Gå til innhold

Hvem støtter du på meldingen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Men alt i alt selv om grå skrev mest irriterende så mener jeg grønn har feil som først har sagt ja og så sier at noe er "jævlig teit" når h*n blir minnet på det. 

Anonymkode: d600e...9b2

Men noen ganger bør folk også ta et hint. Det er ikke alt det er ok å be andre om, og selv om man gir et nølende "ja", så må det være lov å uttrykke misnøye ved å bli satt i slike, ubehagelige situasjoner. Ingen liker å være vrangvillig heller. Men enkelte pusher altfor langt.

Anonymkode: 4dcb1...c32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvit 

Anonymkode: dcecd...80d

Sorry, mente motsatt 😅😂

Anonymkode: dcecd...80d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hun var på jobb 

Anonymkode: 13192...6f7

Hva slags jobb har hun hvor hun har mulighet til å sende flerfoldige meldinger, men ikke ta en kjapp pause for å ringe legen?

Anonymkode: 16d87...9fc

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går da fint an å bestille time på nett forøverig, så hvorfor ringe?

Anonymkode: 78569...157

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Mye drama på dere begge

Anonymkode: c639c...a8e

Mye drama? Nei. Er snakk om uenigheter og å høres andre perspektiv. 

Anonymkode: 13192...6f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Men noen ganger bør folk også ta et hint. Det er ikke alt det er ok å be andre om, og selv om man gir et nølende "ja", så må det være lov å uttrykke misnøye ved å bli satt i slike, ubehagelige situasjoner. Ingen liker å være vrangvillig heller. Men enkelte pusher altfor langt.

Anonymkode: 4dcb1...c32

Nja jeg er ikke helt enig. Man kan uttrykke misnøye men har man sagt ja har man sagt ja da kan man ikke komme etterpå og bare "nei forresten jeg synes dette er kjempeteit fordi ditt og datt". Da får man si det på en ordentlig måte iallfall feks "Du jeg har tenkt litt og jeg synes egentlig det er dumt at jeg skal late som at jeg er deg, pga det og det. Beklager jeg vet jeg sa ja men jeg tror du må gjøre det selv likevel". Ellers er det faktisk lov å si nei i utgangspunktet til ting man ikke vil eller synes er ok..

 

Anonymkode: d600e...9b2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Sorry, mente motsatt 😅😂

Anonymkode: dcecd...80d

Er verken hvit eller svart i meldingen etter det jeg kan se

Anonymkode: 13192...6f7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er verken hvit eller svart i meldingen etter det jeg kan se

Anonymkode: 13192...6f7

Ja du tar det på ordet du gitt ;) Jeg skal oppklare dette: jeg støtter grønn! 

Anonymkode: dcecd...80d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grønn kan oppgi grå sitt nr og selv skjule sitt ved innringingen, da kommer varslinger og slikt til den rette. 

Grå bruker altfor mange smilies. Grønn virker kald. Grønn har først sagt ja også trekt seg? 
 

Virker som grå og grønn har kommunikasjonsproblemer. Støtter ingen av de. 

Anonymkode: 484ed...58e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er verken hvit eller svart i meldingen etter det jeg kan se

Anonymkode: 13192...6f7

 

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja du tar det på ordet du gitt ;) Jeg skal oppklare dette: jeg støtter grønn! 

Anonymkode: dcecd...80d

Nei, faktisk ved nærmere ettertanke. . Jeg ser at du er ts. Støtter nå søsteren din i hvilken som helst farge du mener er korrekt. 

Anonymkode: dcecd...80d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom det ukke er avtalt oå forhånd er det rart å skrive "husk å..." Da tar grå det for gitt at grønn skal gjøre noe uten å faktisk ha spurt/avtalt. Så den siste meldingen "...bare spurte om du kunne" blir da feil. 

Jeg antar det mangler mye kontekst og at den av dere som ikke har lagt ut dette på kg kommer til å bli sur på den andre for å ha delt skjermdump fra en privat samtale.

Anonymkode: 1fe6d...f1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Mye drama? Nei. Er snakk om uenigheter og å høres andre perspektiv. 

Anonymkode: 13192...6f7

Jo. Ordbruken tyder på mye drama. Pluss å lage innlegg her.

 

Anonymkode: c639c...a8e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Jeg ble spurt av søsteren min om jeg kunne bestille en legetime, og late som at jeg var hun i telefonen. Sa igår at det gikk fint, men så skrev jeg de grå meldingene, fordi jeg ble stressa mtp at jeg skulle late som at jeg var hun. Men hun tolket disse meldingene veldig feil og tok det veldig nær seg siden jeg skrev "jævlig idiotisk da". Prøvde å forklare hun at det er bare min normale snakke-måte. Spørsmålet er med andre ord dere syns jeg svarte hun frekt med de grå meldingene? 

Anonymkode: 13192...6f7

Hun må da klare å bestille time selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Men alt i alt selv om grå skrev mest irriterende så mener jeg grønn har feil som først har sagt ja og så sier at noe er "jævlig teit" når h*n blir minnet på det. 

Anonymkode: d600e...9b2

Enig.

Anonymkode: d2ec8...029

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten å lese meg opp på kontekst som muligens kommer senere i tråden, får jeg umiddelbart mest sympati med grønn.  Grå virker jævlig intens og også sarkastisk.  Denne her :)))) er det verste jeg ser.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Syns den som ikke kan bestille sin egen legetime er mest irriterende. 

Anonymkode: dee5a...34c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Hva slags jobb har hun hvor hun har mulighet til å sende flerfoldige meldinger, men ikke ta en kjapp pause for å ringe legen?

Anonymkode: 16d87...9fc

Min jobb er sånn. Man blir avbrutt hele tiden, så telefonsamtaler blir veldig mye «et øyeblikk, jeg må....», mens jeg jo kan ta 100 sånne pauser når jeg skriver noe uten at noen merker det. Vi er alene på jobb, kan gå på do og tisse kjapt, men det er også det eneste. Når man ringer legen er det vel også en god del venting involvert som regel, så man har jo ingen garanti for at det faktisk går fort.

Anonymkode: 477ca...be5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grønn tar feil. Det er ikke uvanlig å ringe fra en annen persons telefon. Grønn gjør seg vanskelig 

Anonymkode: 800f0...ea4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...