Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Mennene styrte unna mens jeg gav motstand, men ble så nysgjerrig på hva som skjedde hvis man IKKE yter menn motstand.

En del menn kan ikke fordra motstand, har funnet meg en nå som elsker motstand.

Mange menn er litt som at de skal ha premie for at de klarer å prompe. For det er det jo ingen som klarer.

Anonymkode: ddd43...4d8

Motstand er helt greit så lenge dama er verdt det, men når man er maks en 5er er det bare plagsomt. Sant nok, noen tror de fortjener oppmerksomhet bare fordi de lever.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Thepig said:

Motstand er helt greit så lenge dama er verdt det, men når man er maks en 5er er det bare plagsomt. Sant nok, noen tror de fortjener oppmerksomhet bare fordi de lever.

Se! Jeg har svake knær! Jeg har 2 hårstrå på hodet! Se på meg! Meg, meg, meg! Jeg har briller som er 14 år gamle med utdatert styrke, jeg har sko med hull i! Jeg eksisterer, jeg puster! Jeg har gigantisk gjeld!

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Se! Jeg har svake knær! Jeg har 2 hårstrå på hodet! Se på meg! Meg, meg, meg! Jeg har briller som er 14 år gamle med utdatert styrke, jeg har sko med hull i! Jeg eksisterer, jeg puster! Jeg har gigantisk gjeld!

Høres ut som 50% av alle på nettet 😄

• Liker 1
Skrevet

Jeg var på sukker for noen år tilbake. Husker ikke hvor lenge, litt under ett år tror jeg. Møtte 12-13 damer. Hadde sex med en. Alt i alt noe jeg ikke kommwr til å bruke tid å penger på igjen, av flere grunner.

en av de grunnene er at det er på sett og vis tragisk å henge på datingappene (og ende opp som tidsfordriv og underholdning for andre 😅)

• Liker 1
Skrevet

Når jeg drev å datet var jeg ikke kresen på utseende og kropp. Men veldig kresen på atferd. 

AnonymBruker
Skrevet

Sånn er livet. Kvinnen er egget og mannen er spermen. 90 % av kvinner kan tillate seg å være kresne, 90 % av menn kan ikke det. I teorien da, virkeligheten er noe mer nyansert. 

Da må du som mann bare ta konsekvensen og gjøre en bedre jobb med profil og kommunikasjon. Hvis jeg bare kaster sammen en jobbsøknad på 5 min en kveld jeg føler meg litt fattig, så er det liten sjanse at jeg får lederstillingen. På samme måte vil du få lite respons om du bare kaster sammen en profil på noen minutter en kveld du er litt kåt. Er det ikke verdt å bruke litt tid og tanker på presentasjonen din, om sjansen for at du får kontakt med drømmedama, eller for at du får et ligg til, øker betraktelig etterpå? 

Jeg tror mange menn ikke skjønner at damer tenker annerledes enn dem. Selv ville de sagt ja til sex med "hvemsomhelst", og så tror de at damer også er sånn. Så de legger de lista for hvordan de presenterer seg veldig lavt, fordi de ikke skjønner damer, og ender opp med null resultater. 

Anonymkode: 3561a...795

• Liker 3
Gjest TheCatLady
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Sånn er livet. Kvinnen er egget og mannen er spermen. 90 % av kvinner kan tillate seg å være kresne, 90 % av menn kan ikke det. I teorien da, virkeligheten er noe mer nyansert. 

Da må du som mann bare ta konsekvensen og gjøre en bedre jobb med profil og kommunikasjon. Hvis jeg bare kaster sammen en jobbsøknad på 5 min en kveld jeg føler meg litt fattig, så er det liten sjanse at jeg får lederstillingen. På samme måte vil du få lite respons om du bare kaster sammen en profil på noen minutter en kveld du er litt kåt. Er det ikke verdt å bruke litt tid og tanker på presentasjonen din, om sjansen for at du får kontakt med drømmedama, eller for at du får et ligg til, øker betraktelig etterpå? 

Jeg tror mange menn ikke skjønner at damer tenker annerledes enn dem. Selv ville de sagt ja til sex med "hvemsomhelst", og så tror de at damer også er sånn. Så de legger de lista for hvordan de presenterer seg veldig lavt, fordi de ikke skjønner damer, og ender opp med null resultater. 

Anonymkode: 3561a...795

Det tror jeg også at stemmer bra. Det er utallige menn som tilsynelatende ikke greier eller gidder å skrive noe som helst og skriver noe sånt som "bare å spørre" eller "vet ikke hva jeg skal skrive jeg", og så har de ett bilde av seg selv. 

Dette tror jeg at, uten at jeg skal påstå at det er sånn for alle, ikke gjør kvinner særlig interesserte. Og hvor vanskelig er det å skrive noen ord om hvem man er, hva man liker og hva man søker. Jeg tror derimot at hvis en kvinne hadde kjørt samme taktikk så hadde hun fått meldinger fra flere menn. Man trenger ikke engang å ha bilde eller noe får å få meldinger siden det for noen menn holder at man er kvinne. 

Litt satt på spissen, men det er nok sånn at menn må legge mer innsats i hva de gjør på datingsider. Det er selvfølgelig urettferdig, men da kan man enten gjøre det som kreves eller drite i alt som har med datingsider å gjøre. 

Endret av TheCatLady
AnonymBruker
Skrevet
norw skrev (På 25.3.2021 den 21.30):

Damer kan tillate seg å være kresne i alle datingsammenhenger. Ville ikke du vært kresen om det var hundrevis eller tusenvis av damer i ditt område som viste interesse? 

Menn tar jo hva som helst til og med når det kommer til langvarige forhold/ekteskap og hvem de gjør gravid. Det er ikke overraskende. Da uansett hvor kjekke de er selv. Men allikevel tror alle damer at de er spesielle og blir manisk så fort de har sex eller får bekreftelse/forhold av en fyr de finner attraktiv, de skjønner ikke at det ikke er gjensidig. Menn er mestere i å fake forelskelse og nytelse. Er også mange damer som blir gravide med uhell for å få en attraktiv fyr til å bli hos de og gifte seg, akkurat som et visst par fra EOTB som har eget tv program om det. Han stakk til Mexico for å knulle andre damer og forlot henne, men kom tilbake fordi hun var gravid.

Anonymkode: d4ed1...a85

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Modellmenn styrer jeg unna. De som er så pene og striglet på bildene at de kunne vært i fotoshoots..eller de som har sort hvitt bilder og stirrer inn i det fjerne mens de lurer på om de er kjekk nå? Kledd i dress. Holdende på en glass sprudelwater. Nei.

vil heller ha en smildende fyr med sjegg og ruskete hår i skauen med barnet i bæremeis.

Anonymkode: 2a016...2e2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Modellmenn styrer jeg unna. De som er så pene og striglet på bildene at de kunne vært i fotoshoots..eller de som har sort hvitt bilder og stirrer inn i det fjerne mens de lurer på om de er kjekk nå? Kledd i dress. Holdende på en glass sprudelwater. Nei.

vil heller ha en smildende fyr med sjegg og ruskete hår i skauen med barnet i bæremeis.

Huff, ingen av de to høres fristende ut for min del. 

Anonymkode: 023c7...302

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Huff, ingen av de to høres fristende ut for min del. 

Anonymkode: 023c7...302

Ha ha..

Sort hvitt høytidelige pretensiøse bilder er rødt flagg for meg.

Samme med masse fest bilder. "Å jeg er så gøyal! Har ikke noe på stell men fest er gøy, la oss leve som om vi er 20"

Eller bare masse mørkbelyste deprimerende bilder av seg selv stirrendre inn i kamera fra sofaen. "Livet er dritt. Sånn har jeg det hver dag. Skal vi date?"

Utrolig hvor folk viser hvem de er baser på bildene de velger. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

86677516.jpg

Anonymkode: 506cf...30d

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Meg jo 😄 

Anonymkode: 486d8...639

Dere er jo begge på sosial medier ved at dere er her... 

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Kutt ut trollinga. Jeg har for min del heller ikke en eneste mannlig venn som har funnet en dame på nettet... ts: Vil du ha dame, så må du gå ut og by på deg selv

Anonymkode: 0aab4...2c0

det er lett med strenge korona tiltak og minimum med nærkontakter osv osv...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Huff, ja.

Føler hele samfunnet har blitt så selvhøytidelig.

Husker i begynnelsen av FB, da folk la ut bilder, da enset jo ikke folk kamera, nesten.

Mens nå har liksom kameraet blitt hoved-artisten og alle følger kameraet som slaver.

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Du ordlegger deg utrolig dårlig, så visst dèt gjenspeiler profilen din, skjønner jeg godt at damene styrer unna. 

Anonymkode: 107c0...1d9

🤨

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.3.2021 den 21.19):

Er alle damene på sukker superkresne? Har klikket vil vite mer på omtrent samtlige, men så og si ingen får jeg match med. De fleste ser jo ut som modeller enda de prøver det på bildene. Men de ønsker menn som ser ut som en modell

Anonymkode: e267f...a9e

Hvis ikke du ser klassisk pen ut eller er veldig rik fungere online dating dårlig. 

• Liker 2
Skrevet

Tråden er ryddet for nedsettende innhold, brukerdebatt og svar til dette. 

Perelandra, mod. 

AnonymBruker
Skrevet
Værre skrev (15 timer siden):

Hvis ikke du ser klassisk pen ut eller er veldig rik fungere online dating dårlig. 

Jeg er ikke veldig pen (men holder meg greit ifht alder) og rik er jeg iallefall ikke. Men det har ikke manglet på tilbud og etterspørsel siden jeg startet å lete. Ikke prøvd sukker jeg da. 
k43

Anonymkode: 26da6...f86

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.3.2021 den 21.19):

Er alle damene på sukker superkresne? Har klikket vil vite mer på omtrent samtlige, men så og si ingen får jeg match med. De fleste ser jo ut som modeller enda de prøver det på bildene. Men de ønsker menn som ser ut som en modell

Anonymkode: e267f...a9e

Hvis "alle" er like kresne ville jeg tenkt på hvordan jeg presenterte meg selv. Kvinner selger seg ofte inn litt for godt, mens menn har en tendens til å legge ut overraskende dårlige tekster og uheldige bilder av seg selv. Har sett menn jeg kjenner på nettdating og tenkt "hvorfor legger han ikke ut finere bilder,han ser jo langt bedre ut enn det der!".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...