Gå til innhold

Hvorfor hører vi absolutt ingenting om hvordan det går med Michael Schumacher?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 29.3.2021 den 14.17):

Tipper fyren er stein daud for mange år siden.

Anonymkode: 72f34...9c2

DET er han ikke.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dævendøtte skrev (På 29.3.2021 den 14.27):

Blir litt som å utlevere barna sine på nettet. Greit at den man utleverer er ved sine fulle fem og voksen nok til å forstå hva det innebærer.

Og Schumacher er nok ikke ved sine fulle fem, derfor gjør konen det eneste riktige.

Ja, jeg er enig med deg her. Vi har ingen rett til å få vite.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han hadde kamera på hjelmen som gikk gjennom den og videre da han traff steinen. Helt ok at de ikke ønsker å gi ut info tenker jeg.

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trynefaktor
Million skrev (På 29.3.2021 den 14.09):

Det har jeg også lurt på mange ganger, men de vil vel holde helseopplysningene privat, da? Kanskje ønsker de at han skal bli husket slik han var, og ikke utlevere noe om en mann som sannsynligvis ikke er i stand til å gi samtykke eller ei nå.

Regner med det er noe sånn- familien ønsker at han skal bli husket slik han var. 

Han var vel ganske privat tidligere også? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert fordi de forsøker å bevare hans verdighet. Hvorfor godtas det synsing og gjetting om udenlandske kjendiser her inne, men ikke norske ? 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Powerball

Jeg har lest en del om ulykken og tiden etterpå. Det er ingen tvil om at han dessverre pådro seg enorme hodeskader og er fullstendig pleietrengende. Han fikk eksperimentell stamcellebehandling i fjor eller året før. Han har eget medisinsk team i luksushjemmet hvor han bor med familien sin og har det nok så bra som overhodet mulig. Men det er jo en vanvittig tragedie for familien hans. Familien burde nok ha kommet med en uttalelse for å få slutt på alle ryktene og spekulasjonene de siste 8 årene, samtidig så skjønner de fleste at når ingenting sies så er det vel fordi det ikke finnes noe positivt å si. 😔 Fint at sønnen går i farens fotspor, bare håper han gjør det for sin egen del og ikke for å tilfredsstille alle rundt seg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Det er fordi han har en alvorlig hjerneskade. Det er ikke sikkert han er i stand til å samtykke til å være eksponert i media engang. Vi har ingen rett til å få vite hvordan han har det eller grafse i tragiske detaljer rundt hans liv og helse. Det er jo ganske åpenbart at det ikke står bra til, hvis man leser litt mellom linjene av det lille folk rundt ham har sagt de senere årene. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Powerball skrev (På 20.5.2021 den 21.03):

Jeg har lest en del om ulykken og tiden etterpå. Det er ingen tvil om at han dessverre pådro seg enorme hodeskader og er fullstendig pleietrengende. Han fikk eksperimentell stamcellebehandling i fjor eller året før. Han har eget medisinsk team i luksushjemmet hvor han bor med familien sin og har det nok så bra som overhodet mulig. Men det er jo en vanvittig tragedie for familien hans. Familien burde nok ha kommet med en uttalelse for å få slutt på alle ryktene og spekulasjonene de siste 8 årene, samtidig så skjønner de fleste at når ingenting sies så er det vel fordi det ikke finnes noe positivt å si. 😔 Fint at sønnen går i farens fotspor, bare håper han gjør det for sin egen del og ikke for å tilfredsstille alle rundt seg. 

Mon tro hvordan livskvalitet han har. stakkars mann

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...
3 minutter siden, Frøken88 said:

Ligger han fortsatt i koma? Det er vel ikke stort mer å gjøre i så tilfelle enn å bare koble av? :(  

Det klarer sikkert familien å finne ut av selv. Det er noe litt ekkelt med å sitte her spekulere i om de burde trekke pluggen eller ikke syns jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Michael har aldri vært glad i å dele sitt privatliv. Og slik vil de at det fortsatt skal være.  Jean Todt som er en av familiens nærmeste venner har uttalt at det er fremgang. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken88
07.27 skrev (1 minutt siden):

Det klarer sikkert familien å finne ut av selv. Det er noe litt ekkelt med å sitte her spekulere i om de burde trekke pluggen eller ikke syns jeg. 

Det var ikke ment som hat. Jeg lurte bare mest på om han fortsatt lå i kunstig koma etter alle desse årene. Selvfølgelig er det opp til hans nærmeste og det er definitivt ikke et lett valg, men han vil jo aldri bli seg selv igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Frøken88 said:

Det var ikke ment som hat. Jeg lurte bare mest på om han fortsatt lå i kunstig koma etter alle desse årene. Selvfølgelig er det opp til hans nærmeste og det er definitivt ikke et lett valg, men han vil jo aldri bli seg selv igjen. 

Jeg har ikke sagt noe om hat, jeg bare sier at jeg synes det er upassende og litt ufint. Hadde det vært mitt familiemedlem hadde jeg i alle fall ikke satt pris på slike kommentarer. Men for all del, spekuler i vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper han får med seg at sønnen går i hans fotspor..det må være et lyspunkt midt oppi alt..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solaire
Frøken88 skrev (7 timer siden):

Det var ikke ment som hat. Jeg lurte bare mest på om han fortsatt lå i kunstig koma etter alle desse årene. Selvfølgelig er det opp til hans nærmeste og det er definitivt ikke et lett valg, men han vil jo aldri bli seg selv igjen. 

Det er mange som er selvpustende selv om de har store hjerneskader. Mange lever uten språk osv. Det er jo helt forferdelig, men det er mange triste skjebner. Veldig mange mennesker er fullstendig pleietrengende etter f eks store hjerneslag/ulykker og lever på ulike fasiliteter/pleiehjem verden over, både unge og gamle og midt i mellom. Jeg er helt sikker på at han har det så bra som han kan 💚

Endret av Solaire
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er tydeligvis helt grønnsak. Leste senest i dag uttalelser fra kameraten, blant annet at "kona ønsket at han skulle leve" 🙄 

"Takket være legene og samarbeidet med Corinna - som ønsket at han skulle overleve - så overlevde han, men med konsekvenser."

https://www.google.com/amp/s/www.dagbladet.no/sport/han-er-ikke-dod/74308173/amp

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 hours ago, 07.27 said:

Det klarer sikkert familien å finne ut av selv. Det er noe litt ekkelt med å sitte her spekulere i om de burde trekke pluggen eller ikke syns jeg. 

Han våkner etter 6 mnd i koma. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Noen ganger er det best å bare dø tenker jeg.. :( 

Er selv nærmeste pårørende til noen som har en sykdom som begynte å bryte ned hjernen i ung alder og som nå ti år senere er totalt pleietrengende. 
 

Selv om man får så god hjelp som mulig av fantastiske pleiere så er det av og til at ett liv ikke er verdt å leve. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...