Tulltulla Skrevet 8. oktober 2021 #281 Del Skrevet 8. oktober 2021 Pålur skrev (21 minutter siden): Det som foregår nå på snap i Bergen er jo bare tragisk & trist. Skal sjekke ut kl 14, smertefri og livet er bra, plutselig over til en helt annen historie. Har sjekket ut av hotellet, veska er borte, men hun har sein utsjekk. Mater duer og kaller det måser?!? Funnet veska på en trapp, men ei hadde ringt henne om bankkortet?!? Og avholds kosen hun har pratet så masse om ender opp i lyst på en drink på Fridays, som ligger 1. etg av hotellet hun bruker å ligge på (som i går var første gang hun bodde på), Håper hun Rebecca tar litt ansvar her….begge bor på Voss, hvorfor ikke ta tog hjem sammen når du ser venninna di sitter på ett tog som er i ferd med å krasje?!? Jeg måtte faktisk kikke gjennom hele snappen igjen etter jeg leste innlegget ditt. Helt enig med deg- trist å se. Alt er jo bare rør. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pålur Skrevet 8. oktober 2021 #282 Del Skrevet 8. oktober 2021 Tulltulla skrev (3 minutter siden): Jeg måtte faktisk kikke gjennom hele snappen igjen etter jeg leste innlegget ditt. Helt enig med deg- trist å se. Alt er jo bare rør. Ser ut som hun er feilmedisinert…er jo helt borte 😳 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hønemor74 Skrevet 8. oktober 2021 #283 Del Skrevet 8. oktober 2021 Skulle hun ikke tilbake til hotellet sa hun for hun hadde sein utsjekk ? Så sa hun at hun skulle hjem for det var ett sykt barn som skulle dit . Men nå går hun på senter ? Skjønner ingenting jeg 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pålur Skrevet 8. oktober 2021 #284 Del Skrevet 8. oktober 2021 Hønemor74 skrev (7 minutter siden): Skulle hun ikke tilbake til hotellet sa hun for hun hadde sein utsjekk ? Så sa hun at hun skulle hjem for det var ett sykt barn som skulle dit . Men nå går hun på senter ? Skjønner ingenting jeg Tror ikke det er mange som skjønner noe av det driver med i dag🤷🏼♂️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemor1982 Skrevet 8. oktober 2021 #285 Del Skrevet 8. oktober 2021 Pålur skrev (5 minutter siden): Tror ikke det er mange som skjønner noe av det driver med i dag🤷🏼♂️ Reine Sirkus Merano med full klovnesminke dette🙈🆘️ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millis-0101 Skrevet 8. oktober 2021 #286 Del Skrevet 8. oktober 2021 Det er så trist å se denne dama om dagen. da jeg begynte å følge henne for 4 år siden var hun sprudlende, reflektert og så god på å vise livet fra alle sider. nå derimot, snøvlete (har hun begynt å ruse seg?), negativ, kaos fra ene enden til den andre. skjønner hun har hatt et tungt år, men kjærevene hun trenger hjelp, de som er nære henne må jo klare å hjelpe henne? Passe på henne og se at hun er i ferd med å møte veggen så det synger etter om dette ikke snur!! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alisha* Skrevet 8. oktober 2021 #287 Del Skrevet 8. oktober 2021 Flettfrid skrev (2 timer siden): Sminke fra i går. Det er veldig bekymringsfult slik hun fremstår på snapp i dag. Er det ingen nær henne som reagerer å prøver og hjelpe henne. Tror det kommer en skikkelig smell snart om hun ikke får den rette hjelpen 😔 Den smellen tror jeg er like om hjørnet. Helt forferdelig å se hvor sliten og forvirret hun er. Vi skal være forsiktige med å dømme, likeså å gå på utseende ~ men noe er fryktelig galt. Håper hun vil og kan ta imot hjelp snart.🤔 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulltulla Skrevet 8. oktober 2021 #288 Del Skrevet 8. oktober 2021 Jeg håper hun har kommet seg vel hjem, å at hun får slappet av å sovet litt, tror hun trenger det. Håper hun venninna stikker innom å ser etter henne. Dette er ikke sverting av noe slag, men omsorg fra ei voksen dame. Å som andre sier- håper noen støtter henne før toget krasjer. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mellion Skrevet 8. oktober 2021 #289 Del Skrevet 8. oktober 2021 Hun burde jo virkelig ikke ha snap som hobby/jobb når man ser hvordan kommentarer går inn på henne. Virker som om hun ikke greier og prelle av seg kritikk og slemme kommentarer. Da vil det etterhvert gå utover psyken når hu tar alt innover seg. Måtte se snap jeg også og tenker det er ei dame som ikke burde utlevere seg selv på snap akkurat nå. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hønemor74 Skrevet 8. oktober 2021 #290 Del Skrevet 8. oktober 2021 (endret) Kan hende vennene eller de i nærheten snakker sammen om ting som skjer . Håper det så hun kan ha noen rundt seg Endret 8. oktober 2021 av Hønemor74 Liten trykkfeil 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veranda Skrevet 8. oktober 2021 #291 Del Skrevet 8. oktober 2021 (endret) Har fulgt Linn i flere år, Har likt henne og liker hun fortsatt. Men hun har forandret seg veldig. Det er noe som ikke stemmer med hun lenger. Sist jeg ytret meg her fikk jeg som hatten flagret her på kg. Nå ser jeg at flere har lagt merke til det samme. Hun er jo søt med den munnen hun har gått rundt med i 2 døgn nå 🤣😍 lipliner mye mørkere enn leppefarge/stift 😆👌 Den forstørringen av leppene med lipliner tror jeg hun lærte av sin veninne fra Drammen i sommer. Da ble Linn sminket på samme måte når de skulle på byen. 🙄😉 Men det som forbauser meg er at ikke veninnen sier det til henne, vil hun virkelig at veninnen skal gå rundt som en klovn. Dette er rett og slett bare trist å se på.. Fine gode Linn, håper det er noen av disse "gode veninnene" som støtter henne og ser hvordan hun har det. Det virker ikke som hun har det så bra som hun påstår på snap ❤ Endret 8. oktober 2021 av Veranda 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 8. oktober 2021 #292 Del Skrevet 8. oktober 2021 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Sol, admin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingelaene Skrevet 8. oktober 2021 #293 Del Skrevet 8. oktober 2021 Hva skjedde med det uhøytidlige humøret, den smittende latteren og NATURLIGHETEN. Vi unner deg alle en pause, Linn! Finn deg sjæl igjen! 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litenoggod Skrevet 8. oktober 2021 #294 Del Skrevet 8. oktober 2021 (endret) 💨 Endret 8. oktober 2021 av Litenoggod 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veranda Skrevet 8. oktober 2021 #295 Del Skrevet 8. oktober 2021 (endret) Litenoggod skrev (1 time siden): Jeg får inntrykk av at Linn ikke er helt edru når hu driver å kler på Nå har hun snakket i hele dag om hvor fantastisk veninne hun er, hun vil ingen vondt, hun vil alle vel. Andre er bare misunnelig på henne. Skjønner ikke hvorfor hun legger ut alt dette hun gjør, hun må jo se dette selv, når hun blir seg "selv" igjen. Det er ikke er rart det kommer reaksjoner på det når hun fremstår totalt forandret og uklar. Og hun lærer ikke til neste gang for dette har gjentatt seg flere ganger siste året. Hotellturen sin det, hvorfor ikke ta dette når hun kommer hjem.. evig lang rant 🙈 Endret 8. oktober 2021 av Veranda 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelinn Skrevet 8. oktober 2021 #296 Del Skrevet 8. oktober 2021 Håper det går fint med henne. Lenge siden hun har lagt ut noe nå.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulltulla Skrevet 9. oktober 2021 #297 Del Skrevet 9. oktober 2021 (endret) Lykkelinn skrev (2 timer siden): Håper det går fint med henne. Lenge siden hun har lagt ut noe nå.. Har nå i natt lagt ut et bilde av en gutt/ mann. navngitt han å skrevet noe om at han alltid har vært hyggelig, og nå passer han på,ser ut som om det er fra et hotell rom. ( velger å tolke skrivefeil slik) Så da får vi håpe at set er noen som ser etter henne, å at hun er i hode hender. Endret 9. oktober 2021 av Tulltulla 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litenoggod Skrevet 9. oktober 2021 #298 Del Skrevet 9. oktober 2021 Tulltulla skrev (12 minutter siden): Har nå i natt lagt ut et bilde av en gutt/ mann. navngitt han å skrevet noe om at han alltid har vært hyggelig, og nå passer han på,ser ut som om det er fra et hotell rom. ( velger å tolke skrivefeil slik) Så da får vi håpe at set er noen som ser etter henne, å at hun er i hode hender. Det bildet er allerede slettet fra storyen hennes. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa12 Skrevet 9. oktober 2021 #299 Del Skrevet 9. oktober 2021 Tulltulla skrev (12 minutter siden): Har nå i natt lagt ut et bilde av en gutt/ mann. navngitt han å skrevet noe om at han alltid har vært hyggelig, og nå passer han på,ser ut som om det er fra et hotell rom. ( velger å tolke skrivefeil slik) Så da får vi håpe at set er noen som ser etter henne, å at hun er i hode hender. Det må være slettet igjen, for siste snap jeg får opp er 9 t siden, da på kjøpesenter. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hønemor74 Skrevet 9. oktober 2021 #300 Del Skrevet 9. oktober 2021 Har filma hele dagen idag og også han som er filma å tydelig sletta nå 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg