AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #41 Del Skrevet 27. mars 2021 Vet du, hvis jeg har unormalt mye varer og ser at den bak meg i kassakøa som har dårlig tid og lite varer, pleier jeg faktisk å spørre om de vil forbi. Kan ha noe med at vi ser på posisjonene våre i verden som forskjellige. Ville iallfall ikke klagd på klatringa til rutinerte klatrere når jeg er på klatrekurs for nybegynnere, og det synes jeg ikke at du skal heller. I overført betydning. Selvfølgelig kan du irritere deg over det, men vær nå vennlig og slipp dem forbi! Som en decent human being, du vet.. På oppkjøringa kan du kjøre opp til 10% over før det telles som en feil, men til gjengjeld er det en grov feil hvis du kjører fortere. Alle vet at man kjører konservativt på oppkjøringa. Når det er sagt, bortsett fra at du høres skikkelig kjip ut- tråkk supersupersupersvakt på bremsen tre ganger (ikke så du bremser, men så lysene blinker), så er det tegnet for "hold deg unna". Skjønner ikke at kjørelæreren din ikke har lært deg det Anonymkode: c4bd0...b6f 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PetterKanin Skrevet 27. mars 2021 #42 Del Skrevet 27. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Google er gratis og regner med du har tilgang på det Om du henviser til at jeg skal slippe dem frem, les paragrafen på nytt og drøft hvem som egentlig bryter den. Anonymkode: 8220e...a93 Swlv om andre bryter den betyr det ikke at du ikke bryter den om du ikke slipper dem forbi. Det er kun din egen atferd du kan og skal kontrollere i trafikken. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #43 Del Skrevet 27. mars 2021 Er det så vanskelig å holde fartsgrensen og jevn fart? Jeg skal rekke fergen. Anonymkode: 4608f...bf0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #44 Del Skrevet 27. mars 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: Vet du, hvis jeg har unormalt mye varer og ser at den bak meg i kassakøa som har dårlig tid og lite varer, pleier jeg faktisk å spørre om de vil forbi. Kan ha noe med at vi ser på posisjonene våre i verden som forskjellige. Ville iallfall ikke klagd på klatringa til rutinerte klatrere når jeg er på klatrekurs for nybegynnere, og det synes jeg ikke at du skal heller. I overført betydning. Selvfølgelig kan du irritere deg over det, men vær nå vennlig og slipp dem forbi! Som en decent human being, du vet.. På oppkjøringa kan du kjøre opp til 10% over før det telles som en feil, men til gjengjeld er det en grov feil hvis du kjører fortere. Alle vet at man kjører konservativt på oppkjøringa. Når det er sagt, bortsett fra at du høres skikkelig kjip ut- tråkk supersupersupersvakt på bremsen tre ganger (ikke så du bremser, men så lysene blinker), så er det tegnet for "hold deg unna". Skjønner ikke at kjørelæreren din ikke har lært deg det Anonymkode: c4bd0...b6f Det er jo primitivt ... Anonymkode: 92214...845 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #45 Del Skrevet 27. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Selv når jeg holder fartsgrensa? 🙄 Anonymkode: 8220e...a93 JA! Flyt i trafikken er det tryggeste. Slipp forbi så unngår du at andre galne sjåfører skaper farlige situasjoner. Verre er det ikke! Anonymkode: 8a1f8...9b6 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #46 Del Skrevet 27. mars 2021 delias skrev (2 minutter siden): Folk her inne har tydeligvis glemt at de selv har vært nybegynnere. Selv kjører jeg pent alltid, men er ekstra obs på avstand og lav fart med en L foran meg som tydelig øvelseskjører. Vil aldri stresse de. Alle må lære en gang, og det hjelper ikke å lage panikk.. Takk Kjører ikke unaturlig sent heller, det er vel det jeg irriterer meg mest over... AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Vet du, hvis jeg har unormalt mye varer og ser at den bak meg i kassakøa som har dårlig tid og lite varer, pleier jeg faktisk å spørre om de vil forbi. Det gjør jeg også, og er takknemlig når andre gjør det med meg. AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Kan ha noe med at vi ser på posisjonene våre i verden som forskjellige. Ville iallfall ikke klagd på klatringa til rutinerte klatrere når jeg er på klatrekurs for nybegynnere, og det synes jeg ikke at du skal heller. I overført betydning. Selvfølgelig kan du irritere deg over det, men vær nå vennlig og slipp dem forbi! Saken er jo at jeg i mange tilfeller ikke kjører for sent heller da. AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Som en decent human being, du vet.. På oppkjøringa kan du kjøre opp til 10% over før det telles som en feil, men til gjengjeld er det en grov feil hvis du kjører fortere. Alle vet at man kjører konservativt på oppkjøringa. Ja, men det skal ikke mye til for at foten tråkker litt for mye på eller at man glemmer seg. Eller at man rett og slett blir fartsblind... Det er jo vanlig. AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Når det er sagt, bortsett fra at du høres skikkelig kjip ut- tråkk supersupersupersvakt på bremsen tre ganger (ikke så du bremser, men så lysene blinker), så er det tegnet for "hold deg unna". Skjønner ikke at kjørelæreren din ikke har lært deg det Anonymkode: c4bd0...b6f Dagens tips. Er jo opptatt av å gasse på da, så da er jeg jo hvert fall en sinker hvis jeg gjør det vel? Og tror det bare irriterer den bak meg mer for å være ærlig. 😂 Anonymkode: 8220e...a93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #47 Del Skrevet 27. mars 2021 Ikke kjør 10-20 under farst grensen og slipp folk forbi 👍 Ikke iritter deg over at folk ligger oppi ræva på deg. Dessverre så må du bare venne deg til det Anonymkode: 8c31e...0c7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #48 Del Skrevet 27. mars 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: Er det så vanskelig å holde fartsgrensen og jevn fart? Jeg skal rekke fergen. Anonymkode: 4608f...bf0 Det minner meg om den gangen jeg klikket på alle gamlingene som kom på bussen, skulle jo rekke jobben. Spesielt hvis en passasjer spør bussjåføren om noe. Da blir jeg sint og tramper vilt med føttene og brøler og skriker. Hallo, jobben min? Folk må vise litt forståelse. Anonymkode: 92214...845 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #49 Del Skrevet 27. mars 2021 PetterKanin skrev (5 minutter siden): Swlv om andre bryter den betyr det ikke at du ikke bryter den om du ikke slipper dem forbi. Det er kun din egen atferd du kan og skal kontrollere i trafikken. Dagens selvmotsigelsene. Det betyr jo at du ikke kan kontrollere min atferd i trafikken heller - at jeg ikke skal kjøre forbi heller da? Da må jo du ligge bak med 3-sekunderen, for det kan du selv kontrollere. Ikke lek smart. AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Er det så vanskelig å holde fartsgrensen og jevn fart? Jeg skal rekke fergen. Anonymkode: 4608f...bf0 Da spør jeg deg: Er det så vanskelig å planlegge tida si bedre? Anonymkode: 8220e...a93 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #50 Del Skrevet 27. mars 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det minner meg om den gangen jeg klikket på alle gamlingene som kom på bussen, skulle jo rekke jobben. Spesielt hvis en passasjer spør bussjåføren om noe. Da blir jeg sint og tramper vilt med føttene og brøler og skriker. Hallo, jobben min? Folk må vise litt forståelse. Anonymkode: 92214...845 😂 Sånn jeg føler hver gang gamlingene ikke klarer å betale på forhånd på nett. Anonymkode: 8220e...a93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PetterKanin Skrevet 27. mars 2021 #51 Del Skrevet 27. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Dagens selvmotsigelsene. Det betyr jo at du ikke kan kontrollere min atferd i trafikken heller - at jeg ikke skal kjøre forbi heller da? Da må jo du ligge bak med 3-sekunderen, for det kan du selv kontrollere. Ikke lek smart. Da spør jeg deg: Er det så vanskelig å planlegge tida si bedre? Anonymkode: 8220e...a93 Tror ikke du helt har forstått konseptet selvmotsigelse ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #52 Del Skrevet 27. mars 2021 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Kjører folk i 90 med 80 fartsgrense er det beste å henge med de andre. Alle kommer trygt hjem og det blir ingen kø. Detter iallefall helt forbudt når man kjører med kjøreskolene for å si det slik! Anonymkode: 33080...cc3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #53 Del Skrevet 27. mars 2021 Just now, PetterKanin said: Tror ikke du helt har forstått konseptet selvmotsigelse ... Ja. Hun må forstå at det kun gjelder henne. Du er jo et unntak. ❤️ Anonymkode: 92214...845 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PetterKanin Skrevet 27. mars 2021 #54 Del Skrevet 27. mars 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Detter iallefall helt forbudt når man kjører med kjøreskolene for å si det slik! Anonymkode: 33080...cc3 Trafikkskolene skal lære deg å følge loven. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #55 Del Skrevet 27. mars 2021 Hallo du har fått to råd her: slipp forbi folk, og blink tre ganger med lysene. Det er sånn de som kan å kjøre bil dealer med problemet. Hva mer vil du ha? Har du tenkt å følge noe av det, eller passet de ikke det du ønska deg av tilbakemeldinger? Anonymkode: c4bd0...b6f 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PetterKanin Skrevet 27. mars 2021 #56 Del Skrevet 27. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja. Hun må forstå at det kun gjelder henne. Du er jo et unntak. ❤️ Anonymkode: 92214...845 Tror ikke du heller forstår konseptet ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #57 Del Skrevet 27. mars 2021 Just now, PetterKanin said: Tror ikke du heller forstår konseptet ... Da må du forklare, da. Anonymkode: 92214...845 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #58 Del Skrevet 27. mars 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Da spør jeg deg: Er det så vanskelig å planlegge tida si bedre? Anonymkode: 8220e...a93 Om det er 2 timer å kjøre til fergen, så hjelper det ikke om man planlegger 10 minutter buffer når folk kjører langt under fartsgrensen på store deler av strekket uten forbikjøringsmuligheter. Anonymkode: 4608f...bf0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PetterKanin Skrevet 27. mars 2021 #59 Del Skrevet 27. mars 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Da må du forklare, da. Anonymkode: 92214...845 Det er ikke jeg som tok begrepet i bruk, så nei, det må jeg da på ingen måte. TS har fått vite hva hun/han gjør feil, og blitt opplyst om at det er et brudd på veitrafikkloven. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #60 Del Skrevet 27. mars 2021 1 minutt siden, PetterKanin said: Det er ikke jeg som tok begrepet i bruk, så nei, det må jeg da på ingen måte. TS har fått vite hva hun/han gjør feil, og blitt opplyst om at det er et brudd på veitrafikkloven. Anonymkode: 92214...845 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå