AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #1041 Del Skrevet 18. mai 2021 Hadde vi seriøst gadda å sett på om ikke tvillingene var med for eksempel? Det blir jo ikke bra tv om alle parene er dønn seriøse til enhver tid! JA, må ha med litt morsomt sprell parene seg i mellom i episodene.. Anonymkode: d9969...53a 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #1042 Del Skrevet 18. mai 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hadde vi seriøst gadda å sett på om ikke tvillingene var med for eksempel? Det blir jo ikke bra tv om alle parene er dønn seriøse til enhver tid! JA, må ha med litt morsomt sprell parene seg i mellom i episodene.. Anonymkode: d9969...53a Litt er greit nok, men det er jo blitt halve programmet. Når de filma TogT som satt på benken og bare så ut i luften.. det føltes jo ut som flere minutter. Og det hadde kanskje holdt med at Guri sa at - Her på Mjøsli er det mye knott, noe deltakerne merker godt. Og et lite kort klipp. Anonymkode: 027ec...981 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #1043 Del Skrevet 18. mai 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): I mandagens episode var det jo veldig til fokus på knott. Jeg kjente at med geiter som spiser alt utendørs, og masse knott som tydeligvis er skikkelig plagsomt, så er ikke dette akkurat god reklame for hyttefeltet. (Burde de ikke prøve å få hyttene og stedet til å fremstå som attraktivt? Siden de sponses med hyttene og sånt? ) Dårlig reklame å få det til å fremstå som et sted der du ikke orker å være ute på grunn av plagsom knott. Anonymkode: aad7e...379 I tillegg får man hele funkyfamilien som naboer. Så ikke bare blir man invadert av knott og geiter, man må også forholde seg til en haug av barn og voksne som står ute og roper, skriker og løper rundt hele dagen. Anonymkode: 6ee85...c99 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #1044 Del Skrevet 18. mai 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: I tillegg får man hele funkyfamilien som naboer. Så ikke bare blir man invadert av knott og geiter, man må også forholde seg til en haug av barn og voksne som står ute og roper, skriker og løper rundt hele dagen. Anonymkode: 6ee85...c99 Hæ? Anonymkode: 37940...11d 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #1045 Del Skrevet 18. mai 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hæ? Anonymkode: 37940...11d Funkygine bygger hytte i det området. Anonymkode: 6ee85...c99 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #1046 Del Skrevet 18. mai 2021 56 minutter siden, AnonymBruker said: Men er hytta riktig til dette TV-formatet da? Anonymkode: 0f85a...4b6 De er nok litt for store. Hyttene som brukes i neste års sesong ser mindre ut, tror det blir bedre :). Anonymkode: 152a5...efb 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #1047 Del Skrevet 18. mai 2021 Fuglekassene til tvillingene og c+A er jo ikke mulig for fugler å bruke.... For det første har de skrudd bunnen under veggflatene, og ikke inni selve huset , som det skal. Hele konstruksjonen er umulig for fugler å bo i.. A+J og far og datter hadde jo det eneste huset som faktisk kan brukes. Anonymkode: 91f33...e48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ginny Skrevet 18. mai 2021 #1048 Del Skrevet 18. mai 2021 Hvorfor har de valgt å bruke KK som tidligere deltagere? Hva skal de komme med råd om, hva man kan kjøpe for pengene man får når man selger hytta? Det har vært så mange andre fine deltagere, hvorfor er det alltid KK? Særlig når det ble så mye styr og jukseanklager etter deres sesong.. Bod kunne vært veldig interessant, det er jo noe helt annet å sette opp et bygg selv. Men produksjonen har jo valgt å ikke ha fokus der. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #1049 Del Skrevet 18. mai 2021 Ginny skrev (4 minutter siden): Hvorfor har de valgt å bruke KK som tidligere deltagere? Hva skal de komme med råd om, hva man kan kjøpe for pengene man får når man selger hytta? Det har vært så mange andre fine deltagere, hvorfor er det alltid KK? Særlig når det ble så mye styr og jukseanklager etter deres sesong.. Bod kunne vært veldig interessant, det er jo noe helt annet å sette opp et bygg selv. Men produksjonen har jo valgt å ikke ha fokus der. Enig. Likte egentlig ikke Øyunn og Levi i fjor, men de vokser på meg nå, hadde gjerne sett dem innom. De startet med null kunnskap, og later til å faktisk nyte hyttelivet (og få det til å gå rundt med utleie på airbnb når de ikke er der selv). Anonymkode: 0f85a...4b6 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #1050 Del Skrevet 18. mai 2021 (Med forbehold om at vi ikke har fått sett alt på tv). Så bra at far og datter faktisk var der og jobbet sammen med snekkeren. Så vidt jeg har sett har alle de andre gått når snekkeren kommer. Anonymkode: 6ee85...c99 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prelunia Skrevet 18. mai 2021 #1051 Del Skrevet 18. mai 2021 Ginny skrev (21 minutter siden): Hvorfor har de valgt å bruke KK som tidligere deltagere? Hva skal de komme med råd om, hva man kan kjøpe for pengene man får når man selger hytta? Det har vært så mange andre fine deltagere, hvorfor er det alltid KK? Særlig når det ble så mye styr og jukseanklager etter deres sesong.. Bod kunne vært veldig interessant, det er jo noe helt annet å sette opp et bygg selv. Men produksjonen har jo valgt å ikke ha fokus der. Fetterne hadde vært interessant.. De begynte jo uten å ha så mye erfaring, men ble jo virkelig flinke etter hvert. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smurfii Skrevet 18. mai 2021 #1052 Del Skrevet 18. mai 2021 Velfortjent seier til Papsen og Veronica idag🥳👏🏻 Hadde lett kjøpt det om jeg skulle hatt et fuglehus😌 Og gode Kurt som bare lyste opp når snekkeren kom💗 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 18. mai 2021 #1053 Del Skrevet 18. mai 2021 (endret) Ginny skrev (3 timer siden): Hvorfor har de valgt å bruke KK som tidligere deltagere? Hva skal de komme med råd om, hva man kan kjøpe for pengene man får når man selger hytta? Det har vært så mange andre fine deltagere, hvorfor er det alltid KK? Særlig når det ble så mye styr og jukseanklager etter deres sesong.. Bod kunne vært veldig interessant, det er jo noe helt annet å sette opp et bygg selv. Men produksjonen har jo valgt å ikke ha fokus der. KK er de eneste som vil fortsette å klore seg fast til berømmelsen til enhver pris? Eksponering av barnet sitt og utlevering av svært personlig karakter, være med på Sommerhytta etter å ha solgt hytta si for liksom å ha råd til bolig (de har bosatt seg i hus på Ekeberg)... null skam. Men det visste man jo etter at de jukset i sin egen sesong og innrømmer det i ettertid... Uansett, hvorfor skulle de komme innom? La nå folka få jobbe, vis oss hva de jobber med og gi oss innblikk i byggingen. Jeg håper det hjalp litt for Adrian at det kom et etablert homsepar inn, som normaliserer homofili for han. Adrian har sagt at han føler på mye skam rundt det å være homofil, pga fordommer han plukker opp rundt seg. Stakkars gutt, håper han får det lettere med dette etterhvert. 🤗 Men det var kanskje fint for han å se at homser kan leve et normalt a4-liv også med barn og åpenlys kjærlighet for hverandre, hvis det er det han ønsker. Edit: Det siste avsnittet skriver jeg fordi Adrian har uttrykt at det er vanskelig for han å være homofil. Jeg sier det ikke fordi det er min holdning til homofile. Trodde det sto ganske klart i teksten, men tydeligvis ikke. Endret 18. mai 2021 av loveli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #1054 Del Skrevet 18. mai 2021 19 minutter siden, AnonymBruker said: (Med forbehold om at vi ikke har fått sett alt på tv). Så bra at far og datter faktisk var der og jobbet sammen med snekkeren. Så vidt jeg har sett har alle de andre gått når snekkeren kommer. Anonymkode: 6ee85...c99 Nå var boden eneste oppgaven denne uken så det var ikke så spesielt. De andre ukene noen har hatt snekkerhjelp så har de hatt andre oppgaver de jobbet med. Anonymkode: 37940...11d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pølsevann Skrevet 18. mai 2021 #1055 Del Skrevet 18. mai 2021 Gjesp - denne uka gidder jeg ikke se på altså. Så halve gårsdagens og halve dagens episode i dag. Det holdt i grunn. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #1056 Del Skrevet 18. mai 2021 Blir overraska om forholdet mellom Jone og Anna holder. Han blir redd for at hun skal klikke fordi han har tørket steikepanna med kjøkkenhåndkleet. Har han stekt 3 baguetter, skal hun ha 4. Har han stekt 4, skal hun ha 3. Hadde ikke holdt ut en uke med Anna. Altfor mye «næging», i tillegg til hun er umoden og det er kanskje unnskyldningen for å være et dass i noen tilfeller. Anonymkode: e34c0...ab9 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 18. mai 2021 #1057 Del Skrevet 18. mai 2021 Pølsevann skrev (36 minutter siden): Gjesp - denne uka gidder jeg ikke se på altså. Så halve gårsdagens og halve dagens episode i dag. Det holdt i grunn. Jeg lover, du har ikke gått glipp av noe. Det skjer faktisk ingenting i episodene. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pølsevann Skrevet 18. mai 2021 #1058 Del Skrevet 18. mai 2021 Ctrl skrev (11 minutter siden): Jeg lover, du har ikke gått glipp av noe. Det skjer faktisk ingenting i episodene. Nei, virkelig. Det var reklamepause for å gjøre spenningen total om hvem som vant fuglekassekonkurransen og da innså jeg at jeg dreit i hvem som vant det. Disse konkurransene er bare noe kjedelig fyllstoff som tar bort tid fra de virkelig oppdragene. Og bod... noe så kjedelig da. For seerne hvertfall. Lars synes det var spennende da... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PetterKanin Skrevet 18. mai 2021 #1059 Del Skrevet 18. mai 2021 Lite fokus på arbeidet, ja. Halve moroa er jo å irritere seg over deltakernes manglende logiske sans. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #1060 Del Skrevet 18. mai 2021 Ååh, men Anna kan du ikke bare si "Så utrolig hyggelig at Jone gjorde litt innsats med maten 💕" istedet for å bli sånn "Eh, ja, altså jeg visste jo at Jone kan lage egg og bacon liksom, så det var ikke så imponerende... Men det var jo godt det...". 🙈 Anonymkode: 152a5...efb 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå