AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #1 Del Skrevet 29. mars 2021 Hva strikker du når du egentlig mangler inspirasjon til å strikke eller du ikke vet helt hva du har lyst til å strikke? Eller har du forslag til meg når jeg har det slik? Kanskje strikke noe smått, men hva? Anonymkode: 2e428...fad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rosendahl Skrevet 29. mars 2021 #2 Del Skrevet 29. mars 2021 Da strikker jeg noe smått men med litt avansert mønster. Feks pannebånd med flette. Ellers er pinterest gull 🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #3 Del Skrevet 29. mars 2021 Rosendahl skrev (3 minutter siden): Da strikker jeg noe smått men med litt avansert mønster. Feks pannebånd med flette. Ellers er pinterest gull 🤩 Takk for gode ideer! Anonymkode: 2e428...fad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #4 Del Skrevet 29. mars 2021 Jeg strikker sokker, pulsvanter, luer og skjerf mellom de store prosjektene. Anonymkode: 9eb8a...df7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kittyfox Skrevet 29. mars 2021 #5 Del Skrevet 29. mars 2021 Ta gjerne en tur innom denne tråden ☺️ Her kan du finne inspo til flere strikkeprosjekter 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #6 Del Skrevet 29. mars 2021 Da leter jeg ofte fram et nøste sokkegarn som lager striper av seg selv, og strikker et par helt enkle sokker. Enkel, tankeløs strikk som gjør seg selv - også blir jeg alltid glad av stripene. Anonymkode: 281b2...80a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #7 Del Skrevet 29. mars 2021 Takk for mange gode tips! 🌸 Anonymkode: 2e428...fad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå