Hønemor74 Skrevet 9. oktober 2021 #321 Del Skrevet 9. oktober 2021 Superbobla skrev (2 minutter siden): Har hun slettet snap nå kanskje? Finner henne ikke. Hun har lagt ut en snap idag med bilde av noe perler hun har kjøpt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superbobla Skrevet 9. oktober 2021 #322 Del Skrevet 9. oktober 2021 Hønemor74 skrev (8 minutter siden): Hun har lagt ut en snap idag med bilde av noe perler hun har kjøpt Hmm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingelaene Skrevet 9. oktober 2021 #323 Del Skrevet 9. oktober 2021 Den siste snappen var full av skrivefeil 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingelaene Skrevet 9. oktober 2021 #324 Del Skrevet 9. oktober 2021 Også sier hun hun får screenshots og at hu ikke leser på forumer, men jeg skal love dere at hu er like nysgjerrig som meg på om det er noe nytt her inne 😅 og hadde det vært meg så hadde jeg jo tenkt over når jeg la opp til drama ut ifra når det skrives på KG. Foreløbig er det kun når hun blottlegger kleine helgeturer med venninner 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annelinb Skrevet 9. oktober 2021 Forfatter #325 Del Skrevet 9. oktober 2021 Ingelaene skrev (2 minutter siden): Også sier hun hun får screenshots og at hu ikke leser på forumer, men jeg skal love dere at hu er like nysgjerrig som meg på om det er noe nytt her inne 😅 og hadde det vært meg så hadde jeg jo tenkt over når jeg la opp til drama ut ifra når det skrives på KG. Foreløbig er det kun når hun blottlegger kleine helgeturer med venninner Spesielt og ikke avkrefte ryktene som går nå også. Dette har hun garantert fått skjermbilder av/lest selv. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mumlife2019 Skrevet 9. oktober 2021 #326 Del Skrevet 9. oktober 2021 Tulltulla skrev (17 timer siden): Ja det er slettet nå ser jeg Hva la hun ut? fikk det ikke med meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hønemor74 Skrevet 9. oktober 2021 #327 Del Skrevet 9. oktober 2021 mumlife2019 skrev (12 minutter siden): Hva la hun ut? fikk det ikke med meg Bilde av en mann på hotellrommet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
abanabi Skrevet 9. oktober 2021 #328 Del Skrevet 9. oktober 2021 Hønemor74 skrev (1 time siden): Bilde av en mann på hotellrommet Men hva var konteksten? Jeg fikk med meg de tidligere snappene den dagen, men ikke denne mannen. Var det bare et bilde uten noen tekst/forklaring? Og var dette natt til i dag (lørdag) eller natt til fredag? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hønemor74 Skrevet 9. oktober 2021 #329 Del Skrevet 9. oktober 2021 abanabi skrev (13 minutter siden): Men hva var konteksten? Jeg fikk med meg de tidligere snappene den dagen, men ikke denne mannen. Var det bare et bilde uten noen tekst/forklaring? Og var dette natt til i dag (lørdag) eller natt til fredag? Igår kveld , det stod navnet hans og at det var lenge siden sist de hadde møttes . At han passet på henne 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
abanabi Skrevet 9. oktober 2021 #330 Del Skrevet 9. oktober 2021 Hønemor74 skrev (Akkurat nå): Igår kveld , det stod navnet hans og at det var lenge siden sist de hadde møttes . At han passet på henne Ah, okei. Takk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulltulla Skrevet 9. oktober 2021 #331 Del Skrevet 9. oktober 2021 abanabi skrev (19 minutter siden): Men hva var konteksten? Jeg fikk med meg de tidligere snappene den dagen, men ikke denne mannen. Var det bare et bilde uten noen tekst/forklaring? Og var dette natt til i dag (lørdag) eller natt til fredag? Det lå ikke ute så veldig lenge. Som du fikk svar på så var det en tekst, pluss at det var et hjerte/smiletegn som kanskje kunne se ut som var brukt for å sladde deler av bildet. MEN, mulig jeg tar feil ang hva slags tegn som var brukt, eller om det var brukt til å sladde noen andre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hønemor74 Skrevet 9. oktober 2021 #332 Del Skrevet 9. oktober 2021 Tulltulla skrev (3 minutter siden): Det lå ikke ute så veldig lenge. Som du fikk svar på så var det en tekst, pluss at det var et hjerte/smiletegn som kanskje kunne se ut som var brukt for å sladde deler av bildet. MEN, mulig jeg tar feil ang hva slags tegn som var brukt, eller om det var brukt til å sladde noen andre. Ja det var en slags gif men hennes Bitmoji . Stod navnet hans ( som jeg ikke gjengir pga personvern) så stod det ( skriver slik hun skrev det ) Alltid vært supertrei mot meg? Og passer så på meg … 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulltulla Skrevet 9. oktober 2021 #333 Del Skrevet 9. oktober 2021 Hønemor74 skrev (16 minutter siden): Ja det var en slags gif men hennes Bitmoji . Stod navnet hans ( som jeg ikke gjengir pga personvern) så stod det ( skriver slik hun skrev det ) Alltid vært supertrei mot meg? Og passer så på meg … Ja så navnet hans den teksten ja. Akkurat det navnet er vel et ikke tema tenker jeg, han trenger ikke akkurat å bli klint ut i noe offentlighet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Utroligfortilet Skrevet 9. oktober 2021 #334 Del Skrevet 9. oktober 2021 Noen som har hørt noe fra henne i dag? Har hun det bra? Håper hun har kommet seg hjem og har noen nære sammen med henne nå. Tydelig at hun virkelig har mistet seg selv og trenger mye hjelp for å klare finne seg selv igjen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brumundaline Skrevet 9. oktober 2021 #335 Del Skrevet 9. oktober 2021 Hønemor74 skrev (1 time siden): Ja det var en slags gif men hennes Bitmoji . Stod navnet hans ( som jeg ikke gjengir pga personvern) så stod det ( skriver slik hun skrev det ) Alltid vært supertrei mot meg? Og passer så på meg … Var ståa sånn at hun trengte noen til å passe på seg altså...🤔🤔 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_fjong1 Skrevet 10. oktober 2021 #336 Del Skrevet 10. oktober 2021 Jeg fulgte Linn en liten stund før hun og mannen gikk fra hverandre. Da var hun en sprudlende og glad dame. Nå har jeg fulgt henne litt sporadisk etter å ha lest her inne, og fy søren som hun har forandret seg. Nå virker hun veldig mentalt nede og jeg får vondt av å se på henne. Har hun kommet seg hjem til Voss eller er hun i Bergen enda? Hva med barnet hun skulle ha hjemme ? 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boralis Skrevet 10. oktober 2021 #337 Del Skrevet 10. oktober 2021 Kjære Linn. Vil bare du skal vite at jeg, og garantert veldig mange andre syns du er en fantastisk dame. Du etterlyste positive ting om deg selv, og det skal du få🤗 Du er utrolig snill, rettferdig, hardtarbeidende, morsom, inspirerende, en god mamma, god venn, søt og masse masse annet🙂❤️ Vil så gjerne at du tar med deg disse ordene, og ikke glem de! ❤️. Du er så verdifull, og jeg ønsker deg alt godt. Ta like godt vare på deg selv, som du gjør med vennene dine, vær din egen bestevenn en liten stund❤️ Vi er mange som heier på deg, og som kun vil ditt beste! ❤️ God klem til deg kjære Linn, og ta vare på deg selv nå🙂❤️ 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulltulla Skrevet 10. oktober 2021 #338 Del Skrevet 10. oktober 2021 Kjære Linn❤️ For noen dager siden sa du åpent på din snap profil, at i sommer var du så sliten psykisk at du ikke skulle ha snappet, vær så snill å ta til deg din egen samtale nå. Jeg vil deg overhodet ikke noe vondt, men jeg syntes det er trist, å ikke minst skremmende, den tilstanden du snappet i, å jeg håper vedkommende du la ut bilde av, tok ansvar å passet på deg. Ta deg en pause, slapp av, kanskje en sykemelding fra jobben på heimen. Finn roen i livet ditt, finn tilbake den gamle sprudlende Linn som danset rundt. Reis til Svelvik å få omsorg fra familien, ta imot støtte og omsorg. Om du leser dette, så er det ikke fordi jeg ikke liker deg eller syntes du er et dårlig menneske. Dette er et velment råd fra ei som kunne ha vært moren din. Å et råd fra en mamma til en mamma, bli frisk sånn at du kan være der 100 prosent for barna dine- de vil alltid trenge mammaen sin.❤️ 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
veslemøy Skrevet 10. oktober 2021 #339 Del Skrevet 10. oktober 2021 Tulltulla skrev (33 minutter siden): Kjære Linn❤️ For noen dager siden sa du åpent på din snap profil, at i sommer var du så sliten psykisk at du ikke skulle ha snappet, vær så snill å ta til deg din egen samtale nå. Jeg vil deg overhodet ikke noe vondt, men jeg syntes det er trist, å ikke minst skremmende, den tilstanden du snappet i, å jeg håper vedkommende du la ut bilde av, tok ansvar å passet på deg. Ta deg en pause, slapp av, kanskje en sykemelding fra jobben på heimen. Finn roen i livet ditt, finn tilbake den gamle sprudlende Linn som danset rundt. Reis til Svelvik å få omsorg fra familien, ta imot støtte og omsorg. Om du leser dette, så er det ikke fordi jeg ikke liker deg eller syntes du er et dårlig menneske. Dette er et velment råd fra ei som kunne ha vært moren din. Å et råd fra en mamma til en mamma, bli frisk sånn at du kan være der 100 prosent for barna dine- de vil alltid trenge mammaen sin.❤️ Hør hør! Blir direkte skremt over korleis dei siste døgna med snapping har vore frå deg Linn! Urovekkende å sjå korleis du skriv, med usamanhengande setningar fulle av skrivefeil. Håpar verkeleg du har nokon som tek vare på deg av vennar eller familie no, du treng støtte no. Og vit at vi er ein god gjeng som har fulgt deg lengje, fordi du er ei kjekk taus å følgje! Vi heier jo på deg💖 Legg vekk telefonen og prioriter deg sjølv no. Ikkje bry deg om kva andre meinar, gjer det du likar og får energi av. Treng ikkje å dele det med omverdenen heller. God bedring!💜 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Audisnuppa Skrevet 10. oktober 2021 #340 Del Skrevet 10. oktober 2021 Jeg kjenner Linn å Hu er verdens snillete og gode mot alle å vil alle skal ha det bra å Hu er veldig ærlig. Alle kan ha problemer å har hatt det men fortid er fortid å nå tid er nå tid . Dere får feie for dere egen dør før dere feier for andre . Jeg syntes linn er ei tøff å sterk dame. Hu er der for andre selv om Hu har hatt det tøff selv. Jeg glad jeg har blid kjent med ei så god dame som linn.❤ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg