Gå til innhold

Hvor er alle de gode mennene?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

#VilleBarePrateLitt

Anonymkode: 19d26...1e1

Ja, så uten tinder blir det håpløst om jeg noen gang skal ha mann og barn. Med mindre jeg skifter yrke hvor det ikke bare jobber kvinner, men foreløpig blir det ikke yrkesskift 

Anonymkode: 474f5...8d2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Ja, så uten tinder blir det håpløst om jeg noen gang skal ha mann og barn. Med mindre jeg skifter yrke hvor det ikke bare jobber kvinner, men foreløpig blir det ikke yrkesskift 

Tror du ikke på skjebne? 😉

Anonymkode: 8eb1f...037

AnonymBruker
Skrevet

Tror du ikke på skjebne? 😉

Gjorde det før, for mange skuffelser til at jeg tror på det nå lenger. Og som eneste single i en venninnegjeng på 15 nå i mange år gjør ikke saken bedre 😛 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Gjorde det før, for mange skuffelser til at jeg tror på det nå lenger. Og som eneste single i en venninnegjeng på 15 nå i mange år gjør ikke saken bedre 😛 

Det betyr ingenting. En kollega av meg har vært sånn. Eneste singel blant sine venner i 7-8 år (cirka), og da hun var 41, fant hun en fantastisk kjæreste (på reise) og nå bor de sammen 🙂

AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Det betyr ingenting. En kollega av meg har vært sånn. Eneste singel blant sine venner i 7-8 år (cirka), og da hun var 41, fant hun en fantastisk kjæreste (på reise) og nå bor de sammen 🙂

Hyggelig det, men jeg vil ha minst to barn og er nå 32 :(  Og er ensomt med hundre venninner som snapper daglig om den perfekte mannen sin og jeg føler meg utenfor som eneste single, aldri vil de finne på noe heller med mindre det er dagtid på en kaffe eller møtes inne på film, så ingen byturer lenger heller. Var så dum at jeg tydde til tarot en periode som gang på gang ga falske håp at den rette er rett rundt hjørnet, men de hadde aldri rett. Så har egentlig gitt opp, men lov å drømme at det finnes en grei mann på tinder som en vakker dag vil dukke opp

Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg anser meg selv som veldig sexy. har ingen problem med og få mange likes på tinder drar på dates jevnlig med menn.

Men jeg sliter med og finne en som er ute etter noe mer en sex?. 

Hvorfor er det sånn at alle menn der ute kun er ute etter sex men ikke noe mer? 😤

Hvorfor må det være så vanskelig for oss kvinner å finne den rette? Jeg holder nesten på å gi opp nå jeg alle menn er jo helt like.. 🙄

Anonymkode: 4c5f2...250

Menn er vel ikke nødvendigvis kun ute etter sex. Men sex er jo en viktig del av et godt parforhold, så da ønsker man jo å finne ut av hvordan kvinnen er seksuelt. Den beste måten for å finne ut av det, er som kjent å ha sex. Det er jo tilnærmet katastrofe å etablere et forpliktende forhold med ei som ikke fungerer seksuelt sammen med en selv. 

(Man kjøper ikke bruktbil uten grundig sjekk og prøvekjøring, og man kjøper ikke hus uten å lese tilstandsrapport og gå på visning.....)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Hyggelig det, men jeg vil ha minst to barn og er nå 32 :(  Og er ensomt med hundre venninner som snapper daglig om den perfekte mannen sin og jeg føler meg utenfor som eneste single, aldri vil de finne på noe heller med mindre det er dagtid på en kaffe eller møtes inne på film, så ingen byturer lenger heller. Var så dum at jeg tydde til tarot en periode som gang på gang ga falske håp at den rette er rett rundt hjørnet, men de hadde aldri rett. Så har egentlig gitt opp, men lov å drømme at det finnes en grei mann på tinder som en vakker dag vil dukke opp

Jada, men sånne snapper tror jeg ikke noe på. Fake, fake, fake. 10% lykke, 90% arbeid og irritasjon. Sex en gang i måneden, drama, krangling, sjalusi, utroskap...And so on. 
Poenget mitt var at hvis hun klarte å finne en flott mann i en alder av 41, er 32 ikke noe problem 🙂

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Resignert skrev (6 minutter siden):

Men sex er jo en viktig del av et godt parforhold, så da ønsker man jo å finne ut av hvordan kvinnen er seksuelt.

Sex er fint og kan gi både bedre helse og forhold, men i praksis LANGT fra så viktig som unge, single folk har fått for seg. Det oppdager man når forelskelsen er over, unge nummer to eller tre akkurat er på plass, og jobbx2 krever sitt. Så om man tror at den dama på 23 vil gi deg samme nytelse resten av livet, så kan man fort bli fryktelig skuffa etterhvert. Et mye bedre utgangspunkt er at man klaffer på det personlige plan - da har man mange år til å leke seg fram til et godt, varig sexliv.

Anonymkode: 8029c...1ad

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Men hovedproblemet med nettdating og det enorme utvalget er at man aldri blir helt fornøyd. Man går videre ved den minste lille usikkerhet (Er han ikke litt rar? Tjener han nok? Er han ambisiøs nok? Er han egentlig kjekk nok? Kan jeg ikke få en enda kjekkere? Hva vil venninnene mine si?) før man har rukket å egentlig kjenne noen som helst. Og før personligheten til noen rekker å dekke over at han eller hun kanskje ikke er «mer» enn en 6er eller 7er eller ... rent fysisk.

Anonymkode: 8029c...1ad

Dette er fasit! Har selv gått i samme fellen og innsett at tinder som konsept er håpløst fordi det er har blitt så lett å date at at det ikke koster noe å "dumpe" en date og derfor gidder man ikke legge ned jobben for å faktisk bli kjent med mennesker derifra.

Anonymkode: 3c226...dbe

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Dette er fasit! Har selv gått i samme fellen og innsett at tinder som konsept er håpløst fordi det er har blitt så lett å date at at det ikke koster noe å "dumpe" en date og derfor gidder man ikke legge ned jobben for å faktisk bli kjent med mennesker derifra.

Anonymkode: 3c226...dbe

Er man nok interessert gjelder nok ikke den fasiten, men for de fleste, ja. Jeg har møtt menn hvor jeg har helt glemt tinder fordi jeg har falt pladask ganske kjapt, og selv om jeg vet at det objektivt sett har vært kjekkere menn der som har forsøkt å få kontakt har de vært totalt uinteressante. Men tror det stort sett skjer som du beskriver, dessverre. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er man nok interessert gjelder nok ikke den fasiten, men for de fleste, ja. Jeg har møtt menn hvor jeg har helt glemt tinder fordi jeg har falt pladask ganske kjapt, og selv om jeg vet at det objektivt sett har vært kjekkere menn der som har forsøkt å få kontakt har de vært totalt uinteressante. Men tror det stort sett skjer som du beskriver, dessverre. 

Ja, Tinder = butikk. 

Gjest RehabilitertIncel
Skrevet

Jeg er her

Jeg elsker kvinner og behandler de kjempebra 

Jeg er rehabilitert og veit nå hvordan jeg skal behandle damer bra. 

Send meg melding 😍

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg anser meg selv som veldig sexy. har ingen problem med og få mange likes på tinder drar på dates jevnlig med menn.

Men jeg sliter med og finne en som er ute etter noe mer en sex?. 

Hvorfor er det sånn at alle menn der ute kun er ute etter sex men ikke noe mer? 😤

Hvorfor må det være så vanskelig for oss kvinner å finne den rette? Jeg holder nesten på å gi opp nå jeg alle menn er jo helt like.. 🙄

Anonymkode: 4c5f2...250

Deg i kålåkeren: "HVORFOR er det ingen gulrøtter her?"

Anonymkode: 03222...5e0

Gjest wanderer
Skrevet (endret)

35 år mann etter at jeg ble bedratt av forloveden en kvinne jeg trodde jeg skulle tilbringe resten av livet mitt med så har jeg unngått dating totalt på snart sjuende året nå.

Orker ikke å gå igjennom det en gang til.

Endret av wanderer
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har troen på tinder med tiden til hjelp og det å lære å finne de riktige folkene. Er som TS og har 40 000 likes på tinder så det er som å finne nåla i høystakken, men jeg kjenner flere på alder med meg som har funnet sin utkårende der. Ikke gi opp. K27

Anonymkode: 09f4b...950

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...