Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker said:

Ah... Hvorfor kan jeg ikke spørre? Har følt jeg har vært en del av livet hans.. Han legger ut mye morsomt fra båten sin og mange fester.. Nå får jeg ikke sett dette 😔

Anonymkode: 46cf3...acc

Du har sikkert følt det, men det er jo åpenbart at han ikke har følt det samme om deg. Derav slettingen.

Anonymkode: 592db...de7

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker said:

Ah... Hvorfor kan jeg ikke spørre? Har følt jeg har vært en del av livet hans.. Han legger ut mye morsomt fra båten sin og mange fester.. Nå får jeg ikke sett dette 😔

Og du, man er ikke en del av livet til noen fordi man kikker på facebooken deres, gir noen kommentarer og trykker "like" noen ganger.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Du har sikkert følt det, men det er jo åpenbart at han ikke har følt det samme om deg. Derav slettingen.

Han gir likes til meg også.. Snakkes ute på byen (før corona). Skjønner ingenting. Kan jeg virkelig ikke spørre? 😊 Kanskje han har gjort det ved en feil?

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Han gir likes til meg også.. Snakkes ute på byen (før corona). Skjønner ingenting. Kan jeg virkelig ikke spørre? 😊 Kanskje han har gjort det ved en feil?

Selvfølgelig kan du spørre, men vær klar over at det fort kan bli en veldig flau situasjon for dere begge, og særlig for deg.

Det er vanskelig å slette noen ved en feil, men en tilnærming for deg, siden dette tydeligvis betyr veldig mye, kan jo også være å bare legge ham til igjen, og se hvordan han reagerer.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Selvfølgelig kan du spørre, men vær klar over at det fort kan bli en veldig flau situasjon for dere begge, og særlig for deg.

Det er vanskelig å slette noen ved en feil, men en tilnærming for deg, siden dette tydeligvis betyr veldig mye, kan jo også være å bare legge ham til igjen, og se hvordan han reagerer.

La han til nå, får se hva som skjer 😊 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Ja, jeg så detta. 😂

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Og så sender du en melding: "Hei. Lurer på om jeg slettet deg ved et uhell, har "ryddet" i vennelisten min. Vil selvsagt ha deg som venn" :)

Anonymkode: d2cbf...53e

Gjest Råååsa
Skrevet

Jeg har en eks på fb. Og jeg føler vi har en stilltiende avtale om å ikke like og kommentere hos hverandre. Hadde han gjort det hadde jeg sletta han. Og sikkert motsatt også. Vi er gift på hver vår kant, så hvorfor i det hele tatt lage det minste drama? 

Nei TS, ekser er se og ikke røre på fb, mener jeg. 

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Det er som de andre sier her, at han har slettet fordi han har fått en sjalu kjæreste. Har selv opplevd å blitt slettet fordi jeg var for pen å ha på vennelista.

En gang ble jeg oppringt fra ei sint ei som spurte hvordan jeg kjente typen hennes. Hadde kjent han lenge før han ble sammen med henne 😂 Hun ble oppmerksom på meg fordi jeg kommenterte god bedring på et bilde der han lå på sykehus.

Like etterpå var jeg slettet fra vennelisten hans, gitt.

Har flere lignende opplevelser fra sjalu drama kvinner. 😂

En gang var det en mann som hadde skrevet til meg og jeg hadde ikke svart han  en gang, men kjæresten hans hadde funnet ut at han hadde skrevet til meg, og det ble drama uten sidestykke. Altså, jeg kan ikke få skylden for at din mann skriver til meg!

Så det er nok helt sikkert en kvinne bak dette også, ts :P 

AnonymBruker
Skrevet
Mysticgirl skrev (4 minutter siden):

Det er som de andre sier her, at han har slettet fordi han har fått en sjalu kjæreste. Har selv opplevd å blitt slettet fordi jeg var for pen å ha på vennelista.

En gang ble jeg oppringt fra ei sint ei som spurte hvordan jeg kjente typen hennes. Hadde kjent han lenge før han ble sammen med henne 😂 Hun ble oppmerksom på meg fordi jeg kommenterte god bedring på et bilde der han lå på sykehus.

Like etterpå var jeg slettet fra vennelisten hans, gitt.

Har flere lignende opplevelser fra sjalu drama kvinner. 😂

En gang var det en mann som hadde skrevet til meg og jeg hadde ikke svart han  en gang, men kjæresten hans hadde funnet ut at han hadde skrevet til meg, og det ble drama uten sidestykke. Altså, jeg kan ikke få skylden for at din mann skriver til meg!

Så det er nok helt sikkert en kvinne bak dette også, ts :P 

Ja, det kan nok være noe i det du skriver.. Er ikke særlig pen, da 😂 Og han har enda ikke godtatt venneforespørselen fra meg.. Så nå bare venter jeg, har ikke sendt mld. 

AnonymBruker
Skrevet

Det er så kleint at du har sendt venneforespørsel etter å ha blitt slettet at jeg må følge tråden for å se hva som skjer. Og fordi jeg liker pinlige situasjoner så syns jeg du skal sende ham melding i tillegg 😄

Anonymkode: 18a87...304

• Liker 10
Gjest Mysticgirl
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ja, det kan nok være noe i det du skriver.. Er ikke særlig pen, da 😂 Og han har enda ikke godtatt venneforespørselen fra meg.. Så nå bare venter jeg, har ikke sendt mld. 

Du er en kvinne som kommenterer under innleggene hans, det er nok . Jeg synes heller ikke jeg er pen, var han som sa det da jeg spurte hvorfor jeg var slettet , ja jeg har spurt 😂 Da sa han at jeg var for pen for å være på listen hans i følge kjæresten. 😂

AnonymBruker
Skrevet

#FirstWorldProblem

Anonymkode: 58eaa...4c6

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Han har nok ryddet opp i vennelisten sin på Facebook, helt vanlig. Har selv slettet 3/4 av de jeg hadde på Facebook, Instagram og Snapchat. Har kun nære venner og familie nå. 

Har også opplevd tidligere å bli slettet/blokket av menn som har fått seg ny kjæreste. For så å bli lagt til igjen når forholdet har vært over 😅 Jeg er ikke akkurat konkurranse, kun vært venner med de. Kommer aldri til å bli klok på folk som er så sjalue/kontrollerende. 

Anonymkode: e6dc3...3a5

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

😂😂😂 du må oppdatere oss med hva som skjer...

Anonymkode: 21a04...166

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det skal jeg 🌹 ts! 

AnonymBruker
Skrevet

Men du.. hvorfor la du dette innlegget på singelliv og dating? 😅

Anonymkode: 21a04...166

Skrevet

Jeg går ofte og jevnlig igjennom vennelisten min på Facebook. 

Fjerner de jeg har ingenting med å gjøre (lengre), ikke husker hvem er, har ingen interesse av å ha noe med osv.. Ingen grunn til å ha *les i hermetegn" betydningsløse folk på vennelisten min. 

Noen mener kanskje det er hjerterått, men hva er poenget. Har vi ikke noe med hverandre å gjøre, hvorfor skal de få et innblikk i mitt liv da? 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja, her kommer en oppdatering, veldig mange av dere som hadde rett... Han har fått seg dame, og for å vise hverandre respekt hadde de blitt enige om å slette gamle ligg fra fb 😔 Dette hadde jeg aldri trodd om en mann som han.. (ref til tidligere innlegg). Så da har jeg altså mistet min "eyecandy", samt forhåpninger om oss i fremtiden. 

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja, her kommer en oppdatering, veldig mange av dere som hadde rett... Han har fått seg dame, og for å vise hverandre respekt hadde de blitt enige om å slette gamle ligg fra fb 😔 Dette hadde jeg aldri trodd om en mann som han.. (ref til tidligere innlegg). Så da har jeg altså mistet min "eyecandy", samt forhåpninger om oss i fremtiden. 

Det er jo fint at han respekterer kjæresten sin såpass. 

Anonymkode: c9390...a63

• Liker 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...