Amatariel Skrevet 2. august 2024 #521 Del Skrevet 2. august 2024 Så søt ♥ Gratulerer med flott UL! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wera1 Skrevet 3. august 2024 #522 Del Skrevet 3. august 2024 Gratulerer så mye med fin UL ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nilci Skrevet 12. september 2024 Forfatter #523 Del Skrevet 12. september 2024 20+1 Vi hadde OUL i dag, og alt så helt tipp topp ut inni der. Jeg kjenner litt liv, men følt at det har vært mindre enn sist, så har vært litt nervøs. Men alt var heldigvis helt fint, så da husker jeg sikkert litt feil, i tillegg til at morkaken er foran denne gangen. Det var visst en liten guttefant inni der 💙 det blir veldig koselig med en av hver 🥰 Jeg var ganske sikker på at det var en gutt i begynnelsen av graviditeten, men siste tiden har jeg følt at det var jente og at jeg kom til å bli jentemamma. Men vi så veldig tydelig klumpen hun mente var pung 🤭 den sprella og vinka og var veldig aktiv inni der, uten at jeg kjente en drit 😝 Ble satt frem noen dager, så ny termin er 1. februar. Så lenge det skjer på riktig side av nyttår så er jeg fornøyd 🤭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 14. september 2024 #524 Del Skrevet 14. september 2024 Gratulerer så mye med en fin guttebass i magen 💙 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nilci Skrevet 14. september 2024 Forfatter #525 Del Skrevet 14. september 2024 Amatariel skrev (4 timer siden): Gratulerer så mye med en fin guttebass i magen 💙 Tusen takk 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nilci Skrevet 1. januar Forfatter #526 Del Skrevet 1. januar 36+0 Glemte visst av denne dagboken jeg 🤭 Nå nærmer det seg virkelig. Har siden sist innlegg vært på vekstkontroll, og lillebror er estimert til å bli minst like stor som storesøster. Og det endte jo i keisersnitt. Skal ha en ny vekstkontroll mandag, for også å planlegge litt fødsel. Mulig de velger å sette meg i gang før tiden, for å forhindre at han blir altfor stor. Jeg håper egentlig det. Får se hva gynekologen sier. Jeg hadde ikke svangerskapsdiabetes denne gangen heller, så jeg gror bare veldig store barn tydeligvis 😆 Formen er ikke så veldig bra. Fy søren så mye tyngre det har vært denne gangen!! Utgangspunktet mitt var jo litt dårligere med at jeg var i dårligere form før svangerskapet enn sist, det har sikkert litt å si. Føler svangerskapene i seg selv er like, men at plagene som kom helt på slutten med storesøster kom allerede midt i svangerskapet denne gangen. Bekkenet er sykt vondt, magen er tung og føler den skal falle i gulvet av og til, sykt trøtt, og sover jo ikke noe godt på grunn av smerter og tissepauser på natten 😅 jeg har fått full sykmelding nå siste to ukene før permisjon, men kjenner jeg sikkert burde vært gradert sykmeldt for en stund siden.. men jeg er jo veldig sta da 😅 Så nå har dagene gått i noen fine juledager med familien, og organisering og redebygging hjemme 🥰 prøver å gjøre litt hver dag, med hyppige pauser innimellom. Også prøver jeg å få så mye kosetid med storesøster som mulig før det braker løs 💛 Innkjøpsmessig har det ikke vært så veldig mye babyting, da vi har det meste fra før. Men har kjøpt ny vogn! Var ikke helt fornøyd med Britaxen, dekkene har vært punktert og umulig å få fiksa/bestilt nye, og synes den ble ganske vinglete. Så vi har kjøpt Cybex Priam. Håper vi blir mer fornøyd med den. Det var den jeg eeegentlig ville ha sist, men ble ikke på grunn av prisen. Så nå bare gikk vi for det. Satser på at det blir bra! 🤞 Godt nyttår alle sammen! 🌟🎆 2025 blir et spennende år for oss hvertfall 🤭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 1. januar #527 Del Skrevet 1. januar Masse lykke til med innspurten nilci 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå