Gå til innhold

Hva er deres beste sjekketriks??


vilja

Anbefalte innlegg

Hvordan gå frem på naturlig måte på å "forføre " en gutt/mann?

Man kaster seg ikke om halsen på dem med en gang? - Eller er det noen som praktiserer det sjekketrikset?

HVA HAR DERE GJORT? - Hvilke sjekketriks funker når du er på rommet hans men har ikke dansa/klina eller noe? - har testet ut noen selv men får ikke ut fingeren med denne personen.......... (sitter fast) Hehehe

Jeg vet jeg må/skal gjøre noe med dette!

- Jeg må!!! :) :)

ER veldig frempå når det er på skøy/flørting, men med denne personen jeg har i tankene, så greier jeg ikke å realisere det jeg har tenkt med flørt og div.

Vet at han liker meg godt, men vi blir bare stående å se og snakke med hverandre.......

Det er helt sykt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Peis på!! :wink:

Njæh..vet ikke jeg. Siden du vet han liker deg, så er det vel bare å være tøff å ta det første skrittet?!

Lykke til!

Få høre hva som skjer videre. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se en film med han, enten hjemme eller på kino. Hvis ikke han legger armen rundt deg, så legger du armen på låret hans. Da er resten en lek.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg inviterte meg selv hjem til ham en lørdag for å drikke litt øl. Når jeg hadde drukket den første, var jeg tøff nok til å bite ham (ikke hardt) i øret. Det funket!!! Og vi ble kjærester fra det øyeblikk!!

Han var så sjenert at hvis jeg skulle ventet på ham hadde det tatt år... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Den stygge andungen

Beklager å måtte si det. Men jeg kommer ALDRI mere til å "forføre" en gutt. Slike forhold har aldri ført til noe...det har heller ført til noe av det mest destruktive jeg har opplevd. Han var like hjelpeløs på slutten som i begynnelsen....Er så lei av å være den sterke jenta. Uansett hvor beskjeden han er; han får værsegod ta første steget....og la meg få føle meg litt utvalgt og spesiell jeg også!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pleide å bruke øynene som sjekketriks jeg. La øynene fortelle at du er interessert, men ikke vær for ivrig (ikke mas på han). Vær mystisk... La han sjekke deg opp. Hvis han virker brukbar så spør om han vil treffe deg igjen, eller så kan du gi han nummeret ditt (så ringer han deg hvis han vil).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

:hoho::hoho::hoho:

Tør jeg nesten ikke fortelle her engang...

Det var en gang....

Jeg visste ikke engang at det var et perfekt sjekketriks..

Tviler på at jeg skal bruke det flere ganger....

:kul::kul::kul:

Men, jeg anbefaler at du er deg selv 100 % og at du starter med å nærme deg ham/henne og kommer i prat. Da går det meste som regel av seg selv... :wink:

Forresten, be ham til dans.... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen.

Vi har utrolig god kontakt. Snakker med hverandre minst 1 gang per. dag. Kan bli opptil 6 ganger per dag. ( Vi jobber sammen, men ikke i en vanlig jobb. (mlm)- og vi har maaaaaaaange mil mellom oss nå.)

- Skal på STOOOOR møte i Oktober i firmaet. Skal nedover til han da. Skal overnatte til han. Lå over der for noen uker siden også, men intet hendte.....

:briller::kul::briller: - Så derfor..... :sjarmor::sjarmor:

Trenger tips folkens!!! Elsker å høre om deres verste tips oxo. Det er så morsomt!

Må legge til at vi har chattet på msn, med meget sexrelatert innhold.. Tror han er litt engstelig oxo....- Ettersom jeg inviterte han på oljemassasje via sms da vi var i Gøteborg :) *Glizzzzz* :sjarmor:

Han var for sjenert sa han....- Bodde ilag med onkelen sin på hotellet da, mens jeg var alene... hehe

Vi skal til Gøteborg i Februar, og HAN har bestilt rom til meg og han*GLIZZZZZE* :kul::kul::kul: - Men det er så langt til til det da, derfor må jeg skynde på litt.....

Har lekt med tanken på å pluttselig kysse han, men da må han sitte....Han er høy....... Hehehe. Synes jeg ser meg selv hoppe opp.....*smil*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...