AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #41 Skrevet 26. mars 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg er sånn, men jeg er ikke på datingsider Anonymkode: 023c7...302 AnonymBruker skrev (1 time siden): Meg jo 😄 Anonymkode: 486d8...639 Ergo umulig å finne? Nytter uansett ikke at dere er slik, med mindre dere ser etter en som meg. Tvilsomt ettersom jeg blir for "normal" og A4 basert på dagens krav og forventninger. Anonymkode: 1438d...386
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #42 Skrevet 26. mars 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Men på hvilken måte vil kresenhet på utseende gjøre at du unngår slikt? Jeg ville egentlig trodd det ble mer slik om man kun går etter de mest attraktive (med mindre du er like attraktiv selv da naturligvis) Anonymkode: f97ce...d2c Det er jo ikke sikkert server utseendet de er kresne på, kanskje de er kresne på personlighet, og ts ikke har vist dem noe av det. Tradisjonelt sett er menn mer opptatt av utseendet til en partner enn kvinner. Anonymkode: 4e1f8...99f 5
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #43 Skrevet 26. mars 2021 (endret) akkurat sånn dere damer har det på tinder dere kan velge og vrake Anonymkode: c2d86...271 Ryddet for sitat av slettet innhold. Perelandra, mod. Endret 28. mars 2021 av Perelandra
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #44 Skrevet 26. mars 2021 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): akkurat sånn dere damer har det på tinder dere kan velge og vrake Anonymkode: c2d86...271 Ikke bare på Tinder, men i datinglivet generelt. Det er jo fordi det kreves en sabla bra mann for å være bedre enn ingen mann. Å være singel som kvinne er ikke så kjipt, det er verre for menn. Anonymkode: 4e1f8...99f 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #45 Skrevet 26. mars 2021 25 minutter siden, AnonymBruker said: akkurat sånn dere damer har det på tinder dere kan velge og vrake Anonymkode: c2d86...271 Og så da? Hva er problemet? Anonymkode: ddd43...4d8
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #46 Skrevet 26. mars 2021 Har møtt endel kvinner for sex via sukker, synes det har vært relativt enkelt. Jeg ser helt vanlig ut, ikke noe kjekk. Men fast i fisken. Alt fra jenter i slutten av 20åra og til 40åra, som har sett helt greie ut. Er måten du kontakter folk på, ikke spør om sex i første melding. Behandler du kvinner bra, så sprer de beina lettere. Anonymkode: db301...82e 3
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #47 Skrevet 26. mars 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Og så da? Hva er problemet? Anonymkode: ddd43...4d8 ikke noe problem annet en at fleste jenter nå om dagen har hatt sex med veldig mange menn. Da er dere jo på lik linje med en thai dame som har jobba på hore hus. Anonymkode: c2d86...271
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #48 Skrevet 26. mars 2021 Just now, AnonymBruker said: ikke noe problem annet en at fleste jenter nå om dagen har hatt sex med veldig mange menn. Da er dere jo på lik linje med en thai dame som har jobba på hore hus. Anonymkode: c2d86...271 Du er jo bare på KG fordi du har en møkka-agenda. Anonymkode: ddd43...4d8 5
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #49 Skrevet 26. mars 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg synes overhodet ikke det var mangel på kvinnelig oppmersomhet da jeg (kort periode) var på sukker. Men det kommer nok an på alder. Jeg er 46, og mitt inntrykk er at normalt utseende og oppegående menn på 45 og oppover kan velge og vrake - iallfall kan jeg det. Anonymkode: 7277e...687 Kutt ut trollinga. Jeg har for min del heller ikke en eneste mannlig venn som har funnet en dame på nettet... ts: Vil du ha dame, så må du gå ut og by på deg selv Anonymkode: 0aab4...2c0 2
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #50 Skrevet 26. mars 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Vi damer er krese for det er for mange menn som sender meldinger som «du ser ut som noen som trenger å bli tatt hardt bakfra» 😶😶😶 Vi velger derfor veldig forsiktig hvem vi faktisk tror kan være noen å bruke tid på. Anonymkode: 643fc...203 Tviler på at de fleste menn skriver noe sånt. Damer er kresne av to årsaker: De vil heller være singel enn å være i et forhold med normal, stabil, suksessrik mann dersom han ikke oppfyller hvert eneste krav på sjekklista dems. For menn er det værre å singel. I tillegg til dette er det massivt kvinneoverskudd, spesielt i 20-30- årsalderen, i tillegg til dette importerer vi mange enslige unge menn utenfra. Tilslutt kommer det velkjente fenomen at noen menn gjenbrukes veldig mye og er far til veldig mange barn med mange forskjellige. Det sier seg selv at det da blir en god del menn som aldri får seg dame. Det er ikke bare lave, tjukke menn uten utdannelse på NAV, men kan likegjerne være høye, pene leger med god lønn som detter igjennom. Anonymkode: 0aab4...2c0
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #51 Skrevet 26. mars 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Overhodet ikke. Jeg er på utkikk etter en kvinne med beina på bakken, som er botox-, silikon- og fillersfri, ikke har maskuline trekk og som ikke eksponerer seg selv, livet sitt og folkene i livet sitt i sosiale medier. Men disse er visst umulig å finne. Anonymkode: 1438d...386 "ikke har maskuline trekk" Kan du utdype? Oppfatter de fleste mennesker, uavhengig av kjønn, som ganske nøytrale, iallefall opp mot stereotypene av "maskulin" og "feminin" som vi ser på TV. Anonymkode: e6e81...f79 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #52 Skrevet 26. mars 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Tviler på at de fleste menn skriver noe sånt. Damer er kresne av to årsaker: De vil heller være singel enn å være i et forhold med normal, stabil, suksessrik mann dersom han ikke oppfyller hvert eneste krav på sjekklista dems. For menn er det værre å singel. I tillegg til dette er det massivt kvinneoverskudd, spesielt i 20-30- årsalderen, i tillegg til dette importerer vi mange enslige unge menn utenfra. Tilslutt kommer det velkjente fenomen at noen menn gjenbrukes veldig mye og er far til veldig mange barn med mange forskjellige. Det sier seg selv at det da blir en god del menn som aldri får seg dame. Det er ikke bare lave, tjukke menn uten utdannelse på NAV, men kan likegjerne være høye, pene leger med god lønn som detter igjennom. Anonymkode: 0aab4...2c0 Faktisk er en god del menn på nettdting er på det nivået. Kanskje ikke riktig så direkte/grovt, men gjerne i den retningen ja. Så ja, de ødelegger mye for andre menn. For vi lærer oss etter hvert hvilke menn som mest sannsynlig er som det basert på erfaring, og skyr lignende profiler som pesten. Og jeg snakker om voksne menn som virkelig burde vite bedre. Ellers er jeg enig i at de fleste kvinner gidder ikke være sammen med noen bare for å være sammen med noen. Så ja vi tillater oss å være kresne. Kresne i den forstand at vi vil ha menn som klarer å oppføre seg. AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Kutt ut trollinga. Jeg har for min del heller ikke en eneste mannlig venn som har funnet en dame på nettet... ts: Vil du ha dame, så må du gå ut og by på deg selv Anonymkode: 0aab4...2c0 Det sier nok mer om deg og dine venner enn om nettdating generelt. Jeg kjenner mange av begge kjønn som har funnet kjærligheten på nettet. Men det er som de sier, de som lykkes godt på nettdating er de samme som lykkes godt i å finne partner på andre måter også, som på byen. Det er bare plattformen som er endret. Anonymkode: 97c9c...139 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #53 Skrevet 26. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): "ikke har maskuline trekk" Kan du utdype? Oppfatter de fleste mennesker, uavhengig av kjønn, som ganske nøytrale, iallefall opp mot stereotypene av "maskulin" og "feminin" som vi ser på TV. Anonymkode: e6e81...f79 Overdrevent muskuløs var mitt hovedmoment her. Da i hovedsak kvinner som driver med bodybuilding på hobbybasis. Men kan nevne andre faktorer også. Kvinner som lever etter feministekstremistiske holdninger med underliggende mannehat. Og kanskje har en overdrevent tøff og brautende holdning og væremåte hvor mantraet "jeg har bein i nesen" skal leves opp til 24/7. Liker for så vidt heller ikke kort hår på kvinner. Og da mener jeg mannekort i skalaen 3-15mm. Anonymkode: 1438d...386 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #54 Skrevet 26. mars 2021 Fra biologiens side er det normalt at hunndyret har høye krav til hanndyret når vi tenker på parring. Om jeg husker riktig er det alltid også litt flere hanndyr enn hunndyr, og så pleier hannen å spille en ganske liten rolle. De blir spist, jagd vekk, torturert, matet til ungene sine... ikke måte på, egentlig. Hunndyret fikser alt selv - stell av hjem og barn, mat til flokken og det er mange ganger også et hunndyr i lederstillingen/en del av lederstillingen. Blant nesten alle dyr gjør hunndyret all jobb mens hannen står for parring og beskyttelse av territorium. Når det kommer til mennesker, tror jeg at dette er vår måte å få utløp for vår "reptilhjerne" på. Vi setter skyhøye standarder slik at den mannen vi til slutt ender opp med, er en som har vunnet det sosiale kappløpet og eventuelle barn vil være sterkere når de en dag skal finne seg en partner. Hunndyr er egentlig drittsekker, men så er det slik naturen er skapt, i all sin brutalitet. Får du deg ikke kjæreste så kan du trøste deg med at få får akkurat det de vil mtp partner til slutt. Man må (som mann) alltid ofre et ønske (nesten) for å sikre seg en partner, og mange gjør "gjerne" dette til slutt. Men kvinner må få ha kravene sine, vi kan ikke ta det fra dem, akkurat. Og igjen, denne kjønnsbalansen i dyreverden oppklarer også mye; hvorfor han ikke hjelper til hjemme, hvorfor han oppfører seg sånn og slik... Vi kan jo si at "det er bare noen få" og da er jo det bra! Det betyr at flere og flere menn får en forståelse for hva og hvor kvinnen ønsker å ha mannen i sitt liv. Brutalt. Men slik er det. Anonymkode: e6e81...f79 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #55 Skrevet 26. mars 2021 17 hours ago, AnonymBruker said: Er alle damene på sukker superkresne? Har klikket vil vite mer på omtrent samtlige, men så og si ingen får jeg match med. De fleste ser jo ut som modeller enda de prøver det på bildene. Men de ønsker menn som ser ut som en modell Anonymkode: e267f...a9e De fleste av oss er nok litt kresne, ja. Men dette tolkes ofte som at alle kvinner har en krav-liste lang som et vondt år, og setter skyhøye krav til utseende, inntekt osv. Det stemmer ikke. De fleste kvinner vil ha en helt normal, oppegående mann. Det er ikke så lett å finne. Jeg kommer ihvertfall over en god del med holdninger jeg ikke kan akseptere, slibrige sjekkereplikker og generelt stort sexfokus fra første kontakt. Anonymkode: 317dc...9d1 4
Gjest TheCatLady Skrevet 26. mars 2021 #56 Skrevet 26. mars 2021 (endret) AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Tviler på at de fleste menn skriver noe sånt. Damer er kresne av to årsaker: De vil heller være singel enn å være i et forhold med normal, stabil, suksessrik mann dersom han ikke oppfyller hvert eneste krav på sjekklista dems. For menn er det værre å singel. I tillegg til dette er det massivt kvinneoverskudd, spesielt i 20-30- årsalderen, i tillegg til dette importerer vi mange enslige unge menn utenfra. Tilslutt kommer det velkjente fenomen at noen menn gjenbrukes veldig mye og er far til veldig mange barn med mange forskjellige. Det sier seg selv at det da blir en god del menn som aldri får seg dame. Det er ikke bare lave, tjukke menn uten utdannelse på NAV, men kan likegjerne være høye, pene leger med god lønn som detter igjennom. Anonymkode: 0aab4...2c0 Ikke de fleste, men noen. Det er verre for min del på sider som sukker siden jeg ikke kan sile selv og enhver idiot kan ta kontakt med meg der. Men jeg er ikke enig i det du skriver sånn ellers. Jeg er enig i at det ikke er nok å bare ha ting på stell, som veldig mange menn fokuserer masse på og tror tilsynelatende det er nok å flagge alt de har og eier og i tillegg "jeg er snill og grei". Så viser de ingenting av personligheten sin og akkurat det er noe jeg er kresen på. Utseendet er mindre viktig for meg eller jeg må like et eller annet ved han og han må se litt presentabel ut, men trenger absolutt ikke å være noe voldsomt kjekk. Mulig det er fokus på det materialistiske sammen med intetsigende beskrivelser av seg selv og hva han liker som gjør at noen kommer til kort uansett hvor mye suksess de har i arbeidslivet og ellers har alt på stell. Men ja, dette er det jeg tenker etter å ha vært på flere datingsider og hva som får meg interessert og ikke. Endret 26. mars 2021 av TheCatLady
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #57 Skrevet 26. mars 2021 Først blir menn sure for at kvinner er kresne. (hvordan våger du) Og så blir de sure for at kvinner ikke har vært kresne. (hvordan våger du) Anonymkode: ddd43...4d8 5
Gjest Kaiminator Skrevet 26. mars 2021 #58 Skrevet 26. mars 2021 15 minutter siden, AnonymBruker said: Først blir menn sure for at kvinner er kresne. (hvordan våger du) Og så blir de sure for at kvinner ikke har vært kresne. (hvordan våger du) Anonymkode: ddd43...4d8 Ja fy søren ass! Nå må drømmedama bare se til å være kresen på alle, utenom på meg.
Thepig Skrevet 26. mars 2021 #59 Skrevet 26. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Du ordlegger deg utrolig dårlig, så visst dèt gjenspeiler profilen din, skjønner jeg godt at damene styrer unna. Anonymkode: 107c0...1d9 De styrte unna helt til jeg fikk penger, da kom de som fluer på en dritt 😄
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #60 Skrevet 26. mars 2021 3 minutter siden, Thepig said: De styrte unna helt til jeg fikk penger, da kom de som fluer på en dritt 😄 Mennene styrte unna mens jeg gav motstand, men ble så nysgjerrig på hva som skjedde hvis man IKKE yter menn motstand. En del menn kan ikke fordra motstand, har funnet meg en nå som elsker motstand. Mange menn er litt som at de skal ha premie for at de klarer å prompe. For det er det jo ingen som klarer. Anonymkode: ddd43...4d8 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå