Gå til innhold

Sommerhytta 2021. INGEN SPOILING.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gratulerer!

for meg vant de beste, så jeg er så glad på deres vegne❤️

Anonymkode: 137e2...fd5

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Utrolig fint gjort av C&A å gi T&T en "gullhammer" i finalen. :) 

Utdeling av gullhammere:

Hyttenaboene: A&J. 

Aina: A&J. Ikke overraskende med tanke på hvordan hun har framsnakket A&J hele tiden underveis, og vært ditto kritisk til K&V.

Lars: K&V. Ikke overraskende dette heller. Velfortjent.

Finn: K&V. Jeg er svært overrasket over at Finn valgte K&V foran A&J, ettersom Finn har vært så imponert over innsatsen til A&J stort sett hele veien, og med tanke på den jobben A&J hadde lagt i for å tilfredsstille Finn på alle mulige måter. Finn har jo også vært kritisk til K&V flere ganger i sesongen, i motsetning til A&J. 

Gratulerer til Kurt og Veronica! Uten tvil verdige vinnere! 

Veldig synd for Anna og Jone å bli slått så på målstreken som dette. Men det sier jo alt om prestasjonen deres også, for de var like verdige vinnere også. Nesten surrealistisk og trist at A&J står helt tomhendte etter dette i forhold til K&V. 

Og Mjøsli kan ta seg en stor bolle for å spoile vinnerne på finn.no på forhånd! 

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lite spennende finale etter at megleren røpte hvem som vant i annonsen!

Frem til da hadde jeg håpet på A og J.

Anonymkode: fabf8...601

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig kjekt for far og datter som har hatt dette som prosjekt at de vant frem. Jeg har likt dem veldig godt hele tiden. Får jo vondt av A og J som jeg synes har vært utrolig dyktige, men så er det jo kun 1 vinner som kunne kåres og jeg synes det var verdige vinnere. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Utrolig synd at Anna og Jone ikke vant. For ei dame Anna er! Hadde virkelig fortjent å vinne ❤️❤️❤️

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dupers skrev (4 minutter siden):

Jeg kunne tenkt meg å høre hvordan forholdet til K og V er til hverdags nå etter sommerhytta. Det virker så anstrengt og litt kunstig på skjermen, men de må jo ha vokst på 10 uker oppå hverandre. og hun har sagt at de ikke har hatt et veldig nært forhold for han var alltid opptatt med broren da hun vokste opp.  

Tror du må ta høyde for at folk er forskjellige i denne verden. De virker begge reserverte og veldig rolig. De er hyggelige og alltid høflig, også med hverandre. De klemmer, de skåler, de roser hverandre, de tar vare på hverandre... jeg fra min side ser ikke noe anstrengt mellom de... bare rolige fine folk som garantert ikke liker drama. 

Anonymkode: 137e2...fd5

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir vell lagd en spleis snart 🤠

Anonymkode: 16f2a...f29

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende finale! Hadde hatt vondt av taperne uansett. Men heide på Anna og Jone. Ble litt overrasket over Finn sin utdeling av hammer også, men syntes begge hadde fine uteområder. Da var sesongen over. Syntes den var fin jeg ❤️

Anonymkode: 77c95...e2e

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, et annet år kjenner jeg flere som er like gode som Kurt. Så utrolig feil å vege de for det blir så overlegent!  Finn, hva tenkte du på?? Ut med ham neste sesong! 

Anonymkode: a38b3...d5e

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye til Kurt og Veronica💗 Så veldig fortjent👏🏻 Håper de skaper mange fine minner på Mjøsli sammen med resten av fammen💗 Fikk litt ekstra sansen for Finn i kveld😄 Veronica har lagt ned en helt sinnsyk jobb mye ene og alene i uteområdet og det vises💗🌻🌸🌿

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Så lite spennende finale etter at megleren røpte hvem som vant i annonsen!

Frem til da hadde jeg håpet på A og J.

Gjorde de? Det har jeg ikke fått med meg? Hvilken annonse er dette?

Anonymkode: 87f23...d39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ok, et annet år kjenner jeg flere som er like gode som Kurt. Så utrolig feil å vege de for det blir så overlegent!  Finn, hva tenkte du på?? Ut med ham neste sesong! 

Anonymkode: a38b3...d5e

Dette var så velfortjent! Og Finn tok ett helt riktig valg. Far og datter har vært best på alt. 

Hvorfor unnlater alle som heiet på A og J å snakke om all erfaringen hun skrøt av å ha? Hun gjorde jo ikke annet enn å skryte av hvor mye hun har lært av faren sin. Hvorfor er det så mye annerledes?
Men Kurt skal få høre det hele tiden. 

Anonymkode: 6ee85...c99

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Gjorde de? Det har jeg ikke fått med meg? Hvilken annonse er dette?

Anonymkode: 87f23...d39

Den ble slettet etter at en annen bruker her inne sa i fra. Var en inaktiv finn.no annonse, hvor det sto hvilke hytter som var til salgs i teksten. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest loveli

Dersom det stemmer at Kurt har løyet i påmeldingen og under castingprosessen er det jo ikke helt fortjent dette her.

Hvis han faktisk er så fersk i gamet som han sier så er det selvfølgelig hundre prosent fortjent. Selv om jeg likte hytta til AJ mye bedre!

Grattis! 🎉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er A og J ute og sutrer også. Skjønner det er surt å tape på målstreken altså, men man trenger ikke sutre offentlig. 

I tillegg bør Anna gå i seg selv. Hun gjorde som nevnt tidligere ikke annet enn å skryte av hvor mye hun kunne og hadde lært av faren sin i de første episodene. 

https://www.vg.no/#/video/219749/vant-sommerhytta-uvirkelig?utm_source=vgfront&utm_content=hovedlopet_row3_pos2&utm_campaign=overlay-main-ios

Anonymkode: 6ee85...c99

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Den ble slettet etter at en annen bruker her inne sa i fra. Var en inaktiv finn.no annonse, hvor det sto hvilke hytter som var til salgs i teksten. 

Ja, dette stod i Finn-annonsen som lå ute rundt kl 18.00.

image.thumb.png.c41da27b73afe28d9f3b66d9e12c6cc8.png

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Jeg føler meg ganske sikker på at Anna og Jone vinner hytta. Jone er skjef for en Maxbo butikk, og programmet er sponset av Maxbo. Dette var nok avgjort i uke 1..  Håper jeg tar feil her :)

Anonymkode: 8c6c2...abe

Her tok jeg visst feil gitt :)

Anonymkode: 8c6c2...abe

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...