AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #1 Skrevet 28. mars 2021 Jeg sliter så utrolig med underlivet til tider, jeg føler at det konstant er noe som er galt der nede. Jeg har hatt celleforandringer tidligere, og har hatt kondisering, første gangen gikk fint. Nå hadde jeg igjen celleforandringer og måtte ta biopsi. Nå i etterkant har jeg blødd hver dag i snart 4 uker, har vært inne og sjekka men de sier at ingenting er galt - må bare se an. Nå har jeg også, i tillegg til da å blø og ha vondt, fått en verkebyll - altså stafylokokker, noe som også er sykt vondt. Den må jeg jo også bare vente ut (har hatt det før også)! Sliter også med utflod konstant, må ha bind på hele tiden! Sliter med stressa blære, noe som gjør at jeg kontant føler jeg må på do. Har hatt sopp og ulike type bakterier som krever kremer og tabletter, den ene alltid etter den andre. Sliter da attpåtil med svette, og da spesielt i lyskområdet. Under samleie er det ogå vondt og ubehagelig, blir våt men veggene bare er så utrolig ømme noe som gjør at om det varer lenge så gjør det så vondt at jeg sliter med å gå og tisse etterpå. Av og til når jeg dusjer er underlivet så ømt og vondt at det svir og gjør vondt når jeg spyler med vann. Jeg dusjer hver dag, bruker underlivssåpe av og til. Jeg bytter undertøy så ofte jeg kan, så det ikke skal bli klamt og trangt der nede, bytter også bind ofte. Føler jeg er ganske renslig og spiser helt normalt, men noe er jo galt. Er det andre som bare føler at underlivet er imot deg? Er det det ene, så er det liksom det andre også... Noen som har noen gode råd for å få et godt balansert underliv uten så mange problemer? Om det er noe spesielt man kan spise/drikke, tabletter man kan ta, om det er noen spesifikke ting jeg kanskje kan sjekke hos legen, osv.? K29 Anonymkode: af4d0...732
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #2 Skrevet 28. mars 2021 Prøvd tøybind? Det hjalp betraktelig på all sopp her. Tøybind og bomullstruser. Luft gjerne så ofte du kan! Celleforandringer er det verre med... Anonymkode: c6027...c98 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #3 Skrevet 28. mars 2021 Jeg har slitt med både sopp og vond lukt. Forsvant helt da jeg gikk over til menskopp. Bind og tamponger er ikke bra for underlivet. Anonymkode: 58000...b69 3
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #4 Skrevet 28. mars 2021 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Jeg sliter så utrolig med underlivet til tider, jeg føler at det konstant er noe som er galt der nede. Jeg har hatt celleforandringer tidligere, og har hatt kondisering, første gangen gikk fint. Nå hadde jeg igjen celleforandringer og måtte ta biopsi. Nå i etterkant har jeg blødd hver dag i snart 4 uker, har vært inne og sjekka men de sier at ingenting er galt - må bare se an. Nå har jeg også, i tillegg til da å blø og ha vondt, fått en verkebyll - altså stafylokokker, noe som også er sykt vondt. Den må jeg jo også bare vente ut (har hatt det før også)! Sliter også med utflod konstant, må ha bind på hele tiden! Sliter med stressa blære, noe som gjør at jeg kontant føler jeg må på do. Har hatt sopp og ulike type bakterier som krever kremer og tabletter, den ene alltid etter den andre. Sliter da attpåtil med svette, og da spesielt i lyskområdet. Under samleie er det ogå vondt og ubehagelig, blir våt men veggene bare er så utrolig ømme noe som gjør at om det varer lenge så gjør det så vondt at jeg sliter med å gå og tisse etterpå. Av og til når jeg dusjer er underlivet så ømt og vondt at det svir og gjør vondt når jeg spyler med vann. Jeg dusjer hver dag, bruker underlivssåpe av og til. Jeg bytter undertøy så ofte jeg kan, så det ikke skal bli klamt og trangt der nede, bytter også bind ofte. Føler jeg er ganske renslig og spiser helt normalt, men noe er jo galt. Er det andre som bare føler at underlivet er imot deg? Er det det ene, så er det liksom det andre også... Noen som har noen gode råd for å få et godt balansert underliv uten så mange problemer? Om det er noe spesielt man kan spise/drikke, tabletter man kan ta, om det er noen spesifikke ting jeg kanskje kan sjekke hos legen, osv.? K29 Anonymkode: af4d0...732 Ikke vask deg med intimsåpe! Aldri! Kun vann. Anonymkode: c0ed4...de7 4
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #5 Skrevet 28. mars 2021 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Jeg sliter så utrolig med underlivet til tider, jeg føler at det konstant er noe som er galt der nede. Jeg har hatt celleforandringer tidligere, og har hatt kondisering, første gangen gikk fint. Nå hadde jeg igjen celleforandringer og måtte ta biopsi. Nå i etterkant har jeg blødd hver dag i snart 4 uker, har vært inne og sjekka men de sier at ingenting er galt - må bare se an. Nå har jeg også, i tillegg til da å blø og ha vondt, fått en verkebyll - altså stafylokokker, noe som også er sykt vondt. Den må jeg jo også bare vente ut (har hatt det før også)! Sliter også med utflod konstant, må ha bind på hele tiden! Sliter med stressa blære, noe som gjør at jeg kontant føler jeg må på do. Har hatt sopp og ulike type bakterier som krever kremer og tabletter, den ene alltid etter den andre. Sliter da attpåtil med svette, og da spesielt i lyskområdet. Under samleie er det ogå vondt og ubehagelig, blir våt men veggene bare er så utrolig ømme noe som gjør at om det varer lenge så gjør det så vondt at jeg sliter med å gå og tisse etterpå. Av og til når jeg dusjer er underlivet så ømt og vondt at det svir og gjør vondt når jeg spyler med vann. Jeg dusjer hver dag, bruker underlivssåpe av og til. Jeg bytter undertøy så ofte jeg kan, så det ikke skal bli klamt og trangt der nede, bytter også bind ofte. Føler jeg er ganske renslig og spiser helt normalt, men noe er jo galt. Er det andre som bare føler at underlivet er imot deg? Er det det ene, så er det liksom det andre også... Noen som har noen gode råd for å få et godt balansert underliv uten så mange problemer? Om det er noe spesielt man kan spise/drikke, tabletter man kan ta, om det er noen spesifikke ting jeg kanskje kan sjekke hos legen, osv.? K29 Anonymkode: af4d0...732 Fjern alt av eggstokker og hele livmora og alt som er. Da er du garantert at du ikke får kreft i disse delene noensinne. Jeg ville nok gjort det om jeg var deg og hadde såpass mye problemer der nede. Anonymkode: ecc01...061
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #6 Skrevet 28. mars 2021 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Jeg har slitt med både sopp og vond lukt. Forsvant helt da jeg gikk over til menskopp. Bind og tamponger er ikke bra for underlivet. Anonymkode: 58000...b69 Bind er vel ikke så farlig? Men skjønner tampong ikke er særlig bra Anonymkode: ecc01...061
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #7 Skrevet 28. mars 2021 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Prøvd tøybind? Det hjalp betraktelig på all sopp her. Tøybind og bomullstruser. Luft gjerne så ofte du kan! Celleforandringer er det verre med... Anonymkode: c6027...c98 Har ikke prøvd tøybind, men det vil jo hjelpe mye på det økonomiske også - takk for tips! Og nei, celleforandringene får legene ta seg av, er bare så utrolig mye annet tull som jeg gjerne skulle blitt kvitt. AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Jeg har slitt med både sopp og vond lukt. Forsvant helt da jeg gikk over til menskopp. Bind og tamponger er ikke bra for underlivet. Anonymkode: 58000...b69 Har foreløpig ikke prøvd menskopp, siden jeg bruker bind hver dag tenker jeg det kanskje er litt tungvindt å måtte bruke den hver dag? Men kan sjekke litt opp i det - takk for tips! AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ikke vask deg med intimsåpe! Aldri! Kun vann. Anonymkode: c0ed4...de7 Nei, jeg har aldri brukt det tidligere, men allikevel hatt problemer. Så nå har jeg funnet en som visst ikke skal være så skadelig, og som jeg bruker bare av og til. AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Fjern alt av eggstokker og hele livmora og alt som er. Da er du garantert at du ikke får kreft i disse delene noensinne. Jeg ville nok gjort det om jeg var deg og hadde såpass mye problemer der nede. Anonymkode: ecc01...061 Jaja, kanskje det! Har ikke planer om å få barn, så det er jo et alternativ. Det jeg sliter mest med er jo på utsiden, så om alt du nevner fjernes vil ikke alle problemene jeg har forsvinne 🌸 Anonymkode: af4d0...732
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #8 Skrevet 28. mars 2021 Absolutt!! Det er så utrolig dårlig design på dette opplegget. Blir svett og klør som et uvær hvis jeg barberer, urinveisinfeksjon får jeg rett som det er, soppinfeksjon mange ganger. Har jeg sex to dager på rad svir det, og syns heller ikke at sex er en promille av så godt som man skal ha det til. Menssmertene kan få meg til å kaste opp. Og celleforandringer ja. Har vært gjennom alt utenom kjønnssykdommer tror jeg. Prevensjon koster penger, menstruasjonsprodukter koster penger, behandlinger koster og gynekolog er DYRT. Folk som sverger til menskopp gjør meg bare sur, for det har jeg prøvd i tre år nå og det lekker hveeeer forbanna gang. Er ikke vits når man må ha bind i tillegg. Jeg føler meg ikke født i feil kropp eller noe, men fy faen så jeg skulle ønske jeg heller var mann. Utelukkende på grunn av den idiotiske kroppen vi kvinner har fått. De har virkelig ingen anelse hvor heldige de er. Anonymkode: ca5c9...166 5
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #9 Skrevet 28. mars 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Absolutt!! Det er så utrolig dårlig design på dette opplegget. Blir svett og klør som et uvær hvis jeg barberer, urinveisinfeksjon får jeg rett som det er, soppinfeksjon mange ganger. Har jeg sex to dager på rad svir det, og syns heller ikke at sex er en promille av så godt som man skal ha det til. Menssmertene kan få meg til å kaste opp. Og celleforandringer ja. Har vært gjennom alt utenom kjønnssykdommer tror jeg. Prevensjon koster penger, menstruasjonsprodukter koster penger, behandlinger koster og gynekolog er DYRT. Folk som sverger til menskopp gjør meg bare sur, for det har jeg prøvd i tre år nå og det lekker hveeeer forbanna gang. Er ikke vits når man må ha bind i tillegg. Jeg føler meg ikke født i feil kropp eller noe, men fy faen så jeg skulle ønske jeg heller var mann. Utelukkende på grunn av den idiotiske kroppen vi kvinner har fått. De har virkelig ingen anelse hvor heldige de er. Anonymkode: ca5c9...166 TS her. JA! Sverger jeg heller ville hatt en penis! Jeg kan ikke barbere, må stusse håret med en saks så langt det lar seg gjøre - utrolig kjedelig på sommeren, men fy søren å det klør om jeg velger å barbere! Har brukt uendelig mye penger på gynekolog, lege, produkter, forskjellige barberblader/kremer/oljer osv at jeg blir kvalm! Er så dritt lei! Og jeg er helt enig, sex er absolutt ikke verdt det når alt som følger med etterpå er så vondt!! 😓😓 Anonymkode: af4d0...732 2
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #10 Skrevet 28. mars 2021 Støtter tøybind som nevnt over. Du får også truseinnlegg i tøy. Vanlig bind er drepen hvis du sliter med «klimaet» der nede. Anbefaler å kjøpe Ellen- tamponger på apoteket. De har melkesyre i seg og hjelper på balansen. Prøv å vask med intimolje fra Aco. Har huden nok fuktighet tåler den også mer. Ikke barber, trim heller hårene, de er der av en grunn. Barbermaskin for kvinner har med en trimmedel. Hva slags prevensjon bruker du? Jeg fikk sopp av p-piller, og ble også veldig tørr under sex, det skapte masse irritasjon. Har du sjekket at du ikke har noen hudsykdom som psoriasis eller lignende? Det får man ofte i skrittet også. Sov uten truse, luftinga gjør godt😉 Slutter du ikke å blø etter koniseringa må du kontakte legen igjen! Anonymkode: a60fc...482 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #11 Skrevet 28. mars 2021 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Støtter tøybind som nevnt over. Du får også truseinnlegg i tøy. Vanlig bind er drepen hvis du sliter med «klimaet» der nede. Anbefaler å kjøpe Ellen- tamponger på apoteket. De har melkesyre i seg og hjelper på balansen. Prøv å vask med intimolje fra Aco. Har huden nok fuktighet tåler den også mer. Ikke barber, trim heller hårene, de er der av en grunn. Barbermaskin for kvinner har med en trimmedel. Hva slags prevensjon bruker du? Jeg fikk sopp av p-piller, og ble også veldig tørr under sex, det skapte masse irritasjon. Har du sjekket at du ikke har noen hudsykdom som psoriasis eller lignende? Det får man ofte i skrittet også. Sov uten truse, luftinga gjør godt😉 Slutter du ikke å blø etter koniseringa må du kontakte legen igjen! Anonymkode: a60fc...482 Da skal jeg absolutt sjekke ut tøybind, og skal sjekke ut tampongene du nevner også - takk! Bruker for tiden DeoDoc sin intimsåpe, men skal sjekke ut den andre du nevner også. Eller bare eventuelt ikke bruke noenting! Barberer bare bikinilinjen på sommeren, ellers så trimmer jeg med saks utenom. Har også gått til anskaffelse av laser, så håper den kan hjelpe så jeg slipper å barbere bikinilinjen så ofte. Har prøvd litt forskjellige prevensjonsmidler, går for tiden nå på Diane mot akne. Jeg har mye allergier osv, og sliter av og til med eksem og utbrudd, men har aldri tenkt på at det kan oppstå i skrittet også, kanskje det hjelper å ta noen allergitabletter innimellom. Sover uten truse så ofte jeg kan, men vært vanskelig nå mtp blødning og utflod osv. Har kontaktet legen, de sa om jeg fortsatt blør etter påske måtte jeg komme inn igjen, om det skjer har jeg blødd over 5 uker i strekk - syntes det var lenge å vente, men får se om det gir seg før det! Takk for gode tips! Anonymkode: af4d0...732
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #12 Skrevet 28. mars 2021 DITTO, akkuratt samme som deg(har ikke blødd så lenge da, vart max 2 dager) + jeg har kjønnsvorte i tillegg. Er 27. Tisseproblemene plager meg mest da, blæren er vandt med å gå ofte på do så jeg må tisse hele tiden så stresser med en gang jeg føler jeg ikke har muligheten til det, og jeg lekker hele tiden. Jeg er vandt med det og har hatt alle disse problemene i flere år så jeg orker ikke stresse med det egentlig. Anonymkode: e1cd6...678
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #13 Skrevet 28. mars 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Da skal jeg absolutt sjekke ut tøybind, og skal sjekke ut tampongene du nevner også - takk! Bruker for tiden DeoDoc sin intimsåpe, men skal sjekke ut den andre du nevner også. Eller bare eventuelt ikke bruke noenting! Barberer bare bikinilinjen på sommeren, ellers så trimmer jeg med saks utenom. Har også gått til anskaffelse av laser, så håper den kan hjelpe så jeg slipper å barbere bikinilinjen så ofte. Har prøvd litt forskjellige prevensjonsmidler, går for tiden nå på Diane mot akne. Jeg har mye allergier osv, og sliter av og til med eksem og utbrudd, men har aldri tenkt på at det kan oppstå i skrittet også, kanskje det hjelper å ta noen allergitabletter innimellom. Sover uten truse så ofte jeg kan, men vært vanskelig nå mtp blødning og utflod osv. Har kontaktet legen, de sa om jeg fortsatt blør etter påske måtte jeg komme inn igjen, om det skjer har jeg blødd over 5 uker i strekk - syntes det var lenge å vente, men får se om det gir seg før det! Takk for gode tips! Anonymkode: af4d0...732 Jeg bruker intimsåpe fra Aco også, og avslutter med oljen. Jeg har hatt mye problemer, men takler ikke å kutte ut såpe. Det var Diane jeg brukte også når jeg begynte å få sopp. Jeg bruker barbermaskin på bikinilinjen, det er mye mer skånsomt for huden! Jeg har generelt problemet med sensitiv hud og diverse eksemet og koblet omsider at det også var noe av grunnen til problemene. Er den infeksjonen i en hårsekk? Tror du ikke at utfloden vil bli bedre når du får roet ned huden og opprettet god balanse i skjeden? Bra du har kontakt med legen, blødninger ved celleforandringer skal man ha respekt for, så ikke vær redd for å mase. Du kan også oppsøke gynekolog privat hvis du blir veldig bekymret. Men det høres ut som legen følger deg opp😊 Anonymkode: a60fc...482
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #14 Skrevet 28. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): DITTO, akkuratt samme som deg(har ikke blødd så lenge da, vart max 2 dager) + jeg har kjønnsvorte i tillegg. Er 27. Tisseproblemene plager meg mest da, blæren er vandt med å gå ofte på do så jeg må tisse hele tiden så stresser med en gang jeg føler jeg ikke har muligheten til det, og jeg lekker hele tiden. Jeg er vandt med det og har hatt alle disse problemene i flere år så jeg orker ikke stresse med det egentlig. Anonymkode: e1cd6...678 Ene byllen ble så gale at jeg måtte på legevakten å kutte og tømme den, så greit å ikke vente for lenge for det var VONDT. Anonymkode: e1cd6...678 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #15 Skrevet 28. mars 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): DITTO, akkuratt samme som deg(har ikke blødd så lenge da, vart max 2 dager) + jeg har kjønnsvorte i tillegg. Er 27. Tisseproblemene plager meg mest da, blæren er vandt med å gå ofte på do så jeg må tisse hele tiden så stresser med en gang jeg føler jeg ikke har muligheten til det, og jeg lekker hele tiden. Jeg er vandt med det og har hatt alle disse problemene i flere år så jeg orker ikke stresse med det egentlig. Anonymkode: e1cd6...678 (TS) Ja, jeg er forsåvidt vandt med det, men ble så utrolig lei idag når den byllen kom i tillegg til alt annet som har vært i det siste, så måtte bare få litt utløp og se om noen hadde noen gode råd! Håper det ordner seg for deg også Anonymkode: af4d0...732
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #16 Skrevet 29. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Fjern alt av eggstokker og hele livmora og alt som er. Da er du garantert at du ikke får kreft i disse delene noensinne. Jeg ville nok gjort det om jeg var deg og hadde såpass mye problemer der nede. Anonymkode: ecc01...061 Og gå rett i overgangsalderen, som 29 åring 😳 Anonymkode: f9dde...f5f 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #17 Skrevet 29. mars 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg bruker intimsåpe fra Aco også, og avslutter med oljen. Jeg har hatt mye problemer, men takler ikke å kutte ut såpe. Det var Diane jeg brukte også når jeg begynte å få sopp. Jeg bruker barbermaskin på bikinilinjen, det er mye mer skånsomt for huden! Jeg har generelt problemet med sensitiv hud og diverse eksemet og koblet omsider at det også var noe av grunnen til problemene. Er den infeksjonen i en hårsekk? Tror du ikke at utfloden vil bli bedre når du får roet ned huden og opprettet god balanse i skjeden? Bra du har kontakt med legen, blødninger ved celleforandringer skal man ha respekt for, så ikke vær redd for å mase. Du kan også oppsøke gynekolog privat hvis du blir veldig bekymret. Men det høres ut som legen følger deg opp😊 Anonymkode: a60fc...482 Nei, tror jeg fortsetter litt som jeg har gjort nå med såpen, for det har egentlig ikke gjort det noe verre. Kanskje jeg skal bytte p-pille nå en stund, man skal jo helst ikke gå på Diane for lenge, så er sikkert innenfor å finne en annen. Ja, kanskje jeg må skaffe en barbermaskin istedenfor, bruker jo nok penger på barberhøvler. Jeg vet ikke om den er det, for det er egentlig en stund siden jeg barberte meg, så om det hadde vært i en hårsekk tenker jeg kanskje den ville oppstått tidligere. 🤔 Jo, den vil nok roe seg da, det har egentlig vært veldig periodevis at den har vært dårlig, så om det roer seg nå så roer nok den seg også. Tenker å ringe de første dagen etter helligdagene er over om blødningene er der enda, men det har heldigvis avtatt litt - selvom det fortsatt er hver dag. Så det går nok fint, bare aldri opplevd å blø så lenge før så det er litt uvant. Anonymkode: af4d0...732
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #18 Skrevet 29. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): (TS) Ja, jeg er forsåvidt vandt med det, men ble så utrolig lei idag når den byllen kom i tillegg til alt annet som har vært i det siste, så måtte bare få litt utløp og se om noen hadde noen gode råd! Håper det ordner seg for deg også Anonymkode: af4d0...732 Det kan hende du burde gå på antibiotika mot acne i stedet for diane. Det vil kanskje hjelpe mot byllene også. Snakk med legen om det! (Gjør du det er det lurt med vagitorier med melkesyre samtidig) Anonymkode: a60fc...482 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #19 Skrevet 29. mars 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Ene byllen ble så gale at jeg måtte på legevakten å kutte og tømme den, så greit å ikke vente for lenge for det var VONDT. Anonymkode: e1cd6...678 Jeg har også hatt en byll tidligere der jeg tilslutt måtte reise på legevakta midt på natta fordi det gjorde så sykt vondt, men da ville de ikke gjøre noe med det. Noen dager senere gikk det hull på den av seg selv, så tipper det vil skje nå også. Bare UTROLIG vondt! Anonymkode: af4d0...732
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #20 Skrevet 29. mars 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Nei, tror jeg fortsetter litt som jeg har gjort nå med såpen, for det har egentlig ikke gjort det noe verre. Kanskje jeg skal bytte p-pille nå en stund, man skal jo helst ikke gå på Diane for lenge, så er sikkert innenfor å finne en annen. Ja, kanskje jeg må skaffe en barbermaskin istedenfor, bruker jo nok penger på barberhøvler. Jeg vet ikke om den er det, for det er egentlig en stund siden jeg barberte meg, så om det hadde vært i en hårsekk tenker jeg kanskje den ville oppstått tidligere. 🤔 Jo, den vil nok roe seg da, det har egentlig vært veldig periodevis at den har vært dårlig, så om det roer seg nå så roer nok den seg også. Tenker å ringe de første dagen etter helligdagene er over om blødningene er der enda, men det har heldigvis avtatt litt - selvom det fortsatt er hver dag. Så det går nok fint, bare aldri opplevd å blø så lenge før så det er litt uvant. Anonymkode: af4d0...732 Har du fått svar på biopsien, da? Uff, du har virkelig fått full pakke! Håper det roer seg og at du finner gode løsninger! Anonymkode: a60fc...482
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå