Gå til innhold

Kvinneguidens parfymeri


Gry

Anbefalte innlegg

Kvinneguidens parfymeri

Kvinneguiden er partnerside med Strawberrynet. Dette gjør at vi kan tilby kosmetikk og parfyme til langt billigere priser enn det du vanligvis forbinder med slike produkter.

Du kan lese mer i denne artikkelen.

Eller gå direkte til butikken..

Hva om jeg må betale toll?

Strawberrynet refunderer alle utgifter du har hatt i forbindelse med toll ol.

Bare send dem en mail til: [email protected] med vedlegg av utgiftene (scannet for eksempel) eller send dem kopi av kvittering på faks: +852 2811 5138

eller send kvitteringene til:

StrawberryNET.Com

Customer Services Department

10/F Zung Fu Building

1067 King's Road

Quarry Bay

Hong Kong

Husk å inkludere ordrenummeret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

Hei!

Jeg sybs det er rart at du sier at Strawberry net vil refundere mva. Jeg kjøpte noe der for en del mnd. siden måtte betale mva. Jeg skannet inn kvitteringen og sendte den på mail men har ikke fått pengene tilbake, har faktisk ikke hørt et pip fra dem. :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig mange av Kvinneguidens brukere (meg selv inkludert) har helt andre erfaringer. Jeg har aldri hatt problemer med å få tilbake utlegg, pengene har blitt tilbakebetalt direkte til min konto. Hvis pengene ikke har kommet inn på kontoen din ville jeg sendt en ny mail.

Hvis du har handlet via Kvinneguidens link kan du sende meg kvitteringene så skal jeg ta det videre for deg med min kontakt hos Starwberrynet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

  • 4 uker senere...

Jeg bestiller stadig vekk fra Strawberrynet. Har bare positive erfaringer. Jeg har alltid fått refundert tollutgifter. Jeg sender kopi av kvitteringene i posten. Etter et par uker er pengene komt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

jeg bestilte noen produkter fra strawberry net før jul, scannet inn kvitteringen min og mailet den. Har fremdeles ikke fått igjen pengene...... :frustrert:

Hvor lang tid pleier det å ta?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du purret?

Brukeren over deg skriver at det tar noen uker før hun får tilbake sine penger. Det kan jo hende det tar ekstra lang til i forbindelse med jul ;)

Send dem en ny mail hvor du henviser til den forrige og spør. Husk å oppgi bestillingsnummer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpet mange ting fra der, men har det en gang som jeg må betale skatt.

hva skal jeg gjør ,så trenger jeg ikke betale skatt___??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...
Gjest Gjest

Dersom du ikke får svar innen rimelig tid er det helt vanlig å purre på forespørselen sin.

På en høffelig måte selvfølgelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...