AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #1 Del Skrevet 30. mars 2021 Min bil ble skadet i kollisjon og det var annen part sin feil. Det jeg lurer på er om jeg får vrakpanten på bilen selv om jeg også får penger fra forsikringsselskapet hans? Anonymkode: da8a4...c8e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #2 Del Skrevet 30. mars 2021 Ble den totalvrak slik at forsikringsselskapet tok over bilen og du fikk penger til ny bil? Anonymkode: e3acd...d93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smeltemann Skrevet 30. mars 2021 #3 Del Skrevet 30. mars 2021 Regner med det er forsikrings selskapet sin eiendom. Du har vel fått penger for bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #4 Del Skrevet 30. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ble den totalvrak slik at forsikringsselskapet tok over bilen og du fikk penger til ny bil? Anonymkode: e3acd...d93 Nei, men det er en gammel bil, så den er ikke verdt å fikse. Har ikke fått svar fra forsinringsselskapet enda, men regner med at jeg vil få penger. Anonymkode: da8a4...c8e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #5 Del Skrevet 30. mars 2021 Du har to valg: enten så får du penger for bilen (og i det beløpet er vrakpant ink), eller så får du penger for bilen og beholder bilen, men da trekker de fra vrakpantsummen. Slik forsto jeg det i alle fall, da min bli ble totalvrak i en ulykke. Anonymkode: 359ee...855 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #6 Del Skrevet 30. mars 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Nei, men det er en gammel bil, så den er ikke verdt å fikse. Har ikke fått svar fra forsinringsselskapet enda, men regner med at jeg vil få penger. Anonymkode: da8a4...c8e Da må du jo vente på svar fra forsikringsselskapet. Anonymkode: e3acd...d93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå