Gå til innhold

Konstant problemer med underlivet - andre?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Føler også underlivet jobber mot meg...

Har slitt med mange mange herpesutrbrudd, åreknuter i underlivet, uforklarlige smerter (lege finner ikke noe galt) osv.

hater det!! Var ikke sånn når jeg var yngre

30 år nå

Anonymkode: 7aebe...bb1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Huff, høres utrolig kjipt ut å ha det sånn. 

Jeg har aldri hatt store problemer med underlivet, foruten soppinfeksjon som ungdom (oppdaget etter hvert at det skyldtes underlivssåpa jeg brukte). Lurer på om det rett og slett er flaks som gjør at jeg ikke er plaget, mens TS og andre her er så søkkplaget - eller kan det være andre utenomliggende årsaker? Skulle vært forsket mer på dette, for det må jo ødelegge livskvaliteten når en går og plages konstant.

Anonymkode: 3e3b8...92d

AnonymBruker
Skrevet

Ikke vet jeg hva godt man skal gjøre.. Men jeg leser flere av dere som klager på utflod. Jeg trodde det var normalt? Jeg har også mye utflod, men det er ikke så veldig plagsomt annet enn at jeg skifter truse hver morgen og hver kveld. Det tror jeg at jeg hadde gjort uansett. Kan det være urin hos noen av dere? Jeg tror jeg lekker litt og har begynt med knipeøvelser for å se på det hjelper. 

Jeg kan forresten varmt anbefale tøybind. Det er blitt "bollete" men er veldig godt å sove med. Skyll det bare godt i kaldt vann før du vansker på det 60 c. MIljøvennlig og bra for underlivet. 

Anonymkode: f2e7d...188

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Så lenge du får sopp etter hver gang du har sex da? Det er jo det den hjelper mot? Og ved overforbruk slutter den å virke dem dagen du faktisk får sopp..😕

Anonymkode: a60fc...482

Canesten salve hjelper faktisk. Det er litt vondt med engang den kommer på med du merker lindringen veldig godt. Det er det eneste som hjelper så har ikke annet valg enn å bruke det

Anonymkode: 6cb0f...756

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...