremtiden har å by på. Inntil du hører noe mer, burde du la det hele ligge.

Anonymkode: 592db...de7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Ja, her kommer en oppdatering, veldig mange av dere som hadde rett... Han har fått seg dame, og for å vise hverandre respekt hadde de blitt enige om å slette gamle ligg fra fb 😔 Dette hadde jeg aldri trodd om en mann som han.. (ref til tidligere innlegg). Så da har jeg altså mistet min "eyecandy", samt forhåpninger om oss i fremtiden. 

Ser faktisk ikke noe problem i det så lenge det var en felles avgjørelse. 

Tror uansett du har godt av å komme deg videre, enn å leve i håp om at ting kan blusse opp igjen. 

Anonymkode: e6dc3...3a5

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Høres ut som en flott mann, men du høres litt... desperat ut.

Anonymkode: 877a9...d08

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Brorparten av forhold varer ikke, så ikke si det for sikkert at det ikke blir dere i fremtiden. 

Men, bra for han, og dem. Du får unne de et godt liv, og heller se hva fremtiden har å by på. Inntil du hører noe mer, burde du la det hele ligge.

Ja, vet du, jeg klamrer meg litt til det håpet 😊 Ønsket han bare lykke til, mens inni meg kjenner bare tomrom. Ser at han har betydd mer for meg enn jeg ønsker å innrømme.. Skulle ønske jeg møtte en mann som viste meg samme respekten, kjenner jeg blir sjalu på det. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ser faktisk ikke noe problem i det så lenge det var en felles avgjørelse. 

Tror uansett du har godt av å komme deg videre, enn å leve i håp om at ting kan blusse opp igjen. 

Anonymkode: e6dc3...3a5

Ja, enig... Siden de var sammen om det.. Jeg må nok komme meg videre, uten han.. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Høres ut som en flott mann, men du høres litt... desperat ut.

Anonymkode: 877a9...d08

Jeg er nok det, har fulgt han i lang tid.. Drømt meg litt bort! Samtidig følt meg nær når jeg kunne se alt han gjorde med koselige båtturer og slikt.. 

Gjest Mysticgirl
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvis det blir slutt, blir du lagt til igjen 😂

AnonymBruker
Skrevet

Håper på det, flott mann som faktisk vokser litt etter dette 🙃

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Du har sikkert følt det, men det er jo åpenbart at han ikke har følt det samme om deg. Derav slettingen.

Det er ikke en åpenbar ting. Jeg har selv en kjæreste som var så sjalu i starten at hun slettet de hun visste jeg har hatt action med, relasjoner som kan ligne ts`. Uten min viten.
Jeg har full forståelse for hvorfor hun gjorde det. Ikke minst hadde jeg sagt jeg ville slette dem om det var viktig for henne. Men jeg hadde foretrukket å fjerne dem selv da, fremfor å be om unnskyldning senere.

Anonymkode: 86271...09c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Håper på det, flott mann som faktisk vokser litt etter dette 🙃

Så fordi han slettet deg, så liker du han mer? Kaninkoker eller?

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Han er en tøff og høyt respektert mann (ganske så rik) . Kan ikke se for meg at han lar seg diktere av en kvinne. 

You'd be surprised.

Når det er sagt så tror jeg også at jeg hadde syns det var litt kleint om en gammel flamme drev å kommenterte på en masse bilder jeg la ut. Særlig om man ikke er venner lenger. Noen ganger kan det være hyggelig, mens andre ganger kan det være litt innpåslitent.

Jeg tenker at det kanskje ikke er innafor å spørre hva årsaken er, men heller bare la det være med det og gå videre... du har sikkert mange viktigere venner på din Facebook også.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Så fordi han slettet deg, så liker du han mer? Kaninkoker eller?

Ja, skulle ønske det var meg han slette tidligere ligg for... Litt opp-ned, og kaninkoker :D

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 31.3.2021 den 21.13):

Ja, skulle ønske det var meg han slette tidligere ligg for... Litt opp-ned, og kaninkoker 😄

Men are dogs! De slikker den hånda som forer de 😉 Legg han bak deg! 

Anonymkode: 26d35...fb8

AnonymBruker
Skrevet

Dette skjedde meg nylig og, skjer relativt ofte. Så hender det at de senere adder meg på kanaler som dama ikke har, og fortsetter å like bilder der. Syns de er patetiske jeg. Hvis noen ikke gidder å være venn med meg men kun vil være skjulte venner fordi de får seg kjæreste vil jeg ikke ha de i livet mitt

Anonymkode: d5a29...1ba

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...