Eleaelea Skrevet 28. januar 2023 #221 Del Skrevet 28. januar 2023 Linda sier hun er bekymret for økonomien. Å har forsøkt å snakke med luis om dette.Luis har tenkt å fri på en fin restaurant. Om det var dyrt der, spilte ingen rolle... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 30. januar 2023 #222 Del Skrevet 30. januar 2023 Ok så hun som er sammen med Evangelo (husker ikke navnet), men hun unngår å fri og han unngår å svare og likevel konkluderer hun med at de nå er forlovet. Og disse tvillingsjelene.... tror de ikke de hadde hatt akkurat de samme problemene om de liksom ikke hadde vært tvillingsjeler? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nana Skrevet 31. januar 2023 #223 Del Skrevet 31. januar 2023 Elsker sjokolade skrev (På 25.1.2023 den 23.28): Tvn ligger etter Discovery og det er 16 episoder. Taaakk 🌺🌺🌺 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nana Skrevet 31. januar 2023 #224 Del Skrevet 31. januar 2023 Nutz skrev (19 timer siden): Ok så hun som er sammen med Evangelo (husker ikke navnet), men hun unngår å fri og han unngår å svare og likevel konkluderer hun med at de nå er forlovet. Og disse tvillingsjelene.... tror de ikke de hadde hatt akkurat de samme problemene om de liksom ikke hadde vært tvillingsjeler? Hun virker heeelt oppi skyene, men ikke på en god måte. Mangler litt kontakt med virkeligheten? Burde hatt minst ett bein på jorden. Eller i. Den hjernen hennes fungerer annerledes - men det er i det minste kjekt å se hvor glad hun blir (totalt uten grunn, foreløpig i alle fall) 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nana Skrevet 31. januar 2023 #225 Del Skrevet 31. januar 2023 Eleaelea skrev (På 29.1.2023 den 0.00): Linda sier hun er bekymret for økonomien. Å har forsøkt å snakke med luis om dette.Luis har tenkt å fri på en fin restaurant. Om det var dyrt der, spilte ingen rolle... Syns det var en rar diskusjon. Hun visste jo fra før at han ikke kunne bidra økonomisk og heller ikke jobbe uten en eller annen form for oppholdstillatelse eller jobb-visum. Hvis hun har økonomiske problemer (ser ut som leiligheten bare har en sovealkove hvis jeg ikke blander med hun med leppene), så burde hun ikke tatt ham inn. For i det hele tatt å få visum, så må hun tjene over et visst beløp. Hva skal han gjøre, liksom? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bonsaijenta Skrevet 31. januar 2023 #226 Del Skrevet 31. januar 2023 Nana skrev (1 time siden): Syns det var en rar diskusjon. Hun visste jo fra før at han ikke kunne bidra økonomisk og heller ikke jobbe uten en eller annen form for oppholdstillatelse eller jobb-visum. Hvis hun har økonomiske problemer (ser ut som leiligheten bare har en sovealkove hvis jeg ikke blander med hun med leppene), så burde hun ikke tatt ham inn. For i det hele tatt å få visum, så må hun tjene over et visst beløp. Hva skal han gjøre, liksom? De har begge leilighet med sovealkove. Hun Linda burde vite bedre og i tillegg har hun to barn. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 31. januar 2023 #227 Del Skrevet 31. januar 2023 4 hours ago, Nana said: Hun virker heeelt oppi skyene, men ikke på en god måte. Mangler litt kontakt med virkeligheten? Burde hatt minst ett bein på jorden. Eller i. Den hjernen hennes fungerer annerledes - men det er i det minste kjekt å se hvor glad hun blir (totalt uten grunn, foreløpig i alle fall) Litt? 😅 Jeg bare lurer på hva Evangelo vil har ut av dette forholdet. Det hun ønsker er ikke på bordet, men hun tar nok til takke med hva som helst. Hva i alle dager vil han? Han vil nok verken flytte til Sverige eller begynne å jobbe og han har ingen planer om å slutte å ligge med andre damer. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jojo2 Skrevet 1. februar 2023 #228 Del Skrevet 1. februar 2023 Spoiler Jeg ble så overrasket over at hun tok svaret hans på frieriet som noe positivt. Det var jo helt tydelig at han ikke ønsket å gifte seg med henne. Noen som vet om Linda og Luis fortsatt er sammen? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elsker sjokolade Skrevet 1. februar 2023 #229 Del Skrevet 1. februar 2023 Nana skrev (På 31.1.2023 den 11.55): Taaakk 🌺🌺🌺 Så ep 14 nå og det var visst siste 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 2. februar 2023 #230 Del Skrevet 2. februar 2023 Cathrine ser virkelig bare det hun selv vil se. Hun lever i en HELT annen verden enn oss andre. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
luna1 Skrevet 6. februar 2023 #231 Del Skrevet 6. februar 2023 Nutz skrev (På 2.2.2023 den 10.33): Cathrine ser virkelig bare det hun selv vil se. Hun lever i en HELT annen verden enn oss andre. Jo lenger ut i programmet vi kommer, jo mer skremt blir jeg... Hun er jo fullstendig desillusjonert 🤦 typ helt syk. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 6. februar 2023 #232 Del Skrevet 6. februar 2023 14 minutter siden, luna1 said: Jo lenger ut i programmet vi kommer, jo mer skremt blir jeg... Hun er jo fullstendig desillusjonert 🤦 typ helt syk. Jeg tenker det samme, spesielt de to siste episodene merker man at hun ikke bare er litt corky, men faktisk ikke helt med. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hyachint31 Skrevet 7. august 2023 #233 Del Skrevet 7. august 2023 Noen som vet når det kommer ny sesong ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CCO Skrevet 28. august 2023 #234 Del Skrevet 28. august 2023 Jeg er nesten ferdig med første sesong. Synes denne svenske versjonen er mye dårligere og mindre underholdene enn den norske og danske utgaven. Nesten hver episode bygger de det opp til at en katastrofe er i emming. Han finner ikke passet! Men jo, der var det. Står og venter på flyplassen, han kommer ikke!! Men jo, der kom han tihi.. Åh, nå går det dårlig, gidder hun ikke være i Afrika mer? Joda, alt bra, bryllup neste! Jeg vil ha mer drama, ikke kunstig drama bare for å holde på seere. Da Sandra sto og ventet på flyplassen ble det igjen "han kommer jo ikke, er han stuck i tollen, har han i det hele tatt kommet på flyet!?!!?" Vipps, nei, der var han 😊. Jeg vil at de ikke kommer på flyplassen!! Føler jeg blir teaset med tanken om drama, men så nei, alt gikk bra. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
refill Skrevet 25. februar 2024 #235 Del Skrevet 25. februar 2024 Noen som ser på ny sesong? 👀 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vampyrina Skrevet 26. februar 2024 #236 Del Skrevet 26. februar 2024 refill skrev (9 timer siden): Noen som ser på ny sesong? 👀 Jeg! 😁😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 27. februar 2024 #237 Del Skrevet 27. februar 2024 Han svenske som er sammen med Chrissy... Barnet er åpenbart ikke halvt svenskt og han tror fortsatt han er faren? Come oooon! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jojo2 Skrevet 28. februar 2024 #238 Del Skrevet 28. februar 2024 Nutz skrev (21 timer siden): Han svenske som er sammen med Chrissy... Barnet er åpenbart ikke halvt svenskt og han tror fortsatt han er faren? Come oooon! Jeg tror han skjønner at han ikke er den biologiske faren, men at han ikke bryr seg. Han elsker Melissa som om hun er hans egen. Har sett på instagram at de har fått et barn til og det barnet er mye lysere 😅 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 28. februar 2024 #239 Del Skrevet 28. februar 2024 44 minutter siden, Jojo2 said: Jeg tror han skjønner at han ikke er den biologiske faren, men at han ikke bryr seg. Han elsker Melissa som om hun er hans egen. Har sett på instagram at de har fått et barn til og det barnet er mye lysere 😅 Det er selvfølgelig lov, men Chrissy har jo åpenbart forsøkt å komme seg til Sverige på falske premisser. I tillegg til at barnet skal gå rundt og tro det er halvt svenskt når det ikke er det? På et tidspunkt vil Melissa finne ut sannheten og det blir vondt. Mye bedre å være åpen om det fra starten av. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soleil70 Skrevet 28. februar 2024 #240 Del Skrevet 28. februar 2024 Hvor ser dere nye episoder? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå