AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #1 Del Skrevet 25. mars 2021 Hei! Jeg skal egentlig på to kjøretimer om noen få timer, men våknet opp nå og er veldig forkjølet og sår i halsen. Må jeg betale for timen om jeg sender melding og sier at jeg er syk og må ta koronatest senere i dag? Kjedelig og tape 1600kr... Finner ingen svar på nett... Anonymkode: b2854...0e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #2 Del Skrevet 25. mars 2021 . Anonymkode: b2854...0e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #3 Del Skrevet 25. mars 2021 Noen som vet? Anonymkode: b2854...0e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Whistler Skrevet 25. mars 2021 #4 Del Skrevet 25. mars 2021 Hvis du er syk og ikke drar dit er det jo irreleveant om du vet om du må betale eller ikke. Ring kjøreskolen og avbestill timen snarest. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taluno Skrevet 25. mars 2021 #5 Del Skrevet 25. mars 2021 For det første, ingen her vet hva din kjøreskole har som avbestillingsvilkår. For det andre: hva er alternativet? At du drar på kjøretimen, og risikerer bli bortvist når du kommer dit, og må betale uansett? Drar dit og viser for kjørelærer at du ikke tar smittevern på alvor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #6 Del Skrevet 25. mars 2021 Nå er jeg litt sen, men kommer likevel med et fornuftig svar: Tror de fleste kjøreskoler viser forståelse for unntakssituasjonen vi er i. Så lenge du gir beskjed om morgenen eller så tidlig som mulig, kan du avbestille. Læreren vil jo selvfølgelig stå ledig og slikt, men det er bedre enn å ha en potensiell smittet person i samme bil. Der jeg går er det lov å avbestille grunnet sykdom uten å måtte betale. Anonymkode: c5835...390 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #7 Del Skrevet 29. mars 2021 Dette kan være forskjellig fra skole til skole, men jeg sa ifra dagen før, og fortalte i tillegg om at jeg hadde tatt koronatest som jeg ventet på svar på. Jeg fikk gyldig fravær og måtte ikke betale noe, selv om det var etter avbestillingsfristen. Anonymkode: 8cb03...281 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå