Gå til innhold

Diaz sin humoristiske frisone.


Diaz

Anbefalte innlegg

Ny bok, nytt navn, men samme person..forhåpentligvis like humoristisk, like hagegal og like mange prosjekter på gang..alt for mange sier herren :ler:

Ja, jeg er jo da fortsatt hunnkjønn, fortsatt gift med samme herre og vi har ennå vår to engler som nå er blitt 9 og 12 år...jøss hvor blir tiden egentlig av :overrasket:

Fruen er som vanlig en jordrotte, står på hode i både bedd og drivhus, forsker på sine stiklinger, og har en volsom (og sikkert sær) intresse for duft pelargonium.. :ler:

For noen vil nok dette vitne om galskap, men slik er hvertfall denne hjernen skrudd sammen og som man sier i sangen, en intresse skal man jo ha :ler: ..

Fortsatt pusser vi opp, for er man gift med en håndverker så blir man visst aldri helt fedig i et hus.. :roll:

Men det blir bra og herren må jo også ha en hobby...for ellers så kan jo herrer bli utålmodige og rastløse når de kommer i 40 årene (som herren faktisk har nådd nå.. ;) )

Ungene, jo de har jo sin skolegang, sine venner og evige kamp med mor om pcen...ja det er på tide med to maskiner snart i dette huset.. :forvirret:

Man merker jo at de blir større for mamma og pappa er ikke akkurat de store idolet lengre..vi blir mer og mer forhistoriske uhyrer som man bare :sur:må ...leve med.. Stakkars små :sjarmor:

Vel dette får være en bra intro, så får vi se hva dager og livet vår vil bringe til denne boken..

Regner med at det blir små lysglimt med humor i høysete, for livet blir så mye bedre hvis man ler mye..nemlig :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her har det vært folk, så koselig :hoppe: , alltid hyggelig å se "nye" mennesker i boken også. Velkommen Escada :danse:

Figther, du og jeg er jo gamle kjente vi :klem: , men kan du fortelle meg hva dette superbruker er?? Ser du er en slik..er det mere gøy, gåt jeg glipp av ting..fortell fortell.. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bellatrix
Her har det vært folk, så koselig :hoppe: , alltid hyggelig å se "nye" mennesker i boken også. Velkommen Escada :danse:

Figther, du og jeg er jo gamle kjente vi :klem: , men kan du fortelle meg hva dette superbruker er?? Ser du er en slik..er det mere gøy, gåt jeg glipp av ting..fortell fortell.. :sjarmor:

Superbruker har større pm-mappe. Vi kan også lage oss blogg, legge inn bilder i innlegg, profil og signatur. Det koster 10 kr i måneden. Dessuten kan du ha din egen tittel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veeeel hadde jo håper da..vettu..

Men skitt samma, når du engang er her så kan vi vel finne på noe bøll :sjarmor:

Noen forslag??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Har vært her i flere år jeg.. ;) men under annet navn.. :ler:

Men saaavner FH :sur:

Nå må det fikses snart...får ikke bølla med noen :trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...