Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har hatt en gammel flamme på fb i mange år.. Ser nå at han har slettet meg. Jeg har kommentert hyggelig på mange av bildene hans, samt likt det han har lagt ut. Er det innafor å spørre hvorfor han har slettet meg? 😶

Anonymkode: 46cf3...acc

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei 🤪

Anonymkode: cf9c2...11f

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Er dere kun venner på fb?

Anonymkode: 592db...de7

AnonymBruker
Skrevet

Han har fått sjalu dame som ikke godtar ex er på face...ganske vanlig utrolig nok

Anonymkode: daa11...233

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde en god kompis som slettet meg og blokket meg helt plutselig. Det viste seg at han fikk seg dame og hun var sjalu av seg. Ganske tragisk egentlig, men jeg kan forstå det også. Savner han noen ganger, men jeg tenker at da er det ikke en god venn heller som lar dama bestemme. Han valgte dama si og ikke deg, slik er det bare. Når han tar kontakt igjen burde du ikke svare han :)

Anonymkode: 11d12...961

• Liker 12
Skrevet

Kanskje han har slettet Facebook? 

AnonymBruker
Skrevet

Han har nok fått seg dame som er sjalu.

Anonymkode: 3c543...e8c

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Har hatt en gammel flamme på fb i mange år.. Ser nå at han har slettet meg. Jeg har kommentert hyggelig på mange av bildene hans, samt likt det han har lagt ut. Er det innafor å spørre hvorfor han har slettet meg? 😶

Kanskje han syns det var slitsomt med en gammel flamme som kommenterer bildene hans😅

• Liker 17
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Er dere kun venner på fb?

Ja, kun venner på fb. Men har hatt sex mange ganger, men det er noen år siden.. 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, MiaHI said:

Kanskje han syns det var slitsomt med en gammel flamme som kommenterer bildene hans😅

Det kan være, jeg har vært borti det, men klarte fint å leve med det. Frem til jeg fikk en kjæreste som absolutt ikke klarte å leve med det. Det ble full oppvask, og eksen måtte fjernes.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
CorvusCorax skrev (7 minutter siden):

Kanskje han har slettet Facebook? 

Nei, søker han opp og han er der.. 

AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Ja, kun venner på fb. Men har hatt sex mange ganger, men det er noen år siden.. 

Sikkert funnet seg småsjalu kjæreste. Ev. ryddet opp i vennelista, slettet facebook, sluttet å bruke den. Eller kanskje han synes det var flaut å ha deg der. Eller, eller eller. 

Uansett, status er slik den er, og siden dere ikke engang ser hverandre i det virkelige liv, så bare la det være.

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei, søker han opp og han er der.. 

Hm. 

Kanskje han har bestemt seg for å kun ha nære venner og familie på fb? 

Har dere kommunisert annet enn dine kommentarer og likes? Om dere ikke har hatt en gjennomgående samtale, så føler han kanskje at det ikke er naturlig lenger å ha deg på listen. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har sluttet helt med facebook, det vil si bare latt kontoen min stå uten å ha logget inn på flere år.

Men jeg vet om andre som har gjort om vennelista til en liste med reele venner, altså fjernet de som de ikke ser eller prater med til vanlig.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Han har fått sjalu dame som ikke godtar ex er på face...ganske vanlig utrolig nok

Anonymkode: daa11...233

Han er en tøff og høyt respektert mann (ganske så rik) . Kan ikke se for meg at han lar seg diktere av en kvinne. 

AnonymBruker
Skrevet

Han har valgt å slette deg, så lev med det.

Anonymkode: e1733...c43

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Det kan være, jeg har vært borti det, men klarte fint å leve med det. Frem til jeg fikk en kjæreste som absolutt ikke klarte å leve med det. Det ble full oppvask, og eksen måtte fjernes.

Fortalte du det til exen din før du slettet han? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Han er en tøff og høyt respektert mann (ganske så rik) . Kan ikke se for meg at han lar seg diktere av en kvinne. 

Da er deg han ikke vil ha i livet sitt. 

utrolig kleint da å kommentere og like på at en tidligere flamme legger ut 🙄

Anonymkode: efeab...4b0

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Jeg sletter i hytt og pine. Har bare dem jeg omgås med. Hadde ikke brydd meg. 

Anonymkode: d7439...5dc

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Nei 🤪

Anonymkode: cf9c2...11f

Ah... Hvorfor kan jeg ikke spørre? Har følt jeg har vært en del av livet hans.. Han legger ut mye morsomt fra båten sin og mange fester.. Nå får jeg ikke sett dette 😔

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...