Gå til innhold

Sommerhytta 2021. INGEN SPOILING.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
17 minutter siden, AnonymBruker said:

Kanskje fordi det var det eneste som var fint? Håper det er fordi de vant 👍

Anonymkode: a38b3...d5e

Eller fordi det er en forlengelse av rekkverket og at det ville sett rart ut om de tok det vekk.

Anonymkode: 0e599...188

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Gråter og hyler om Anna og Jone vinner i dag! Dårligste hytta med null sjarm og preg! 

Anonymkode: 027ec...981

Enig.. Hytte tilpasset IG.

Egentlig synes AC og TT sine er mest hyttete, men smaken er som baken 😅

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Gråter og hyler om Anna og Jone vinner i dag! Dårligste hytta med null sjarm og preg! 

Gråter og hyler hvis ikke favoritten vinner? 😂 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Enig.. Hytte tilpasset IG.

Egentlig synes AC og TT sine er mest hyttete, men smaken er som baken 😅

ja! hytta til Anna og Jone ser helt ribba ut, skjønner ikke hvorfor de syntes de var så innmari tøffe med å legge de gulv flisene, de flisene er jo ikke på et oppholdsrom engang🤣 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Gråter og hyler hvis ikke favoritten vinner? 😂 

yes, i sinne og frustrasjon 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Bilde 1. AC, 2. TT, 3. AJ, 4. KV.

Hvor finner dere dette? Jeg finner ikke noe av dette via linken. 

Anonymkode: 72e9c...623

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg heier på Kurt og Veronica, men tror det er Anna og Jone som stikker av med seieren. Tror Finn og naboene blir jokeren her. Blir spennende om det kommer noen overraskelser eller om alle hammerne går til de to finalistene.

Det jeg reagerer på er at naboene kan stemme på alle 4. søstrene og eiendomsmeglerne er ute av dansen. Burde vel de og vært fjernet som valgmulighet for naboene. Det kan faktisk være avgjørende det at de kan stemme på alle 4 og ikke bare på de to som fortsatt er med i kampen.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
31 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvor finner dere dette? Jeg finner ikke noe av dette via linken. 

Anonymkode: 72e9c...623

Kommer du ikke inn på finnannonsen via linken? De 4 første bildene er av deltakerhyttene. De andre er fra en visningshytte.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kjetil E skrev (7 minutter siden):

Det jeg reagerer på er at naboene kan stemme på alle 4. søstrene og eiendomsmeglerne er ute av dansen. Burde vel de og vært fjernet som valgmulighet for naboene. Det kan faktisk være avgjørende det at de kan stemme på alle 4 og ikke bare på de to som fortsatt er med i kampen.

Hadde jeg vært TT eller AC, så hadde jeg tipset naboene om hvem de burde stemme på. (Siden jeg ikke hadde behov for deres stemme selv.) 
Er ikke forundret om de har gjort det. (Det er jo ikke noe de kunne vist på TV uansett. Så det er i så fall klippet vekk.) 

På TV sier de jo at de hadde syntes det var stas å få nabohammer som "trøstehammer". Men de har jo også sagt at de skulle stå på siste uka og gjøre ferdig og fint selv om de ikke lenger følte de var med i konkurransen. (Men i virkeligheten ser det jo ut til at de satte ned tempoet og hygget seg med hyttelivet, og gjorde litt småendringer for syns skyld.) 
Men hvem ville ikke gjort det samme? Hvorfor stresse og stå på når du VET løpet er kjørt? Og spesielt når en del av feilene er så store at de uansett ikke kan rettes opp i løpet av 4 korte dager. 

Jeg håper jo virkelig de har oppfordret naboene til å stemme på AJ, men er forberedt på at det er høy sannsynlighet for at KV vinner. 

Tror KV får hammeren til Lars, AJ får hammeren til Aina, og håper AJ får hammer av naboene. Men hvor hammeren til Finn går, nei det er ikke godt å si... 

Anonymkode: aad7e...379

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Eller fordi det er en forlengelse av rekkverket og at det ville sett rart ut om de tok det vekk.

Eller kanskje det var fordi KV sitt utekjøkken var "mobilt" og er flyttet inn i hytta så lenge? For å skape spenning om hvem som vinner?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
23 minutter siden, Kjetil E said:

Synes det er greit jeg. Da blir det litt mer spenning om hvem som kan vinne. Og så er det jo et lite plaster på såret for de som er ute om de får hammeren til naboene. Hvis derimot hyttenaboene vet hvem som er ute når de skal stemme så vil nok det påvirke valget. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Synes det er greit jeg. Da blir det litt mer spenning om hvem som kan vinne. Og så er det jo et lite plaster på såret for de som er ute om de får hammeren til naboene. Hvis derimot hyttenaboene vet hvem som er ute når de skal stemme så vil nok det påvirke valget. 

Hyttenaboene er jo ikke uniformert om stillingen. De er med på ukesfinalene og de har jo sett hammerene hos parene.

Anonymkode: 2ae7f...024

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Litt sidespor, men er det ikke egentlig rart de har tatt vekk alle utekjøkkene på hyttene før salg?

Anonymkode: 20346...d97

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Ligger finalen på sumo nå, eller blir den ikke publisert før senere?

Anonymkode: 5ba07...1d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Den kommer kl 20:00, men uten reklamer 

Anonymkode: 8cfa0...1ca

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hadde jeg vært TT eller AC, så hadde jeg tipset naboene om hvem de burde stemme på. (Siden jeg ikke hadde behov for deres stemme selv.) 
Er ikke forundret om de har gjort det. (Det er jo ikke noe de kunne vist på TV uansett. Så det er i så fall klippet vekk.) 

På TV sier de jo at de hadde syntes det var stas å få nabohammer som "trøstehammer". Men de har jo også sagt at de skulle stå på siste uka og gjøre ferdig og fint selv om de ikke lenger følte de var med i konkurransen. (Men i virkeligheten ser det jo ut til at de satte ned tempoet og hygget seg med hyttelivet, og gjorde litt småendringer for syns skyld.) 
Men hvem ville ikke gjort det samme? Hvorfor stresse og stå på når du VET løpet er kjørt? Og spesielt når en del av feilene er så store at de uansett ikke kan rettes opp i løpet av 4 korte dager. 

Jeg håper jo virkelig de har oppfordret naboene til å stemme på AJ, men er forberedt på at det er høy sannsynlighet for at KV vinner. 

Tror KV får hammeren til Lars, AJ får hammeren til Aina, og håper AJ får hammer av naboene. Men hvor hammeren til Finn går, nei det er ikke godt å si... 

Tipper Finn gir sin til KV🤔

Anonymkode: 8cfa0...1ca

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Starter kl 20 ikveld, både på TV og Sumo.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Bilde 1. AC, 2. TT, 3. AJ, 4. KV.

Du har rett. Trodde det bare var TT som hadde den utskjæringen i terrassen m fjell gjennom. Men ser nå at det ikke er deres hytte.

Jeg tror Aina gir sin hammer til AJ, og Lars gir sin til KV. Finn er jo ett wildcard, men jeg tror at han heller mot AJ, fordi de har lagt en sinnsyk innsats i hagen sin. 

Så da avgjør naboene….. stemmer de AJ vinner de. Stemmer de noe annet- vinner KV…

Jeg har troa på AJ og heier på dem- men det er aldri de jeg liker best som vinner. Så da blir det vel KV 😄

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Håper virkelig Finn sin hammer går til VK, Veronica har lagt ned så mye jobb i den hagen! den lille dammen til AJ ser jo ikke ut som henger sammen med hytta engang, den ligger jo helt for seg selv

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...