Gå til innhold

Diaz sin humoristiske frisone.

Diaz

Anbefalte innlegg

Men i all verden da..ikke kjefte sånn på meg når jeg bare vasker tøy og rydder her, for det hadde ikke dere gjort.. :sur:

Men ellers så er det veeldig hyggelig at dere har savnet meg altså... :klem:

Nå er jeg hvertfall fått pakket ut og kommet meg igjennom både vask, post og andre ting som bare måtte ordnes.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

• 2 måneder senere...

Annonse

• 2 uker senere...

Jo får vel si det går bra. :) Har vært en litt slitsom og tøff høst syns jeg, men skal ikke klage altså. Og nå er det bare noen dager til juleferie, det gleder jeg meg til! :sjarmor:

Var kjempekoselig å se deg her igjen altså. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

• 1 måned senere...
  • 2 måneder senere...
Annonse

[1] Category widget

Jøss..ja jeg ser at man ikke rekke over alt, og at noen forum visst ramler ut.

Mange vet nok hvor de finner meg nemlig.

Men så tok jeg turen innom igjen da, koslig med litt forumrusling på gamle tomter også :sjarmor:

Ja KG var faktisk det første forumet jeg var borti.. :ler:

Her i Diazheimen går det strålende, ungene vokser, herren pusser opp og fruen venter på våren ...som aldri kommer, pokker :sur:

Kverula, har akkurat vært innom boken din og oppdatert meg i babylykke, så gøy at du skal ha barn.Mye og glede deg til venns :klem:

Diaz har forøvig fått et nytt familiemedlem, Otto..

Nei jeg har ikke fått et barn til, men en papegøye :sjarmor: .

Han er en vakker grå jakko med en taleevne som bare er å misunne. En personlighet av de sjeldne ,men muligens ikke så veldig gjestfri..Han roper nemlig

-hadet før folk får kommet innenfor dørstokken :ler:

Vel Otto er en skikkelig sjarmør.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
  • 5 måneder senere...

Der ja..jammen kom jeg inn igjen etter å ha frosset på utsiden et par nervepirrende minutter.. :sjarmor:

Men atter tilbake, med samme nick,like snill :sjarmor: og ikke minst med samme syn på hverdagen..

Så får jeg vel børste støvet ut av krokene, rydde i oppvasken og ønske alle velkommen inn igjen da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stille i boken..vel karnsje ikke rart, her har det jo ikke vært servering siden 1867..vel.

Må vel bare innrømme at KG muligens er litt for stort for Diaz, liker nok best de småforumene bedre, hvor tilslutt alle kjenner alle...hvertfall utifra nick.

Men det er jammen blitt fint inne på KG nå, masse omgjøringer siden jeg stakk hodet innom sist.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...