Gå til innhold

Hva er fordelene med å være i et forhold, bortsett fra nærhet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva tenker du som er selvstendig og har et godt liv som det er?

Anonymkode: 96223...a08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er ikke singel, men hovedformålet med parforhold er vel å få og oppdra barn. Akkurat det er ganske så tøft uten.

Økonomisk er det og en stor fordel å være to.

Anonymkode: 360cf...e6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...

Økonomi. Gjensidig støtte (men det kan man forsåvidt få av venner og famile og). Noen å dele hverdagen og minner med. 

Anonymkode: d2646...6c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I tillegg til det som er nevnt her, så er det jo hyggelig å ha noen som "alltid" er der, som man kan diskutere ting som har hendt i løpet av dagen med. Og noen med kompatibel humor. Vi tuller hver dag.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Livspartner, noen som er med på livets opp og nedturer

Anonymkode: 10638...222

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var singel i mange år, med egen økonomisk trygghet, egen verktøykasse og gode venner og elskere før jeg traff ham jeg er sammen med nå. Jeg er for gammel og satt til å blitt sammen med noen som ikke er hel ved. For meg vil det si en som utfordrer meg mentalt, en jeg kan være meg selv sammen med, en som får meg til å føle meg som en konfekteske og en som jeg ler og utvikler meg sammen med. Det å være i et forhold eller ikke er ikke spørsmålet. Jeg hadde det supert i mange år uten forhold, og har ikke «funnet lykken», men en person som er bra for meg. Kanskje midlertidig, men forhåpentligvis langsiktig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...