AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #1 Skrevet 28. mars 2021 Jeg anser meg selv som veldig sexy. har ingen problem med og få mange likes på tinder drar på dates jevnlig med menn. Men jeg sliter med og finne en som er ute etter noe mer en sex?. Hvorfor er det sånn at alle menn der ute kun er ute etter sex men ikke noe mer? 😤 Hvorfor må det være så vanskelig for oss kvinner å finne den rette? Jeg holder nesten på å gi opp nå jeg alle menn er jo helt like.. 🙄 Anonymkode: 4c5f2...250 3
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #2 Skrevet 28. mars 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg anser meg selv som veldig sexy. har ingen problem med og få mange likes på tinder drar på dates jevnlig med menn. Men jeg sliter med og finne en som er ute etter noe mer en sex?. Hvorfor er det sånn at alle menn der ute kun er ute etter sex men ikke noe mer? 😤 Hvorfor må det være så vanskelig for oss kvinner å finne den rette? Jeg holder nesten på å gi opp nå jeg alle menn er jo helt like.. 🙄 Anonymkode: 4c5f2...250 Du fremstiller ikke deg selv for sexy, så de tror du spiller på sex? Anonymkode: 5e8a0...f8b 3
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #3 Skrevet 28. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du fremstiller ikke deg selv for sexy, så de tror du spiller på sex? Anonymkode: 5e8a0...f8b Jeg prøver jo og se bra ut jeg tar vare på kroppen og utsende. Ønsker også en mann som er tilsvarende til meg Anonymkode: 4c5f2...250
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #4 Skrevet 28. mars 2021 Du nevnte Tinder, og der har du nok litt av svaret. Man finner ikke en diamant i select katalogen... Anonymkode: 072b2...6ad 2
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #5 Skrevet 28. mars 2021 De i min vennekrets som jeg vurderer som "single gode menn" er ikke på Tinder. Der har de gitt opp. Erfaringsmessig er Tinder supert for kvinner og pene menn. For resten, tilnærmet bortkastet tid. Anonymkode: 640f7...aef 5
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #6 Skrevet 28. mars 2021 17 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg anser meg selv som veldig sexy. har ingen problem med og få mange likes på tinder drar på dates jevnlig med menn. Men jeg sliter med og finne en som er ute etter noe mer en sex?. Hvorfor er det sånn at alle menn der ute kun er ute etter sex men ikke noe mer? 😤 Hvorfor må det være så vanskelig for oss kvinner å finne den rette? Jeg holder nesten på å gi opp nå jeg alle menn er jo helt like.. 🙄 Anonymkode: 4c5f2...250 Nei, hva tror du det kommer av, da? Anonymkode: b2ef3...131
Brunello Skrevet 28. mars 2021 #7 Skrevet 28. mars 2021 De fleste bra menn er opptatt i stabile forhold. De (bra mennene og damene) som er single leter ikke på Tinder. 2
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #8 Skrevet 28. mars 2021 De bor i utlandet. Anonymkode: 24445...e9a 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #9 Skrevet 28. mars 2021 Prøv en annen arena enn Tinder, selv om appen er mest populær er det også den med minst sjanse for suksess. Når det er så lite å gå på har kvinner veldig lik smak, og de som likes er gjerne typene du snakker om. Det igjen gjør at det kun er disse kvinner blir eksponert for, altså sitter alle og nesten utelukkende liker en gruppe på kanskje 15% av menn. Resten får du sannsynligvis ikke opp i det hele tatt samme hvor mye du sveiper. Det er naturligvis ikke bare gull blant de siste 85%, men jeg tør påstå at nesten alle som ville vært verdt tida di er et sted i denne gruppa. Disse kommer du ikke i kontakt med på Tinder enten de er der eller ikke. Anonymkode: 2ced6...11b
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #10 Skrevet 28. mars 2021 De er nok hjemme med kjerring og unger! Anonymkode: 555eb...43d 6
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #11 Skrevet 28. mars 2021 8 minutter siden, AnonymBruker said: De i min vennekrets som jeg vurderer som "single gode menn" er ikke på Tinder. Der har de gitt opp. Erfaringsmessig er Tinder supert for kvinner og pene menn. For resten, tilnærmet bortkastet tid. Anonymkode: 640f7...aef Min og. Kjenner mange hyggelige menn, pålitelige menn med greie jobber og fint hus, men de blir valgt bort fordi de ikke er kjekke nok, spennende nok, sjarmerende nok. De fleste har prøvd Tinder, men gitt opp etter omtrent null likes. Anonymkode: e61fb...d8c 2
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #12 Skrevet 28. mars 2021 Den beste måten er sikkert å havne på forsiden av Aftenposten, men da må du liksom ha gjort noe. Enten positivt eller negativt. Anonymkode: b2ef3...131
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #13 Skrevet 28. mars 2021 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Jeg anser meg selv som veldig sexy. har ingen problem med og få mange likes på tinder drar på dates jevnlig med menn. Men jeg sliter med og finne en som er ute etter noe mer en sex?. Hvorfor er det sånn at alle menn der ute kun er ute etter sex men ikke noe mer? 😤 Hvorfor må det være så vanskelig for oss kvinner å finne den rette? Jeg holder nesten på å gi opp nå jeg alle menn er jo helt like.. 🙄 Anonymkode: 4c5f2...250 Fordi du anser deg selv som sex(y), og da finner de kun sex(y) hos deg. Anonymkode: 1bbf7...760 2
Gjest Paramount Skrevet 28. mars 2021 #14 Skrevet 28. mars 2021 Litt for mange leter etter den perfekte partner. Det er ofte kvinnen som gjør mannen god. En mann som allerede er god før han møter en kvinne klarer seg bra på egen hånd, dvs uten henne. Som tilfellet også er med kvinner. Samliv handler mye om å gjøre hverandre bedre. Et godt utgangspunkt er selvsagt viktig og bra, men å tro at du finner den perfekte partner med det samme er nok ganske optimistisk. Dersom du finner den perfekte partner har noen andre gjort jobben for deg, og du er vanvittig heldig.
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #15 Skrevet 28. mars 2021 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Jeg anser meg selv som veldig sexy. har ingen problem med og få mange likes på tinder drar på dates jevnlig med menn. Men jeg sliter med og finne en som er ute etter noe mer en sex?. Hvorfor er det sånn at alle menn der ute kun er ute etter sex men ikke noe mer? 😤 Hvorfor må det være så vanskelig for oss kvinner å finne den rette? Jeg holder nesten på å gi opp nå jeg alle menn er jo helt like.. 🙄 Anonymkode: 4c5f2...250 Disse mennene har gitt opp Tinder for lenge siden. Fuckboysa, og overfladiske og kravstore kvinner, har ødelagt Tinder for dem, og dem har falt mellom stolene der inne. Du må fysisk ut for å finne dem. De beste menna finner du altså ikke på Tinder. Anonymkode: 4cfcb...92e 2
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #16 Skrevet 28. mars 2021 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): De i min vennekrets som jeg vurderer som "single gode menn" er ikke på Tinder. Der har de gitt opp. Erfaringsmessig er Tinder supert for kvinner og pene menn. For resten, tilnærmet bortkastet tid. Anonymkode: 640f7...aef Gitt opp? Gode menn er de som aldri har vært på Tinder Anonymkode: 8eb1f...037 2
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #17 Skrevet 28. mars 2021 25 minutter siden, Brunello said: De fleste bra menn er opptatt i stabile forhold. De (bra mennene og damene) som er single leter ikke på Tinder. Er ikke noe annet sted å lete i Norge Anonymkode: 474f5...8d2
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #18 Skrevet 28. mars 2021 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Er ikke noe annet sted å lete i Norge Anonymkode: 474f5...8d2 Jo. Jeg har aldri i livet mitt vært på Tinder eller noe, men hatt mange kjærester 🤣 Anonymkode: 8eb1f...037 2
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #19 Skrevet 28. mars 2021 Brunello skrev (36 minutter siden): De fleste bra menn er opptatt i stabile forhold. De (bra mennene og damene) som er single leter ikke på Tinder. Det er feil. Jeg er ei bra dame og jeg fant en bra mann på tinder. Det tok sin tid, det skal sies, men jeg fant han og det er det viktigste. Anonymkode: 1e588...4d9 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #20 Skrevet 28. mars 2021 3 minutter siden, AnonymBruker said: Jo. Jeg har aldri i livet mitt vært på Tinder eller noe, men hatt mange kjærester 🤣 Anonymkode: 8eb1f...037 Jaha, jeg har også hatt en samboer jeg møtte utenfor tinder. Men nå er jeg ikke en student på 19 lenger og alle venninnene mine har blitt asosiale med typen så får ingen med meg ut etter kl 17. Er en og annen som spør meg hvorfor i alle dager jeg har tinder for det trenger jeg ikke. Men uten tinder møter jeg jo ingen menn, og er bare på tinder menn tar kontakt. Anonymkode: 474f5...8d2 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå