AnonymBruker Skrevet 10. juni 2021 #1941 Del Skrevet 10. juni 2021 Gratulerer! for meg vant de beste, så jeg er så glad på deres vegne❤️ Anonymkode: 137e2...fd5 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solkrem Skrevet 10. juni 2021 #1942 Del Skrevet 10. juni 2021 Blomster-Finn, jeg elsker deg! 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 10. juni 2021 #1943 Del Skrevet 10. juni 2021 Utrolig fint gjort av C&A å gi T&T en "gullhammer" i finalen. Utdeling av gullhammere: Hyttenaboene: A&J. Aina: A&J. Ikke overraskende med tanke på hvordan hun har framsnakket A&J hele tiden underveis, og vært ditto kritisk til K&V. Lars: K&V. Ikke overraskende dette heller. Velfortjent. Finn: K&V. Jeg er svært overrasket over at Finn valgte K&V foran A&J, ettersom Finn har vært så imponert over innsatsen til A&J stort sett hele veien, og med tanke på den jobben A&J hadde lagt i for å tilfredsstille Finn på alle mulige måter. Finn har jo også vært kritisk til K&V flere ganger i sesongen, i motsetning til A&J. Gratulerer til Kurt og Veronica! Uten tvil verdige vinnere! Veldig synd for Anna og Jone å bli slått så på målstreken som dette. Men det sier jo alt om prestasjonen deres også, for de var like verdige vinnere også. Nesten surrealistisk og trist at A&J står helt tomhendte etter dette i forhold til K&V. Og Mjøsli kan ta seg en stor bolle for å spoile vinnerne på finn.no på forhånd! 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2021 #1944 Del Skrevet 10. juni 2021 Så lite spennende finale etter at megleren røpte hvem som vant i annonsen! Frem til da hadde jeg håpet på A og J. Anonymkode: fabf8...601 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiominMio Skrevet 10. juni 2021 #1945 Del Skrevet 10. juni 2021 Utrolig kjekt for far og datter som har hatt dette som prosjekt at de vant frem. Jeg har likt dem veldig godt hele tiden. Får jo vondt av A og J som jeg synes har vært utrolig dyktige, men så er det jo kun 1 vinner som kunne kåres og jeg synes det var verdige vinnere. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blinkie Skrevet 10. juni 2021 #1946 Del Skrevet 10. juni 2021 Hurra så fantastisk !!!! Kurt og Veronica❤️❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mangalover Skrevet 10. juni 2021 #1947 Del Skrevet 10. juni 2021 Utrolig synd at Anna og Jone ikke vant. For ei dame Anna er! Hadde virkelig fortjent å vinne ❤️❤️❤️ 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2021 #1948 Del Skrevet 10. juni 2021 Nei og nei!!! Anonymkode: a38b3...d5e 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2021 #1949 Del Skrevet 10. juni 2021 Dupers skrev (4 minutter siden): Jeg kunne tenkt meg å høre hvordan forholdet til K og V er til hverdags nå etter sommerhytta. Det virker så anstrengt og litt kunstig på skjermen, men de må jo ha vokst på 10 uker oppå hverandre. og hun har sagt at de ikke har hatt et veldig nært forhold for han var alltid opptatt med broren da hun vokste opp. Tror du må ta høyde for at folk er forskjellige i denne verden. De virker begge reserverte og veldig rolig. De er hyggelige og alltid høflig, også med hverandre. De klemmer, de skåler, de roser hverandre, de tar vare på hverandre... jeg fra min side ser ikke noe anstrengt mellom de... bare rolige fine folk som garantert ikke liker drama. Anonymkode: 137e2...fd5 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2021 #1950 Del Skrevet 10. juni 2021 Blir vell lagd en spleis snart 🤠 Anonymkode: 16f2a...f29 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2021 #1951 Del Skrevet 10. juni 2021 Spennende finale! Hadde hatt vondt av taperne uansett. Men heide på Anna og Jone. Ble litt overrasket over Finn sin utdeling av hammer også, men syntes begge hadde fine uteområder. Da var sesongen over. Syntes den var fin jeg ❤️ Anonymkode: 77c95...e2e 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2021 #1952 Del Skrevet 10. juni 2021 Ok, et annet år kjenner jeg flere som er like gode som Kurt. Så utrolig feil å vege de for det blir så overlegent! Finn, hva tenkte du på?? Ut med ham neste sesong! Anonymkode: a38b3...d5e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smurfii Skrevet 10. juni 2021 #1953 Del Skrevet 10. juni 2021 Gratulerer så mye til Kurt og Veronica💗✨ Så veldig fortjent👏🏻 Håper de skaper mange fine minner på Mjøsli sammen med resten av fammen💗 Fikk litt ekstra sansen for Finn i kveld😄 Veronica har lagt ned en helt sinnsyk jobb mye ene og alene i uteområdet og det vises💗🌻🌸🌿 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2021 #1954 Del Skrevet 10. juni 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Så lite spennende finale etter at megleren røpte hvem som vant i annonsen! Frem til da hadde jeg håpet på A og J. Anonymkode: fabf8...601 Gjorde de? Det har jeg ikke fått med meg? Hvilken annonse er dette? Anonymkode: 87f23...d39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2021 #1955 Del Skrevet 10. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ok, et annet år kjenner jeg flere som er like gode som Kurt. Så utrolig feil å vege de for det blir så overlegent! Finn, hva tenkte du på?? Ut med ham neste sesong! Anonymkode: a38b3...d5e Dette var så velfortjent! Og Finn tok ett helt riktig valg. Far og datter har vært best på alt. Hvorfor unnlater alle som heiet på A og J å snakke om all erfaringen hun skrøt av å ha? Hun gjorde jo ikke annet enn å skryte av hvor mye hun har lært av faren sin. Hvorfor er det så mye annerledes? Men Kurt skal få høre det hele tiden. Anonymkode: 6ee85...c99 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2021 #1956 Del Skrevet 10. juni 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Gjorde de? Det har jeg ikke fått med meg? Hvilken annonse er dette? Anonymkode: 87f23...d39 Den ble slettet etter at en annen bruker her inne sa i fra. Var en inaktiv finn.no annonse, hvor det sto hvilke hytter som var til salgs i teksten. Anonymkode: fabf8...601 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 10. juni 2021 #1957 Del Skrevet 10. juni 2021 Dersom det stemmer at Kurt har løyet i påmeldingen og under castingprosessen er det jo ikke helt fortjent dette her. Hvis han faktisk er så fersk i gamet som han sier så er det selvfølgelig hundre prosent fortjent. Selv om jeg likte hytta til AJ mye bedre! Grattis! 🎉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2021 #1958 Del Skrevet 10. juni 2021 Nå er A og J ute og sutrer også. Skjønner det er surt å tape på målstreken altså, men man trenger ikke sutre offentlig. I tillegg bør Anna gå i seg selv. Hun gjorde som nevnt tidligere ikke annet enn å skryte av hvor mye hun kunne og hadde lært av faren sin i de første episodene. https://www.vg.no/#/video/219749/vant-sommerhytta-uvirkelig?utm_source=vgfront&utm_content=hovedlopet_row3_pos2&utm_campaign=overlay-main-ios Anonymkode: 6ee85...c99 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 10. juni 2021 #1959 Del Skrevet 10. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Den ble slettet etter at en annen bruker her inne sa i fra. Var en inaktiv finn.no annonse, hvor det sto hvilke hytter som var til salgs i teksten. Anonymkode: fabf8...601 Ja, dette stod i Finn-annonsen som lå ute rundt kl 18.00. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2021 #1960 Del Skrevet 10. juni 2021 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Jeg føler meg ganske sikker på at Anna og Jone vinner hytta. Jone er skjef for en Maxbo butikk, og programmet er sponset av Maxbo. Dette var nok avgjort i uke 1.. Håper jeg tar feil her Anonymkode: 8c6c2...abe Her tok jeg visst feil gitt Anonymkode: 8c6c2...abe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå