AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #1421 Del Skrevet 29. mai 2021 Vil ha flere sesonger! Hva med Vinterhytta? Høsthytta? Eller Påskehytta! Anonymkode: 3c91a...891 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #1422 Del Skrevet 29. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Snekkerferdighetene til far har vært alt for bra for konseptet. Håper likevel ikke de vinner for har ikke sans for stilen deres. Anonymkode: a38b3...d5e Helt enig! Det blir veldig skjevfordelt når Kurt er så flink til å snekre og alle de andre er relativt amatører hele gjengen. Den eneste som er litt over snittet er Anna, men hun lærer mens hun jobber virker det som. Stilen til Veronica, for jeg tror det er hennes stil og ikke faren som kommer fram på hytta, er ikke noe for meg og jeg synes ikke den passer på ei hytte. Jeg er ikke så glad i gulldetaljer generelt, og spesielt ikke på ei hytte. Badet deres var ok nok, men for glorete for min smak, og kjøkkenet ble rotete med alle detaljene: gull, marmor og en barløsning som gjorde at kjøkkenet både ser mindre ut og at det fysisk blir mindre plass der. AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg håper de vinner for jeg synes den hytta er finest i år, men smaken er som baken. Kjøkkenet til A&J har et 30 cm gap mellom høyskapet og veggen som gjør at jeg synes hele kjøkkenet blir ødelagt. Bordet hennes er fint. Glad jeg ikke er dommer for jeg merker at jeg ikke klarer å være nøytral da jeg ikke liker selvgodheten til Anna 😏🙈 Ellers så synes jeg faktisk at hytta til tvillingene kanskje er mest sommerhytte (og ikke helårshytte) og er veldig koselig, men det blir kanskje litt vel mye kreative selvlagde ting. Hadde de kuttet ut noe av det så tror jeg det hadde blitt riktig fint 😊 Anonymkode: 67c9f...a44 Jeg er helt enig i det gapet mellom veggen og høyskapet ser helt idiotisk ut, hvorfor i alle dager satte de ikke høyskapet inntil veggen og forlenget benkeplaten? Synes ikke alltid dommerene er så nøytrale heller jeg da, og det deles jo ut hammere på veldig forskjellige grunnlag til tider. Jeg er enig med deg i at hytta til tvillingene kanskje er mest sommerhytte: K&V sin blir mer et (alt for) moderne hus, A&C sitt blir for mørkt og de har ikke så god peiling på interiør, A&J sin hytte er jo fin, men T&T sin er jo mer sommerlig som du skriver, men kanskje litt mye kreativitet som de ikke helt har kommet i land med som med den benken deres. Anonymkode: 6bf95...834 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #1423 Del Skrevet 29. mai 2021 loveli skrev (1 time siden): Vi får bare være uenige i at dette bare er et lett underholdningsprogram uten fixing og trixing i kulissene. Jeg ser et program med mye å vinne på at rett par vinner og gir Sommerhytta og TV2 mye spalteplass etter finalen. All PR er god PR. Trauste familier uten interesse av å holde seg aktuelle i ssosiale medier er en dårlig deal for TV2. Hvorfor skal de gidde å caste noen som er en "dårlig deal" for dem da? De har vel en del søkere å velge mellom, virker idiotisk å caste noen de ikke ønsker skal vinne. Anonymkode: 5f17b...bf8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #1424 Del Skrevet 29. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Må dere gnåle om de tidligere sesongene hele tiden? Uinteressant hvem som fikk hvilke hammere når. Der er IKKE noe hemmelig agenda her som dere skal prøve å finne ut av. Det er ett lett underholdningsprogram og noen er virker veldig opphengt. Forslag : Se programmet, så kan du slå av og gå videre - ikke kaste deg over tastene for å få ned siste teori eller oppgulp om Aina eller Anna 🤦♀️ Anonymkode: 3b271...bbd Har ikke noe med hemmelig agenda? Hva babler du om. Vi snakker om tidligere sesonger fordi at man nødvendigvis ikke vinner bare for man er best i snekring... som man hr sett i andre sesonger Anonymkode: 7e490...f9c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnAngel Skrevet 29. mai 2021 #1425 Del Skrevet 29. mai 2021 Jeg liker konseptet godt. Dvs. det kunne vært et godt konsept, og har vært et godt konsept. Denne sesongen har fokuset dessverre gått over fra bygging av hytte til relasjonene mellom parene. Og da helst framheve de egenskapene som kan bli oppfattet negativt. Synes også kompetansen blant deltakerne spriker for mye. Kurt har jo drevet med en del snekring (på hobbybasis) i sitt liv, mens C&A , aldri hadde tatt i en sag før. Etter min mening bør deltakerne være på noenlunde samme nivå, enten det er høyt eller lavt. I alle fall at 1 på hvert lag har erfaring fra før. Men selvsagt, burde det da gjelde i alle 3 "grenene"? Snekringen er vel det viktigste. Ja, det er synd å se alt materiale som går til spille. Det er også veldig synd å se hvor alle er så opptatt av å please Aina. Har tenkt om det hadde vært bedre om deltakerne fikk bygge hytta etter sin personlige stil, og til sitt bruk. F.eks uteboden til TT, som ble kommentert at var veldig liten. De nevnte vel at de ikke hadde planer om å ha ski og diverse fritidsutstyr der inne. Om deltakerne måtte begrunne sine valg, både når det gjelder løsninger og fargevalg osv tror jeg dømmingen kunne blitt mer rettferdig. Snekring er imidlertid snekring da, uansett. Mulig de får det uten at det vises på TV, men hva om de fikk mer veiledning underveis. Har reagert noen ganger på at når en av dommerne er innom dem i planleggingen, for så å bli intervjuet, og dommeren sier, ja nå har de tenkt å bruke den fargen, eller plante der nede, eller legge panel der, men det spørs om det blir så bra eller noe liknende. Sier dem ikke til deltakerne at kanskje de bør legge skifer der i stedet for gress (bare et eksempel) pga drenering, eller male to strøk for å få det jevnt f.eks. ? Evt. som en skrev lenger oppe i tråden; om oppgavene var mer konkrete Shabby - chic, moderne og hva alle stilene heter. Jeg vet ikke, men noe er feil med Sommerhytta. Jeg vil gjerne se mer av hva de gjør, lære, hva gjør de feil, hva må jeg unngå om jeg skal legge panel, hvordan få til fine overganger, hvorfor er det ikke lurt å ha mørk farge i gangen, +++++++ Jeg liker faktisk alle parene, hver på sin måte Har veldig sansen for meglerparet, tror de har et sterkt og varig vennskap, det skorter dog på kompetanse og syn (ser de ikke at malingen er slurvete?). A & J har vokst på meg, de er utholdende og flinke , TT er positive med et godt humør, dessverre slurvete, men de er fortsatt i læring, V&K er også dyktige på hver sitt område, V er nok flinkere enn vi får se, far må slippe henne mer til. Tror også de har et godt forhold, som har blitt enda bedre i denne perioden (min spekulasjon). Det er egentlig ingen av stilene jeg har falt for, kun enkeltelementer jeg har likt godt. F.eks. panelet på kjøkkenet til A &J likte jeg veldig godt. Gangen deres vant i mine øyne denne gang. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #1426 Del Skrevet 29. mai 2021 Synes tv2 spoiler for mye når de viser helt ferdig stuer i promoen for neste uke. Anonymkode: 17c6e...9da 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 29. mai 2021 #1427 Del Skrevet 29. mai 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hvorfor skal de gidde å caste noen som er en "dårlig deal" for dem da? De har vel en del søkere å velge mellom, virker idiotisk å caste noen de ikke ønsker skal vinne. Anonymkode: 5f17b...bf8 Man må ha med forskjellige folk for å trekke seere. Det er ikke bare søte ungpiker med i Skal Vi Danse heller f.eks., selv om søte unge piker og kropp selger som hakka møkk. Slike programmer er laget på en sånn måte at folk skal kjenne seg igjen i noen av de som deltar, slik at man dras inn i programmet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #1428 Del Skrevet 29. mai 2021 loveli skrev (24 minutter siden): Man må ha med forskjellige folk for å trekke seere. Det er ikke bare søte ungpiker med i Skal Vi Danse heller f.eks., selv om søte unge piker og kropp selger som hakka møkk. Slike programmer er laget på en sånn måte at folk skal kjenne seg igjen i noen av de som deltar, slik at man dras inn i programmet. Helt greit med forskjellige mennesketyper. Men i sammenligningen med skal vi danse, der har de heller ikke med proffdansere som kjendiser. Anonymkode: a38b3...d5e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 30. mai 2021 #1429 Del Skrevet 30. mai 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Helt greit med forskjellige mennesketyper. Men i sammenligningen med skal vi danse, der har de heller ikke med proffdansere som kjendiser. Anonymkode: a38b3...d5e Det var vel litt på siden av poenget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #1430 Del Skrevet 30. mai 2021 10 hours ago, AnonymBruker said: Synes tv2 spoiler for mye når de viser helt ferdig stuer i promoen for neste uke. Anonymkode: 17c6e...9da Enig i det. Forrige uke så skjønte man jo hvem som kom til å vinne gullhammeren allerede i teaseren til mandagens episode 😏 Anonymkode: 0e599...188 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oida Skrevet 30. mai 2021 #1431 Del Skrevet 30. mai 2021 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Haha, husker badet med fliser i taket 😅😳 Det ble litt mye. Likte hytta til Arber og Ezra best, men Aina likte ikke sofaen... og ikke den nye sofaen de byttet til heller for å gjøre Aina fornøyd 🙈 Aina likte ikke de brukte kjøkkenstolene til K&V, men når Øyunn og Try kom drassende med det styggeste skapet ever, så var det sååå fint. Så i år tror jeg A&J vinner rett og slett fordi det er den hytta/stilen Aina liker best. Anonymkode: 67c9f...a44 Du glemmer noe vesentlig ved bruken av stolene og skapet, stilen i rommet møblene skulle brukes. Paret med skapet hadde panelvegger, gamle møbler og pallesofa. Skapet, selv om det var stygt, passet inn i miljøet. Far og datter kjørte mørk kjøkkeninnredning med gulldetaler, barløsning med minimalistiske barkrakker, marmor, messing og stram minimalistisk hylle. I dette miljøet plasseres det gamle spisestuestoler i furu med utskjæringer. Det er fullstendig krasj og et kaos av stiler. Vil tro de fleste interiørdesignere ville reagert på dette. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #1432 Del Skrevet 30. mai 2021 Oida skrev (9 minutter siden): Far og datter kjørte mørk kjøkkeninnredning med gulldetaler, barløsning med minimalistiske barkrakker, marmor, messing og stram minimalistisk hylle. I dette miljøet plasseres det gamle spisestuestoler i furu med utskjæringer. Det er fullstendig krasj og et kaos av stiler. Vil tro de fleste interiørdesignere ville reagert på dette. Kan det være så enkelt at de hadde brukt opp innredningsbudsjettet og ikke rakk å finne bedre stoler? Anonymkode: 17c6e...9da 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #1433 Del Skrevet 30. mai 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Kan det være så enkelt at de hadde brukt opp innredningsbudsjettet og ikke rakk å finne bedre stoler? Anonymkode: 17c6e...9da Det burde de i såfall tenkt gjennom og planlagt bedre på forhånd. Anonymkode: b6362...0f3 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #1434 Del Skrevet 30. mai 2021 Jeg er spent på hvordan stuene blir Så langt har jeg egentlig ingen klar favoritt, og er ingen av parene som har en stil jeg ville valgt. Jeg syntes nok at TT har hytta som er mest sommerhyttete, mest personlig, mest sjarmerende og som følger det Aina og Finn etterspør mtp egen stil og ta naturen rundt inn mest. Snekringen er så som så, men det funker jo og det at ting ser litt hjemmelaget ut på en hytte syntes jeg ikke gjør noe. Men de har jo ingen hammere, så de vinner vel ikke. 🤷 KV sin hytte er altfor lite hyttete og litt harry og rotete stil med tar innredning, selv om de er gode på snekring. AC er veldig søte, men de er ikke så flinke og det blir ikke noe fint verken i eller rundt hytta. Og JA din hytte blir veldig døll og kjedelig, men de er ordentlige ihvertfall. Usikker på om jeg heier på JA eller KV, på trynefaktor er jo KV kanskje de mest sympatiske. Anonymkode: 152a5...efb 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oida Skrevet 30. mai 2021 #1435 Del Skrevet 30. mai 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Kan det være så enkelt at de hadde brukt opp innredningsbudsjettet og ikke rakk å finne bedre stoler? Anonymkode: 17c6e...9da Jeg vil anta det er en rimelig grei sak å finne billige enkle stoler på finn. Ikke akkurat det som velter budsjettet. Datteren sa vel forøvrig at stilen hennes var å blande det gamle og nye. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #1436 Del Skrevet 30. mai 2021 Rart ikke tv2 har hosta opp en ekstra hammer en av ukene, slik de gjorde når KK var med. Hadde nesten trodd de kom til å gjøre det for å jevne ut konkurransen i nåværende sesong. Tror dessverre slaget er tapt for T&T. Det skal godt gjøres at megleren holder inn også. Med tanke på reportasjen av dem i rampelys, tror jeg heller ikke de vinner. Står nok mellom KV og AJ. Jeg tror nok far og datter stikker av med seieren. Blir spennende å se stuene til uka. Kanskje vi blir overrasket! Anonymkode: 5f3b0...d56 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 30. mai 2021 #1437 Del Skrevet 30. mai 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Rart ikke tv2 har hosta opp en ekstra hammer en av ukene, slik de gjorde når KK var med. Hadde nesten trodd de kom til å gjøre det for å jevne ut konkurransen i nåværende sesong. Tror dessverre slaget er tapt for T&T. Det skal godt gjøres at megleren holder inn også. Med tanke på reportasjen av dem i rampelys, tror jeg heller ikke de vinner. Står nok mellom KV og AJ. Jeg tror nok far og datter stikker av med seieren. Blir spennende å se stuene til uka. Kanskje vi blir overrasket! Anonymkode: 5f3b0...d56 Kanskje det plutselig blir delt ut en hammer til dem som har vunnet flest delkonkurranser? Det hadde vært kjærkomment akkurat i år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #1438 Del Skrevet 30. mai 2021 1 hour ago, Oida said: Jeg vil anta det er en rimelig grei sak å finne billige enkle stoler på finn. Ikke akkurat det som velter budsjettet. Datteren sa vel forøvrig at stilen hennes var å blande det gamle og nye. Si ikke det, jeg har lett etter "nye", brukte billige stoler på finn i to år nå 😂 Det er ikke bare bare! Anonymkode: 152a5...efb 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2021 #1439 Del Skrevet 31. mai 2021 Mandagens episode Spoiler Syk søster så datter blir hjelper. Mindre pausefokus denne uken. Vi så trappen som ble installert hos søstrene- kritthvit som virkelig ikke matchet den gule tonen i de har på veggene. Lurer om om noen tar seg tid til å male trappen i gangen. AC er mye mer på, de fikk bra start når de allerede hadde lagt gulvet når de gjorde kjøkkenet. Liker fortsatt ikke den srygge mørke grønne fargen fra gang/kjøkken de delvis fortsetter med. AJ - vanlige dårlige miner...... Anna klager på at Jone blir sur/irritert når hun gjør feil... KV - far setter opp plater og V kutter og fikser hagen. Synes tonen denne uken er litt annerledes, så uken skal bli spennende. Anonymkode: 17c6e...9da 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smurfii Skrevet 31. mai 2021 #1440 Del Skrevet 31. mai 2021 Spoiler Elsker grønn fargen hos Adrian og Christine💗🌿 setter virkelig sitt hytte-preg..😉 Flinkeste Veronica og Papsen, syns de jobber så fint sammen💗 elsker alt ved hytta deres!! Er jevnaldrende med Anna og Jone men skjønner ikke «humoren» deres at all..🙄Tar seg særdeles dårlig ut på tv, og derfor blir uttrykket av dem deretter..☹️ Også utrolig stress å se hvor opptatt de er av å please Aina hver eneste ukeee.... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå