Gå til innhold

Vennetreff nå? Blir ikke helt klok på restriksjoner


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjenner at jeg er flau på mine egne vegne nå. Ett år med corona, og jeg henger ikke helt med fortsatt. 

Jeg planlegger å møte vennegjengen. De strenge tiltakene innføres fra midnatt samme dag. Ser at det heldigvis er anbefalinger. Likevel, under pandemien: Har den generelle regelen vært maks 10 i hjemmet?

Vi er alle studenter. Jeg jobber mye så har vært mest alene. Har pleid å møtes ute. Her jeg bor er det ingen smitte.

Anonymkode: a486c...f21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nasjonalt er det vel bare anbefaling om maks 2 om gangen. Og forbudt med fler enn 10? Er ikke helt sikker på om det er forbud nasjonalt men det med 2 er bare en anbefaling

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Kjenner at jeg er flau på mine egne vegne nå. Ett år med corona, og jeg henger ikke helt med fortsatt. 

Jeg planlegger å møte vennegjengen. De strenge tiltakene innføres fra midnatt samme dag. Ser at det heldigvis er anbefalinger. Likevel, under pandemien: Har den generelle regelen vært maks 10 i hjemmet?

Vi er alle studenter. Jeg jobber mye så har vært mest alene. Har pleid å møtes ute. Her jeg bor er det ingen smitte.

Anonymkode: a486c...f21

Gå inn på kommunens hjemmesider, der skal det til en hver tid oppdateres.

Anonymkode: 3e43f...ecf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Gå inn på kommunens hjemmesider, der skal det til en hver tid oppdateres.

Anonymkode: 3e43f...ecf

Sjekket nå. Kommunen følger nasjonale tiltak. Oi. Ettersom det er anbefaling om å være kun 2 stk, vil det dermed si at man faktisk kan være over 10 personer hvis kommunen ikke har egne regler? Smutthull på sitt beste. Ts

Anonymkode: a486c...f21

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke tiden for vennetreff nå! Ærlig talt!!

Anonymkode: e4ad4...695

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Sjekket nå. Kommunen følger nasjonale tiltak. Oi. Ettersom det er anbefaling om å være kun 2 stk, vil det dermed si at man faktisk kan være over 10 personer hvis kommunen ikke har egne regler? Smutthull på sitt beste. Ts

Anonymkode: a486c...f21

Et glimrende eksempel på hvorfor anbefalinger er tull, er kun forbud som har effekt. 

Anonymkode: aeddb...e9a

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Sjekket nå. Kommunen følger nasjonale tiltak. Oi. Ettersom det er anbefaling om å være kun 2 stk, vil det dermed si at man faktisk kan være over 10 personer hvis kommunen ikke har egne regler? Smutthull på sitt beste. Ts

Anonymkode: a486c...f21

Det er mye her i verden man i teorien kan gjøre, men som man hvis man har en antydning til vett likevel velger å la være...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Sjekket nå. Kommunen følger nasjonale tiltak. Oi. Ettersom det er anbefaling om å være kun 2 stk, vil det dermed si at man faktisk kan være over 10 personer hvis kommunen ikke har egne regler? Smutthull på sitt beste. Ts

Anonymkode: a486c...f21

Hei TS

Hadde ventet med å treffe hele vennegjengen nå og at du følger de nasjonale tiltakene nå. 

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Et glimrende eksempel på hvorfor anbefalinger er tull, er kun forbud som har effekt. 

Anonymkode: aeddb...e9a

Er enig i dette. 

Anonymkode: c8718...d15

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det ikke er noe smitte stedet du bor nå, så ser jeg ikke helt problemet med og møtes. Så lenge dere alle er friske og ikke har vært på reise så hadde jeg møttes som planlagt. Hadde dog ikke snakket så høyt om det. 

Anonymkode: cd591...e9b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

To meter avstand skal det også være. 

Anonymkode: 9ffb4...57d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...