AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #1 Skrevet 25. mars 2021 Er alle damene på sukker superkresne? Har klikket vil vite mer på omtrent samtlige, men så og si ingen får jeg match med. De fleste ser jo ut som modeller enda de prøver det på bildene. Men de ønsker menn som ser ut som en modell Anonymkode: e267f...a9e
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #2 Skrevet 25. mars 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Er alle damene på sukker superkresne? Har klikket vil vite mer på omtrent samtlige, men så og si ingen får jeg match med. De fleste ser jo ikke ut som modeller enda de prøver det på bildene. Men de ønsker menn som ser ut som en modell Anonymkode: e267f...a9e Anonymkode: e267f...a9e
norw Skrevet 25. mars 2021 #3 Skrevet 25. mars 2021 Damer kan tillate seg å være kresne i alle datingsammenhenger. Ville ikke du vært kresen om det var hundrevis eller tusenvis av damer i ditt område som viste interesse? 7
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #4 Skrevet 25. mars 2021 11 minutter siden, AnonymBruker said: Er alle damene på sukker superkresne? Ja Anonymkode: f97ce...d2c 3
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #5 Skrevet 25. mars 2021 En tankevekker at selv de feite bruglene er superkresne ja. Det kan jo også hende at trådstarter har en helt ubrukelig personlighet. Du må svare det de vil høre TS, bløff og stå på. Det gjør vi andre. Anonymkode: 05913...a46 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #6 Skrevet 25. mars 2021 Nei? Eller det spørs hvordan man ser det. Jeg tror egentlig hver 3. menn i Norge kan leve opp til mine "krav". Men jeg er ikke interessert i hver 3. mann i Norge av den grunn. Jeg får jo ikke automatisk følelser for noen som formelt sett oppfyller krav jeg har som: "ikke rusmisbruker". Hvorfor kontakter du alle kvinner der? Regner med du ikke kan være sammen med hvem som helst du heller? Ellers er det litt av røverhistorie du forteller om modellepene menn på sukker. Jeg har sett 2 menn som går i den kategorien av de jeg matcher med om jeg stiller inn søk på HELE NORGE. LOL. Anonymkode: f204a...50e 8
jabx Skrevet 25. mars 2021 #7 Skrevet 25. mars 2021 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Er alle damene på sukker superkresne? Har klikket vil vite mer på omtrent samtlige, men så og si ingen får jeg match med. De fleste ser jo ut som modeller enda de prøver det på bildene. Men de ønsker menn som ser ut som en modell Anonymkode: e267f...a9e Klikket "vil vite mer"? Du må vel sende en bra melding da vet du. 5
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #8 Skrevet 25. mars 2021 jabx skrev (38 minutter siden): Klikket "vil vite mer"? Du må vel sende en bra melding da vet du. Hvor gjør man det i looks??? Anonymkode: e267f...a9e
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #9 Skrevet 25. mars 2021 norw skrev (1 time siden): Damer kan tillate seg å være kresne i alle datingsammenhenger. Ville ikke du vært kresen om det var hundrevis eller tusenvis av damer i ditt område som viste interesse? Gutter viser interesse, men 95% gjør det kun for sex jo Anonymkode: 023c7...302 6
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #10 Skrevet 25. mars 2021 So how bad is it? According to the study, the kind of men that single women likely would marry, if they married—i.e., the "synthetic spouses"—were not only 26 percent more likely to hold a job, and more highly educated, but they also had nearly a 55 percent higher income than what the available men in the U.S. actually make. In other words, from an economic standpoint, the dating pool lacks the kind of men that women might be particularly interested in attaching to, for the long-haul. https://www.psychologytoday.com/us/blog/meet-catch-and-keep/201909/are-there-not-enough-men-worth-marrying Anonymkode: 506cf...30d
Gjest Kaiminator Skrevet 25. mars 2021 #11 Skrevet 25. mars 2021 Du ser ikke bra nok ut til å kunne ha draget på datingapps (altså bare få matcher pga utseende) Du tjener ikke nok og det går utover sistnevnte, altså: Personligheten er for dårlig, typisk "stakkars meg alle kvinnene driter i meg, hva med meg" Alle damer på datingapps får tusenvis av likes, å da må du være bedre enn alle de andre for å i det hele tatt ha sjans på en match.
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #12 Skrevet 25. mars 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Er alle damene på sukker superkresne? Har klikket vil vite mer på omtrent samtlige, men så og si ingen får jeg match med. De fleste ser jo ut som modeller enda de prøver det på bildene. Men de ønsker menn som ser ut som en modell Anonymkode: e267f...a9e Du må jo skrive i profilen din at kvinnene dine skal kysse føttene dine, da, samt at de skal ha en haug med menn etter seg, men at de skal kun leve og ånde for deg. Da får du det som du vil, problem løst. Anonymkode: ddd43...4d8 5
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #13 Skrevet 25. mars 2021 norw skrev (1 time siden): Damer kan tillate seg å være kresne i alle datingsammenhenger. Ville ikke du vært kresen om det var hundrevis eller tusenvis av damer i ditt område som viste interesse? Det er noe med kvaliteten på å "vise interesses" da. Ts sier f.eks at han kontakter henimot ALLE kvinner. Tror du egentlig kvinner da opplever interessen de får som særlig seriøs når menn handler etter "ost er ost" "kvinne er kvinne". Anonymkode: f204a...50e 8
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #14 Skrevet 25. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er alle damene på sukker superkresne? Ja, veldig også. Jeg slettet meg derifra. Var umulig å kommunisere med noen. Anser meg som en normal mann som innimellom får oppmerksomhet i virkeligheten. Men på Sukker var jeg betydningsløs. Hadde profil der for 3 år siden før jeg slettet meg. Laget meg ny profil der for et halvår siden, for å sjekke ut om det var noe spennende. 95% av alle som var der for 3 år siden var der også for et halvt år siden. Det var overraskende lite nye tryner å se! Anonymkode: 1438d...386 2
Antiviruset Skrevet 25. mars 2021 #15 Skrevet 25. mars 2021 Kaiminator skrev (25 minutter siden): Du ser ikke bra nok ut til å kunne ha draget på datingapps (altså bare få matcher pga utseende) Du tjener ikke nok og det går utover sistnevnte, altså: Personligheten er for dårlig, typisk "stakkars meg alle kvinnene driter i meg, hva med meg" Alle damer på datingapps får tusenvis av likes, å da må du være bedre enn alle de andre for å i det hele tatt ha sjans på en match. Det er alltid personligheten som avgjør det aller meste. Klarer man å innlede en god samtale og føre den over litt tid? Da er muligheten for at det leder til en date stor. Mange menn er idioter, må pense inn på sexprat med en gang. Det forteller en kvinne som leter etter noe seriøst at en slik mann er totalt uaktuell. For meg som mann er sexprat totalt uaktuelt i en datingsituasjon fordi at jeg var ute etter noe seriøst og langvarig. Hadde jeg gjort det og hun hadde respondert på det så ville jeg vist at det var en dårlig kandidat. Så vil noen si at ja men gjør det da for å sortere bort de som svarer. Nei for det ville uansett ødelagt med de seriøse også, bare å komme inn på det ovenfor slike kvinner er det samme som at du har spolert alt av muligheter. Seriøse kvinner med den rette etikk og moral skygger unna slike menn og avviser de. Hadde menn hatt samme standard ville de også fått langt flere dater. De er bare så dumme at de ikke forstår det. Eller de skyter med "hagle" det treffer alltid en kvinne som biter på bare de holder på lenge nok. De er da bare ute etter sex. 5
Gjest TheCatLady Skrevet 25. mars 2021 #16 Skrevet 25. mars 2021 Hva med å heller bare sende en melding istedenfor å forvente at ting skal skje via looks? Jeg tror det er mange som ikke bruker looks særlig mye. Det gjorde i hvert fall ikke jeg da jeg var der. Var kanskje innom noen ganger, men hovedsakelig kommuniserte jeg med folk på melding. Man kan heller gå på Tinder om man skal sveipe på folk.
GrønnNellik68 Skrevet 26. mars 2021 #17 Skrevet 26. mars 2021 (endret) jabx skrev (9 timer siden): Klikket "vil vite mer"? Du må vel sende en bra melding da vet du. Ja menn som kan føre en interessant samtale uten å pense inn på sex etter 1 setning er de mest interessante. Kan de ikke det er det turn off i mitt hode. Endret 26. mars 2021 av Bente1234 5
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #18 Skrevet 26. mars 2021 Kresen? Nei, jeg søker det JEG ønsker og ser etter i en mann. At du ikke oppfyller mine kriterier er ikke din feil. Er bare jeg som søker annet. Skal det sies at jeg blir kontaktet av mannfolk som spør rett ut om vi skal ha sex eller de som søker elskerinne. Det florer av sånne mannfolk på alle datingforum. Mannfolk som sutrer over kresne damer obs blir for dumt. Anonymkode: 90c4c...ee1 3
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #19 Skrevet 26. mars 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Ja, veldig også. Jeg slettet meg derifra. Var umulig å kommunisere med noen. Anser meg som en normal mann som innimellom får oppmerksomhet i virkeligheten. Men på Sukker var jeg betydningsløs. Hadde profil der for 3 år siden før jeg slettet meg. Laget meg ny profil der for et halvår siden, for å sjekke ut om det var noe spennende. 95% av alle som var der for 3 år siden var der også for et halvt år siden. Det var overraskende lite nye tryner å se! Anonymkode: 1438d...386 Alle? Veldig? Det tror jeg ikke noe på. Du skriver muligens kun til insta babes og forventer mirakler. Velg riktig type dame og da går det greit. Anonymkode: 023c7...302 2
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #20 Skrevet 26. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Du skriver muligens kun til insta babes og forventer mirakler. Overhodet ikke. Jeg er på utkikk etter en kvinne med beina på bakken, som er botox-, silikon- og fillersfri, ikke har maskuline trekk og som ikke eksponerer seg selv, livet sitt og folkene i livet sitt i sosiale medier. Men disse er visst umulig å finne. Anonymkode: 1438d...386 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå